Spring naar inhoud

- - - - -

castratie Hobbs en Hayko

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#16 Geplaatst 16 april 2009 - 12:26

Vanochtend was het zo ver, tegen 11u mochten we onze twee broertjes binnenbrengen. Gelukkig ging het niet lang duren, we mochten een half uurtje wachten ofwel over een half uurtje terug komen. Dan zijn we ondertussen maar even boodschappen gaan doen, anders zou ik toch te zenuwachtig zijn. Om 11u30 kwamen terug en was alles al voorbij. Daar lagen ze dan, onze twee schone slapers. Ze zijn nu thuis hun roes aan het uitslapen. Hobbs kwam daarnet al even uit het bakje (hadden de bovenkap van hun transportbakje eraf gehaald voor thuis) maar viel 20cm verder op zijn buik op de grond. Heb hem dan maar terug in zijn bakje gelegd. Nino is heel lief voor hen, ligt naast hun bakje, geeft hen likjes, echt aandoenlijk om te zien.
Het is eigenlijk wel zielig hun daar zo te zien liggen, geen beweging en met de oogjes open.
Hopelijk zullen ze het rap vergeten zijn!!!!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 16 april 2009 - 12:31

Hobayni zei:

Vanochtend was het zo ver, tegen 11u mochten we onze twee broertjes binnenbrengen. Gelukkig ging het niet lang duren, we mochten een half uurtje wachten ofwel over een half uurtje terug komen. Dan zijn we ondertussen maar even boodschappen gaan doen, anders zou ik toch te zenuwachtig zijn. Om 11u30 kwamen terug en was alles al voorbij. Daar lagen ze dan, onze twee schone slapers. Ze zijn nu thuis hun roes aan het uitslapen. Hobbs kwam daarnet al even uit het bakje (hadden de bovenkap van hun transportbakje eraf gehaald voor thuis) maar viel 20cm verder op zijn buik op de grond. Heb hem dan maar terug in zijn bakje gelegd. Nino is heel lief voor hen, ligt naast hun bakje, geeft hen likjes, echt aandoenlijk om te zien.
Het is eigenlijk wel zielig hun daar zo te zien liggen, geen beweging en met de oogjes open.
Hopelijk zullen ze het rap vergeten zijn!!!!

Zo'n castratie is idd voor de katten niet zo erg als voor het personeel :ha
Die katten die denken: "whiieeeee :LOL: :alc: :proost: "
:mrgreen:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 16 april 2009 - 12:55

die twee zijn momenteel nog high... ;) zal el enkele uurtjes duren hoor voor ze normaal op hun pootjes gaan lopen. zet de kattebak en eten en drinken niet tever uit de buurt.... en opletten dat ze niet direkt gaan springen in en uit de zetels... binnen enkele dagen is alles vergeten :x

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#19 Geplaatst 16 april 2009 - 13:07

Even een update:

Ze zijn nu beide uit hun bakje gestrompeld, Hayko valt terug in slaap waar hij staat. Ze gingen beide naar hun eetbakje, gelukkig stond het niet te ver, Hobbs was in staat 1 korrel te eten, Hayko viel in slaap met zijn kopje tegen het potje. Eigenlijk zo grappig en zo zielig tegelijk. Hobbs is nu op Davy zijn krant in slaap gevallen, hij wou op tafel maar Davy heeft hem dan maar opgepakt. Dat gaat hier nog lachen worden vanmiddag!!! Ze hebben ook al geplast op de handdoek in hun bakje, en op een handdoek die ik onder hen had gelegd toen ze gewoon op de vloer waren gaan liggen.

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 16 april 2009 - 14:29

Ocharme Hobbs en Haykootje... 's Waarschijnlijk een triestig en toch grappig zicht! Geef ze maar een heeeeeeeeeeel dikke knuffel :rub:
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 16 april 2009 - 14:30

Moest je de katertjes niet een paar uur in hun bakje houden??
Ik moest bandiet een paar uur in zijn bakje laten zitten en hij mocht nog niet eten of drinken

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 16 april 2009 - 16:16

Het ziet er idd altijd zielig uit die strompelende duffe katjes die overal vanaf vallen en staande slapen. Maar morgen huppelen ze weer vrolijk door de kamer. Korte pijn! :thumb: :catrollover

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 16 april 2009 - 17:57

Met eten en drinken zou ik toch ook wachten tot ze goed wakker zijn hoor, anders kunnen ze gaan braken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#24 Geplaatst 16 april 2009 - 17:59

't is altijd wel een grappig zicht. Onze Mellon was heel wakker toen hij terugkwam van de DA en die zat constant te zagen naar eten! Die kwam bijna onze pizza uit onze mond halen dus heb ik die onder toezicht toch beetje eten gegeven..en dat ging perfect..hij was gewoon té wakker.. :LOL: :d
Geef jouw schatten een dikke knuffel!

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#25 Geplaatst 17 april 2009 - 12:55

alles is hier al vergeven en vergeten!!!
Toen ze eindelijk deftig recht konden lopen, en dus goed wakker waren, zijn ze gaan eten. Ze hebben niet overgegeven of wat dan ook. Gisterenavond waren ze al weer hun zotte zelf!!!! De wond is ook heel mooi aan het herstellen, het is heel mooi gekrompen, ongelooflijk dat het zo snel kan! Voila, blij dat dit achter de rug is! :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 17 april 2009 - 13:15

Ja hè wat een opluchting altijd als onze beestjes weer vrolijk rond huppelen.
Maar goed dat ze jullie vergeven hebben... :wi

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 17 april 2009 - 13:33

goed dat alles goed verliep

ze zo zien is effectief ni leuk maar Castratie is minder erg dan een sterelisatie he ,
en meestal bibberen dan de baasjes erger
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding