Spring naar inhoud

- - - - -

mijn mannen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
44 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 07 juni 2010 - 10:40

Lies zei:

ja natuurlijk zijn ze geweldig nu de htk's weg zijn. Alleen nog maar oog voor haar raskatten :roll:

Volkomen mee eens
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#17 Geplaatst 07 juni 2010 - 10:46

Ja, ik volg toch ook niet meer ze :o .

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 07 juni 2010 - 10:47

kiki zei:

Eerlijk gezegd snap ik het ook niet: "hallo!! hier ben ik weer na iedereen tegen me in 't harnas gejaagd te hebben. Maar ik vergeef jullie met fotootjes van m'n "raskatten"
Ik hoef er niks meer van te weten want straks begint het gezeiks opnieuw.....

Ik heb nog steeds een probleem met Fernando,hij zou zeker met de nodige aandacht een mooie pers geworden zijn .Maar spijtig het heeft niet mogen zijn omdat hij geen maine coon was En het kan er bij mij nog steeds niet in dat er op korte tijd zoveel poezels sterven
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 07 juni 2010 - 11:30

Uitleg zou welkom zijn :louche:

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 07 juni 2010 - 11:31

Je moet het lef mr hebben :o

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#21 Geplaatst 07 juni 2010 - 12:35

jeetje of je bent gewoon echt d*m of je hebt echt een plank voor je kop maar om dan op deze manier terug te komen zonder uitleg klopt van gene kant :evil:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 07 juni 2010 - 12:37

*mikkeke* zei:

Een woordje uitleg was idd wel op zijn plaats geweest na de rel van een tijdje geleden :)
Het zijn prachtige foto's maar kan me wel vinden in de reacties hierboven.

Inderdaad vind ik ook.
Mooie foto's! :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 07 juni 2010 - 13:26

Leuke foto's
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 07 juni 2010 - 19:18

*mikkeke* zei:

Een woordje uitleg was idd wel op zijn plaats geweest na de rel van een tijdje geleden :)
Het zijn prachtige foto's maar kan me wel vinden in de reacties hierboven.

Toch een kwalijke zaak dat er zo (zelfs door een supermoderator) off-topic gereageerd word in een fototopic
Ik ben er geweest, heb ook deze foto's gemaakt en heb haar verhaal en de situatie zelf beoordeeld. Dat kan ik van niet van jullie zeggen.

Bewerkt door knuffelkater, 07 juni 2010 - 19:19.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 07 juni 2010 - 19:36

Sorry, maar je komt nu zo ineens weer terug en je doet alsof je neus bloedt??? EERST eens deftig uitleg over je-weet-wel-wat aub......,
(en anders.......... :censored: )

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#26 Geplaatst 07 juni 2010 - 19:37

Mooie schatten Jac. En als iedereen nu eens met een schone lei begint, gedane zaken nemen geen terugkeer.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#27 Geplaatst 07 juni 2010 - 19:41

knuffelkater zei:

Toch een kwalijke zaak dat er zo (zelfs door een supermoderator) off-topic gereageerd word in een fototopic
Ik ben er geweest, heb ook deze foto's gemaakt en heb haar verhaal en de situatie zelf beoordeeld. Dat kan ik van niet van jullie zeggen.

Mag ik vragen waarom je mij quote???? Ik dacht dat ik toch heel netjes gewoon om een woordje uitleg vroeg??? Heb er zelfs nog bijgezet dat het mooie foto's waren.... excuse me :o

Bewerkt door *mikkeke*, 07 juni 2010 - 19:41.

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 07 juni 2010 - 20:01

*mikkeke* zei:

Mag ik vragen waarom je mij quote???? Ik dacht dat ik toch heel netjes gewoon om een woordje uitleg vroeg??? Heb er zelfs nog bijgezet dat het mooie foto's waren.... excuse me :o

Excuses, jou naam had ik vergeten te verwijderen uit de quote. Staat er dus ook onterecht.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 07 juni 2010 - 20:17

babetatilla zei:

Ik heb nog steeds een probleem met Fernando,hij zou zeker met de nodige aandacht een mooie pers geworden zijn .Maar spijtig het heeft niet mogen zijn omdat hij geen maine coon was En het kan er bij mij nog steeds niet in dat er op korte tijd zoveel poezels sterven

fernando was een htk geen pers.. charley was een persje(als je de tel nog niet kwijt bent tenminste)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 07 juni 2010 - 20:31

Zegt ze hier zonder schaamte...
Ja, nou zeg :wall: . Iedereen vergeten en vergeven? OK dan, maar van mij niet!

Zo te zien nog een extra zwarte coon zoals verwacht?

@ Knuffelkater: ik denk dat er haar voldoende uitleg is gevraagd en nooit een antwoord is gegeven? Dus inderdaad misschien hebben wij een verkeerd beeld en dat zal bij mij zo blijven zonder enige uitleg. Misschien ben ik dan te streng, maar die rare verhalen blijven toch nog steeds in mijn hoofd spoken hoor! Fijn voor jou dat jij de situatie anders hebt kunnen beoordelen.

Bewerkt door Mieke'tje, 07 juni 2010 - 20:37.

Geplaatste afbeelding