Spring naar inhoud

- - - - -

testing, testing, one two three four

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#31 Geplaatst 05 juni 2010 - 08:54

ginnie zei:

:d

voorlopig zijn we even klaar met testen. We hebben nu alle open katers/poezen op de suprelorin, dus we kunnen de tijd nemen voor de volgende testen. Dit was weer een aardige aanslag op de portemonnee, dus wachten we nu op de volgende aanvulling in geld voor de volgende testrondes.
:trance:

Tja... loopt snel op allemaal he :trance:

Wij moeten binnenkort met drie katten gaan testen, waarvan 2 alles voor de eerste keer (dus bloedgroep, fiv, felv, hcm, pkd via bloed, pkd via echo, algemene echo om lever, en andere organen te onderzoeken, iets wat wij altijd doen voor het eerste nestje.) en dan moeten er ook nog eens een deel van de katten ge├źnt worden.
Nu ja, uiteindelijk valt dat nog wel mee...
Een vriendin van mij fokt ragdolls en doet dat ontzettend goed, die test ook op veel meer dingen dan wat er gebruikelijk is bij andere rassen.
Soms gaat ze met een stuk of 6 katten testen... je wilt niet weten hoeveel dat zij dan uitgeeft, dat is letterlijk meer als een half maandloon voor sommige mensen :catscratchhead En dat meerdere keren per jaar voordat alle katten getest zijn.

En tja... bij dit soort testen is het altijd een momentopname (hcm en pkd via echo dan he) dus 't is altijd "op naar de volgende goede test" ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 05 juni 2010 - 08:55.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#32 Geplaatst 05 juni 2010 - 09:33

klopt hoor Hanne! En we zijn ook nog lang niet klaar met alle testen. Maar voor nu zijn we even uitgetest. Eerst de volgende zak met geld opzoeken en dan de volgende testen plannen.
bloedgroep doen we samen met de snaptest dus dat kan nog even wachten. Deze hebben we vast binnen.

Aangezien nu alle open katjes op de suprelorin zitten kan ik dit komende jaar echt gaan gebruiken om tot rust te komen. En om te onderzoeken of ik echt wel op alles test wat getest moet worden. Er zijn meer dingen waar op getest kan worden maar wat we nu niet doen. En dan wil ik graag weten wat er nog meer op de wereld is en of het handig is als wij daar ook op gaan testen.
Al wil ik ook niet ALLE testen doen, want er valt nu eenmaal meer te testen dan je soms zou willen. Ik bedoel, het is fijn dat er kleurtesten zijn (voor als je het echt niet weet) maar die ga ik niet standaard uitvoeren ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#33 Geplaatst 05 juni 2010 - 09:46

:thumb: :thumb:

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#34 Geplaatst 05 juni 2010 - 11:03

Proficiat :thumb:

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#35 Geplaatst 05 juni 2010 - 12:07

proficiat

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#36 Geplaatst 05 juni 2010 - 12:52

:flower: :flower: :flower:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 05 juni 2010 - 17:09

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#38 Geplaatst 07 juni 2010 - 09:30

proficiat met de mooie uitslagen
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie