Spring naar inhoud

- - - - -

Lily is geen BKH :(

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#46 Geplaatst 09 juni 2010 - 23:04

Normaal breng ik de kittens ook weg of het moet erg verweg zijn meer dan 4 uur rijden.

Helaas ben ik nu niet in staat om ze te brengen door lichamelijke problemen :(
Dus ga ik ze later opzoeken :)

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#47 Geplaatst 09 juni 2010 - 23:12

Deze week zit ik ook in de fase,dat mijn kittens weggaan,mijn god ik moet er niet aan denken om meerdere kittens op een dag uit te leveren.
Vandaag zijn er 2 samen gegaan,helemaal naar Ter Apel,maar das een ander verhaal.
Morgen ga ik een poesje wegbrengen en vrijdag ook,zaterdag wordt er nog 1 opgehaald.
En dan is het weer ff rust en kan ik van  2 van de kittens nog genieten.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 10 juni 2010 - 08:55

Maar terenshof heeft wel echt soms 4 nestjes zitten.Dus het zal voor hen een last minder zijn als er weggaan zeker??
Vind het ook niet echt normaal dat je er meerdere op 1 dag zou wegdoen! ALS het echt nodig zou zijn, doe dan één in de voormiddag en één s avonds... maar dat lijkt me toch wel heel uitzonderlijk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#49 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:26

Wij brengen onze kittens zelf weg. Bij ons vorige nestje zat er tussen de eerste en de laatste (2 kittens die samen weg gingen) zo'n 2 weken (ivm verlof van het nieuwe baasje).
Bij dit nestje (2 kittens) zal het wat sneller gaan... 's morgens de ene en 's middags de andere... :(
Heb gekozen voor de korte pijn, maar wou ook vooral niet dat kitten 1 eerst nog een dag of langer gemist zou moeten worden door kitten 2 (want ze zijn zo hecht :heart: ) om dan daarna nog eens te moeten verhuizen. Vind het iets te veel stresspunten op korte tijd voor zo'n kleintje. Dus ja... van mijn hart een steen maken en mijn twee bijzondere mannekes al moeten missen op één en dezelfde dag :(

Meer als twee kittens op één dag wegbrengen dat gaat voor ons gewoon niet... het is emotioneel echt vermoeiend, vaak ben je ook nog wel even onderweg en er is altijd wel een heleboel dat je moet uitleggen, bespreken met de kittenkopers. Zij hebben vaak nog een heleboel vragen.

Vind het echt geen manier van doen om kittenkopers te laten aanschuiven om hun kitten te komen ophalen. Dat doet mij net zoals Solotje denken aan de slagerij waar je een nummertje moet trekken... Bandwerk...
Nog even en fokkers willen hun kittens opsturen in een postpakketje... dat gaat nog sneller :catangel 8)

Bewerkt door Smitten Kitten, 10 juni 2010 - 09:27.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#50 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:45

bij mijn laatste nestje zijn ze wel snel weggegaan 1 op zaterdag morgen en op zaterdag middag en 2 tegelijk op zondag maar die wonen ook saampjes die hebben we zelf gebracht :)
Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 10 juni 2010 - 11:40

Wat ik me afvraag: is er niet een soort van commissie waar je dit soort misleiding kan doorgeven, waardoor ze als fokker een waarschuwing krijgen?

Als ze echt goedgezind is, is het toch niet zo'n grote moeite de benaming op de site en bij kittenkopers vervolgens correcter te maken?
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 10 juni 2010 - 15:21

Smitten Kitten zei:

Dus ja... van mijn hart een steen maken en mijn twee bijzondere mannekes al moeten missen op één en dezelfde dag :(

:hug: pff, zelf zou ik het niet kunnen.
Naar Mimi zijn we eerst gaan kijken en een paar dagen later opgehaald.
En één van deze 2 mannekes ;) heb ik al 1000-en keer op foto gezien en al 2 keer in 't echt :LOL: .
Met beide fokkers heb ik ook al goede gesprekken gehad (en mailtjes) en ik weet dat als er iets is dat ik ze altijd mag opbellen, mailen,..
Dat vind ik belangrijk dat je als koper moet kunnen en natuurlijk genieten van de poes
En nu maar genieten van je kleine ukkie

Bewerkt door Kathleen, 10 juni 2010 - 15:21.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk