Spring naar inhoud

- - - - -

Indoor Fun @ Cattery Smitten Kitten

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:00

Wordt nog verder aangevuld de komende dagen

We beginnen met de MOUSE UNDERCOVER:

HYPERMOUSE (Op een gegeven moment is Beatle volledig gefascineerd door het koordje van mijn camera :d)

THING IN A BAG (Beatle vindt het zo spannend dat hij huppelt van plezier! :ha )

BUG JAR (zo schattig die verbaasde snoetjes! Maar eigenlijk is dit speelgoed leuker in het donker, want de vuurvliegjes geven dan licht ;) )

Bewerkt door Smitten Kitten, 05 juni 2010 - 19:30.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:06

:lachen: :lachen: :lachen: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:07

Oooh, de undercover mouse! Die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje :mrgreen: . PS Hanne, je hebt een prachtige parket!

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#4 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:07

:ha :ha :ha
super grappig

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:11

Bibie zei:

Oooh, de undercover mouse! Die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje :mrgreen: . PS Hanne, je hebt een prachtige parket!

De undercover mouse is echt heeeeel leuk. Enige stomme eraan is dat het "tchoupeke" waarmee het opzetstuk aan het roterende deel vast hangt (kan je nog volgen :ha ) heeeeel snel afbreekt... Bij ons lag dat er echt na een maand ofzo af en dan werkt het allemaal niet meer :cry:

Ik heb dat opgelost door het vast te plakken met met behulp van een constructie van papier, maar ideaal is dat niet. Deze zal binnenkort dus voor een miniprijsje te koop staan, want ik heb net een mailtje naar Kattig.eu gestuurd om een nieuwe Undercover Mouse te bestellen. :oops:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:16

wat een leuke site die kattig .eu :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#7 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:19

clyde zei:

wat een leuke site die kattig .eu :)

Heel goede service ook en snelle levering!
Heb er pas voor de eerste keer besteld en kreeg als klein kadootje nog een speelgoedje en staaltjes droogvoer en blikje natvoer er gratis bij ;)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:26

:LOL: De kittens zijn echt grappig met de Hyper Mouse. Vooral Beatle die op een gegeven moment echt gehypnotiseerd lijkt :ha . De Hyper Mouse is eigenlijk hetzelfde als onze Panic Mouse. Wat jammer dat die van ons geen sensor heeft. En er hangt bij jullie wel een mooi veertje aan!

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:33

:loveshower: :loveshower: Chopinke en broertje seé, alé, ik weet nu wat ik in huis moet halen :ha :ha
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#10 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:41

:trance: ik zou daar zot van worden :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#11 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:42

Bibie zei:

:LOL: De kittens zijn echt grappig met de Hyper Mouse. Vooral Beatle die op een gegeven moment echt gehypnotiseerd lijkt :ha . De Hyper Mouse is eigenlijk hetzelfde als onze Panic Mouse. Wat jammer dat die van ons geen sensor heeft. En er hangt bij jullie wel een mooi veertje aan!

Het is het veertje dat het doet! Met ander opzetstuk vinden ze het echt niet zo interessant :catnoknow

Hier op het filmpje staat het trouwens op "gewone stand" ipv sensor. En je kan het zwiepen overigens ook trager of sneller zetten. Voor kleine kittens zet ik dat ding op heel traag. Die hebben die fijne motoriek nog niet he :)

Zelf heb ik dus de Mouse undercover en de Perpetual Motion in bestelling staan :catangel Kon het niet laten :catangel

Zal ook nog wel wat filmpjes van de Catch Me, de Bug Jar, Thing in a Bag en de "bal met staart" uploaden, maar nu efkes verder studeren :catangel

Bewerkt door Smitten Kitten, 05 juni 2010 - 16:43.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 05 juni 2010 - 16:44

Ge-wel-dig! :lachen:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 05 juni 2010 - 18:59

Leuke speeltjes :LOL:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 05 juni 2010 - 19:06

Super!

Het is zéér leuk om ze eens bezig te zien, heel wat anders dan de supermooie foto's :LOL:
:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#15 Geplaatst 05 juni 2010 - 19:16

geweldig leuk om te zien en je kerels zijn al groot