Spring naar inhoud

- - - - -

kapaza vernieuwd...

• Log in om te reageren
159 reacties op dit onderwerp
Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#151 Geplaatst 01 september 2010 - 14:48

Idd!
Hoe is het nu afgelopen, Pixel en akke?
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#152 Geplaatst 01 september 2010 - 15:26

das straf van kapaza..
niet zo leuk voor jullie natuurlijk!

het is wel zo dat de site enorm verslechterd is!  ik vind ook bijna niks meer terug die ik eerst wel vond.
ik zet vanaf nu wel mijn zoekertjes op 2dehands ofzo

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#153 Geplaatst 01 september 2010 - 16:05

akke zei:

Ik heb vandaag ook een aangetekend schrijven ontvangen van Kapaza! met daarin het volgende:

------

Geachte heer Knuts,

Betreft: aanmaning tot onmiddellijke stopzetting van misbruik Kapaza systeem "reageer op een zoekertje"

Volgens de informatie inmiddels in ons bezit, heeft u sinds 24 juni laatstleden maar liefst minstens 60.000 mailtjes verstuurd naar onze klanten/gebruikers met hiernavolgend bericht (en varianten daarop):

"Wil je ook de oude kapaza zoals vroeger terug?
Hoi.    
Wil jij ook de oude site terug omdat je deze nieuwe niet goed vind?
Dan ben je zeker niet alleen!    
Graag nodig ik u uit op een alternatieve website waar je je snel vertrouwd zal voelen zoals vroeger.    
Surf snel naar
http://www.zoekertjesnet.be en vertel het verder aan uw kennisen want dit wordt de nieuwe kapaza!    
Ciao."

Het is duidelijk dat u zich met voormelde handelingen onder meer schuldig maakt aan computercriminaliteit en aan verboden afbrekende reclamevoering. Het hoeft geen betoog dat Kapaza! hierdoor manifest zeer aanzienlijke schade lijdt.

U wordt bij deze dan ook formeel aangemaand om elke vorm van contactname met onze klanten/gebruikers onmiddellijk te staken en gestaakt te houden. Indien aan deze ingebrekestelling geen onmiddellijk gevolg wordt gegeven, behouden wij ons het recht voor om alle juridische stappen te zetten teneinde de belangen en rechten van Kapaza! te vrijwaren. Tevens behoudt Kapaza! zich het recht voor om de inmiddels geleden en nog te lijden schade op u in rechte te verhalen.

We hielden eraan u dit te berichten en verblijven,

Hoogachtend,

Perry Koorevaar
General Manager Kapaza!
Fax: 02/725 56 93

------

Dat is identiek hetzelfde als in hun email van 30/06/2010 waarop ik al heb laten weten dat wij dit niet in de hand hebben. Ik heb hun ook gevragd of ze niet gewoon de naam van onze site kunnen blokeren in hun systeem, zodat het niet meer mogelijk is. Waarop ze vervolgens dus niets meer hebben laten weten.

Tof van Kapaza! hé, mij aanmanen om te stoppen met iets waar ik niet eens mee bezig ben :p

Da's wel grof van Kapaza! jullie beschuldigen zonder bewijzen te verzamelen.

Ik zou ze daarmee graag eens naar een rechter zien stappen :lachen:
Waar staat in het "spam" berichtje trouwens afbrekende reclame ?
Reclame ja maar afbrekend is het niet...

BTW: volgens kapaza heeft die persoon 60.000 mailtje verstuurd :trance: hoe lang ben je daar mee bezig? Of heeft die persoon er een scriptje voor geschreven? Zoja is hun systeem ook niet waterdicht voor spam aanvallen!

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#154 Geplaatst 02 september 2010 - 11:01

We hebben er niets meer van gehoord :ha

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#155 Geplaatst 02 september 2010 - 11:54

:ha :ha :ha Die is goed

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#156 Geplaatst 02 september 2010 - 18:11

:ha :ha :ha , had ik eigenlijk wel gedacht ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

KingFredII
KingFredII
  • 9.029 berichten
    • Locatie: vlakbij waar Brabant, O-Vlaanderen en Antwerpen elkaar raken
  • 2 katten

#157 Geplaatst 13 september 2010 - 16:51

Kapaza heeft al vaak advertenties verwijderd zonder dat er een (goede) reden voor was. Maar er zijn gelukkig alternatieven. Als je op Kapazafinito kijkt, vind je er een heleboel. Zelf kan ik je tweedehands.net aanbevelen.
Miauw!

Lees mijn schrijfsels of beluister mijn muziek:
klik op mijn naam in de linkermarge en dan op "bezoek KingFredII's webpagina"

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#158 Geplaatst 13 september 2010 - 18:09

KingFredII zei:

Kapaza heeft al vaak advertenties verwijderd zonder dat er een (goede) reden voor was. Maar er zijn gelukkig alternatieven. Als je op Kapazafinito kijkt, vind je er een heleboel. Zelf kan ik je tweedehands.net aanbevelen.

Ik denk niet dat ze zomaar advertenties verwijderen. Er zitten héél veel oplichters op, advertenties met geen of een ongeldig erkenningsnummer bij de honden en katten, heeeeel veel dubbele. Die mensen gaan zich niet amuseren met advertenties eraf te smijten die er niet af moeten gesmeten worden ze. Ze zullen zo al werk genoeg hebben.

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#159 Geplaatst 13 september 2010 - 18:24

KingFredII zei:

En ik beveel een ander aan. :lachen:

KingFredII
KingFredII
  • 9.029 berichten
    • Locatie: vlakbij waar Brabant, O-Vlaanderen en Antwerpen elkaar raken
  • 2 katten

#160 Geplaatst 13 september 2010 - 18:28

Frances zei:

Ik denk niet dat ze zomaar advertenties verwijderen
Ik wel; dat hebben ze mij al een aantal keren geflikt. En er was echt niets louche aan, maar toch... En als je mailt, krijg je meestal geen antwoord, of een antwoord dat nergens op slaat. Mijn derde mail kwam onbestelbaar terug; ze hadden mij als afzender geblokkeerd.
Miauw!

Lees mijn schrijfsels of beluister mijn muziek:
klik op mijn naam in de linkermarge en dan op "bezoek KingFredII's webpagina"