Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe ziet het gebit van jullie katten eruit?

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#16 Geplaatst 03 september 2010 - 16:55

ik zal binnenkort eens proberen foto's te maken van de tandjes. Maar zo mooi als het gebit is van de katjes van Ester gaan die er niet uitzien!

Hopelijk komt het wel nog, als we eenmaal ook op die manier van voeden over zijn (als dat helemaal lukt enzo.)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#17 Geplaatst 13 september 2010 - 20:42

Geplaatste afbeelding
het gelige komt van de lichtinval, geen zorgen :ha

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#18 Geplaatst 14 september 2010 - 01:29

ja mooie tandjes hoor. Doet me schrik krijgen.... :ha
Ik ga morgen ook 's proberen om wat foto's te sprokkelen van ons 4. Maar dat zal me wat worden. Of ze moeten net geeuwen... :LOL:
Onze Pinky heeft ook een mooi gebit zegt de DA altijd. Mooi wit nog en grote tanden vooral.
Farrahs gebit kan er ook nog mee door voor al 9jaar te zijn. Eigenlijk ook nog mooi wit.
Casper dat is wat anders hoor...die z'n gebit wil ik niet op foto.. :onzeker: hij is al tanden
kwijt en sommige zien er ook al niet te best meer uit.
En dan onze benjamin Spike.... :d voorlopig nog kleine witte tandjes. Voor een kat van 14maand vind ik hem wel nog kleine tandjes hebben.

Maar tanden poetsen, leren jullie dat echt aan jullie katten aan?? Lukt dat goed? :)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#19 Geplaatst 14 september 2010 - 15:28

:oops: Hmm..nog niet echt vanzelfsprekend. Ik doe het soms enkel met water op de borstel en dat is wel enorm schattig want dan zit ze smakelijk die borstel af te likken en komt dat tongetje er steeds tussen zodat ik moeite heb om de tandjes te raken :d .
Ze weet nog niet goed of ze het nu lastig of 'niet onprettig' :s moet vinden. Soms gebruik ik de speciale tandpasta en die lekt ze ook gretig op, al hangt die vaak meer op haar snoet en rond haar mond dan erin
:lachen: :lachen: .

Ik denk maar...liever nu wat sukkelen tot ze eraan gewend geraakt ipv haar op volwassen leeftijd er voor het eerst mee te contronteren omdat het dan moet wegens een slecht en pijnlijk gebit. En dan een knauw krijgen valt dan ook niet mee.

Bewerkt door papaver, 14 september 2010 - 15:29.

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#20 Geplaatst 14 september 2010 - 16:13

hier ook mooie tandjes..
dieje signal doet zen werk :x

oops was voor de kat? jaja die zijn ook prima :heart: