Spring naar inhoud

- - - - -

Niesziekte ...

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#16 Geplaatst 07 juni 2010 - 16:30

Ik zal er eens naar kijken.   Nog een half uurtje en dan kan ik naar huis om Zuppa te halen en met haar naar de dierenarts te gaan.

Ik hoop nog steeds dat die mij gaat zeggen: Maar mevrouwke toch alles is in orde hoor met Zuppa, maarja dat is ijdelele hoop.  

Amaai seffes krijg ik ook de niesziekte van de stress :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#17 Geplaatst 07 juni 2010 - 16:56

PeggyJ zei:

De L-lysine kan je ook bij je apotheek krijgen hoor. Ik geef het hier ook aan Angel, 2 keer per dag een schepje onder haar natvoer.

gewoon bij de apotheek... dadelijk eens kijken voor Gebbie.

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#18 Geplaatst 08 juni 2010 - 12:02

Ik heb dit gisteren al proberen tweemaal te posten maar het lukte mij niet, ik kreeg steeds een foutmelding.  Bij deze probeer ik het nogmaals.

Ik ben dus naar de dierenarts geweest met "Zuppa" en wat blijkt... ze heeft gewoon een infectie in haar oogje en daardoor kan  het zijn dat ze niest als dat vocht tot aan haar neusje komt.  Voor de rest is ze kerngezond.  Dat is toch wat de dierarts mij wist te zeggen.

Hij zei:  Je katje is volledig gezond.  Er wordt blijkbaar heel goed voor gezord en ze heeft een heel sterke wil.  En ja hoor op dat moment beet Zuppa hem in de vinger :p

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 08 juni 2010 - 12:27

Ahhh wat fijn om te horen :)  

:geluk:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:00

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag