Spring naar inhoud

- - - - -

Lily is geen BKH :(

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:48

Veel succes en laat ons even weten hoe het gegaan is ;)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:22

Ben benieuwd
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:41

Ben net terug.
Op haar paspoort staat Brits Korthaar.
Op haar stamboom staat Scottish Straight.
En op het verkoopcontract staat Brits Korthaar (Scottish Straight).
Dusja, ik vroeg hoe dat kwam dat dat 2 verschillende dingen zijn en ze zei dat ze in principe het uiterlijk van een Brits Korthaar heeft maar Scottish Straight is de juiste benaming, daarom dat het zo op het paspoort staat. Ze zei dat het alleen belangrijk is voor de fokker, maar dat is bij mij niet het geval dus het maakte niet uit.
Ik ben er niet verder op ingegaan, want er stonden nog mensen te wachten om hun kitten op te halen.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#34 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:49

sorry dat ik het zeg maar dit is toch idioterie..... omdat jij geen fokker bent maakt het niks uit :o Dat noem ik nu nog eens meten met 2 maten.
Maar goed, geniet van je kitten en ze zal er niet minder lief om zijn natuurlijk

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#35 Geplaatst 09 juni 2010 - 17:00

En daar koop je dan voor veel geld een kat, en je krijgt een sprookje te horen waar iedereen intrapt
en de fokker is weer geld rijker :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 09 juni 2010 - 17:05

Ik had eerst een heel tekst getypt maar nu enkel: :r

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 09 juni 2010 - 17:11

er stonden nog mensen te wachten?... :s Dan nog heb je recht op meer info zenne. Maar ik denk dat jij eigenijk gewoon naar huis wou met je schatje :p

plus, ok, je fokt er niet mee, dus is het niet erg dat het een scottish straight is. MAAR. niet-fokkers mogen toch ook echte britjes krijgen?

Bewerkt door xantippe, 09 juni 2010 - 17:13.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 09 juni 2010 - 18:25

Heel veel plezier met Lily :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:27

Heel veel plezier met haar, maar ik vraag mij af of er dat nog fokkers doen. Meerdere mensen op hetzelfde tijdstip om hun kitten laten komen? Ik vind dat persoonlijk een beetje raar? Je wil toch samen de tijd nemen hiervoor. Zij om afscheid te nemen en jullie om misschien nog vragen te stellen...
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:55

xantippe zei:

Maar ik denk dat jij eigenijk gewoon naar huis wou met je schatje :p

plus, ok, je fokt er niet mee, dus is het niet erg dat het een scottish straight is. MAAR. niet-fokkers mogen toch ook echte britjes krijgen?

Daar heb je ook wel een beetje gelijk in :oops:
Achja, ik weet het allemaal niet. Ik vind wel dat jullie gelijk hebben, maar het belangrijkste nu voor mij is dat Lily gezond is. En lief is ze al zeker! :love3:

Ik weet nu gewoon dat ik, als we er nog een katje bijnemen, dat ik niet meer bij haar zal gaan. (ondanks dat ze wel heel lief met haar poezels omgaat, en er veel voor doet) En ook dat ik in het vervolg wat beter op mijn hoede moet zijn.

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#41 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:58

Het is een schatje, geniet maar van je kleine meid!!

Bewerkt door Guschi, 09 juni 2010 - 20:03.

henny
henny
  • 1.601 berichten

#42 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:53

Mieke zei:

Heel veel plezier met haar, maar ik vraag mij af of er dat nog fokkers doen. Meerdere mensen op hetzelfde tijdstip om hun kitten laten komen? Ik vind dat persoonlijk een beetje raar? Je wil toch samen de tijd nemen hiervoor. Zij om afscheid te nemen en jullie om misschien nog vragen te stellen...

Inderdaad ik vind het heel onpersoonlijk en zakelijk :(
Tegenwoordig breng ik al mijn kittens zelf weg naar hun nieuwe tehuis.
Maar in de tijd dat mijn kittens gehaald werden reserveerde ik een morgen of een middag voor het halen van een kitten.

Waar ik erg benieuwd naar ben is of deze fokker snel belt of alles goed gegaan is, enz.

Henny

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 09 juni 2010 - 21:53

Mieke zei:

dat vind ik dus ook

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 09 juni 2010 - 22:02

Gefeliciteerd met Lily. :flower:

*Ik vind persoonlijk dat je dat niet doet iedereen de zelfde tijd laten komen, moest je dan ook een nummer trekken en zat je in een wachtzaal? :x
Bij mij gaat er één kitten per dag weg, daar kan zelfs meer dan een week tussen zitten, ofwel komen ze hun kitten halen ofwel breng ik ze.... je moet ook rekening houden met de mama he, als ze ineens heel haar kroost kwijt is is ze misschien helemaal in de war.
Maar in ieder geval jij kan er niet aan doen he, veel succes met je kleine pruts! :geluk:

Bewerkt door Solotje, 09 juni 2010 - 22:02.

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#45 Geplaatst 09 juni 2010 - 22:03

Noem ik niet bepaald klantvriendelijk , een koper is bij mij niet zo vlug buiten , we bespreken echt alles , tuurlijk daar kruipt tijd in , een vaas leg je in je mandje , betaald oeps en buiten!!

Ik ga er niet over uitbreiden , maar ik heb er vandaag weinig fraai's over gehoord , iemand die de toestand daar zeer goed kent !!

Maar ieder moet aanvoelen en voor zich zelf uitmaken hoe de klik met de fokker is , nu bij aankoop en ook erna , ben ook benieuwd of er daarna nog enig kontakt zal zijn.

Chriske en de poezels :catwalk2