Spring naar inhoud

- - - - -

mijn mannen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
44 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#31 Geplaatst 07 juni 2010 - 20:33

catherine zei:

Mooie schatten Jac. En als iedereen nu eens met een schone lei begint, gedane zaken nemen geen terugkeer.

kan pas met schone lei beginnen als mensen ook worden uitgelegt hoe het nou precies zit... nu krijg je alleen maar boze dingen iedere keer als ze post
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#32 Geplaatst 07 juni 2010 - 20:53

britjes zei:

kan pas met schone lei beginnen als mensen ook worden uitgelegt hoe het nou precies zit... nu krijg je alleen maar boze dingen iedere keer als ze post

Daar ben ik het ook mee eens. Hoe kan je nu aan een schone lei beginnen als je niet eens de moeite doet om uit te leggen wat er gebeurd is.

Wij zien allemaal graag katten (anders zouden we hier niet zijn) en toch moeten we zo'n laksheid, wat het in mijn ogen is, zomaar eventjes vergeten omdat ze een tijdje niet online kwam.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 07 juni 2010 - 20:59

Jah idd :o en omdat ze wat mooie foto's post is alles vergeven en vergeten ineens precies.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:00

Ik wil hier eigenlijk niet de discussie gaan vervolgen om dan verder te gaan met het topic te vervuilen. Laat ik daarom nog 1 ding zeggen.
Niet iedereen is even goed gebekt om zich te kunnen uitdrukken in woord of geschrift. Als je dan ook nog eens  word overspoeld met aannames en veroordelingen en je weerwoord toch niet word gelooft, wat moet je dan nog? [einde discussie hier]

Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#35 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:01

ik vraag me af wanneer ze dit topic laat sluiten laat ze tot op heden met al haar topics doen :censored:
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#36 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:02

knuffelkater zei:

Ik wil hier eigenlijk niet de discussie gaan vervolgen om dan verder te gaan met het topic te vervuilen. Laat ik daarom nog 1 ding zeggen.
Niet iedereen is even goed gebekt om zich te kunnen uitdrukken in woord of geschrift. Als je dan ook nog eens  word overspoeld met aannames en veroordelingen en je weerwoord toch niet word gelooft, wat moet je dan nog? [einde discussie hier]

Maar mogen wij dan niet weten wat er dan gebeurd is? Als zij het niet kan uitgelegd krijgen, dan kan jij die taak voor haar toch vervullen.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#37 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:03

knuffelkater zei:

Niet iedereen is even goed gebekt om zich te kunnen uitdrukken in woord of geschrift. Als je dan ook nog eens word overspoeld met aannames en veroordelingen en je weerwoord toch niet word gelooft, wat moet je dan nog? [einde discussie hier]

welk weerwoord? want die is er nooit geweest hoor...
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:06

knuffelkater zei:

Niet iedereen is even goed gebekt om zich te kunnen uitdrukken in woord of geschrift. Als je dan ook nog eens word overspoeld met aannames en veroordelingen en je weerwoord toch niet word gelooft, wat moet je dan nog? [einde discussie hier]

vind jij het normaal misschien dat de ene HTK na de andere sterft en dat er gelogen wordt en steeds weer nieuwe rskatten in de plaats komen .; sorry zenne dan zit jij hier ook niet op uw plaats hier :misselijk: :censored:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:14

Sorry, maar dit heeft niet met mondigheid te maken. Ik wil Jacqueline zeker niet beschuldigen van moord op haar HTK- katten of dergelijke (al is het raar dat enkel deze weg zijn), maar dan nog vind ik al haar verhalen niet kunnen en kan ik mij absoluut niet vinden hoe zij tegenover haar dieren staat. Er wordt een hond en 1 of 2 katten herplaatst die eerder in de groep waren, maar er later niet meer in pasten. Een normaal mens zou dan geleerd zijn en zeer voorzichtig te werk gaan om nieuwe katten in huis te halen, want jah herplaatsen is toch niet fijn? Hier zie ik net het tegenovergestelde. Ze zou geldproblemen hebben (OK, wat onze zaken niet zijn, maar ja vraag dan niet bij verschillende mensen om voeding of geld om voeding te kopen), maar 3 Maine Coon's kopen kort na mekaar is blijkbaar geen probleem?

Ik wil Jacqueline helemaal niet bevuilen, maar ik blijf erbij dat er zoveel niet klopt. Enige uitleg is welkom en misschien zullen andere mensen dan bijdraaien, maar als dat niet gebeurt, vrees ik dat er niet veel liefs meer gezegd zal worden. Moet je toch ook begrijpen? Mij maakt het eigenlijk niet meer uit en mijn laatste woord is hier gezegd (alé, ik zal toch mijn best doen om op mijn handen te blijven zitten en mij niet meer te moeien).

Bewerkt door Mieke'tje, 07 juni 2010 - 21:15.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:37

Ik begrijp jullie ook, nu weet ze het en laten we nu a.u.b. terug on-topic gaan want dit heeft toch geen zin en als jullie het niet aanstaat reageer dan gewoon niet meer op haar foto's of andere! ;)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#41 Geplaatst 07 juni 2010 - 22:42

blijkbaar weet ze het niet anders heb je dit niet. mijn tip was ook begin anders met een ander topic qua uitleg hoe het zit/zat zo kan je wat rechtzetten als er wat recht te zetten valt. sorry solo ik begrijp je reactie maar je kan niet verwachten dat mensen geheel niet reageren als ze er niet achterstaan dat ze in ene foto's post van poezeltjes en verder geen uitleg alsof we het maar moetn vergeten. ik begrijp best dat het moeilijk is om zo'n topic te openen maar als je zo iets doet heb ik wel respect voor dat je zo iets durft/doet.
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 07 juni 2010 - 23:26

Jaqueline heeft besloten om een nieuw topic te openen voor vragen, zodat dit topic idd on-topic kan blijven zoals Anja al aangaf voor het berichtje van Britjes..
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 07 juni 2010 - 23:37

Ik heb precies iets gemist :catscratchhead

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 08 juni 2010 - 06:17

miranda zei:

fernando was een htk geen pers.. charley was een persje(als je de tel nog niet kwijt bent tenminste)

Sorry dat ik mij van naam heb vergist Miranda maar Charley had wel iets en ze heeft mij daarover dikwijls via PB raad gevraagd .En Jaqueline alle mensen verdienen in mijn ogen een tweede kans. :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#45 Geplaatst 08 juni 2010 - 17:41

Ik ga hier een slot opzetten hoor. Als je alle foto's wist, is een topic in het fotohoekje nogal nutteloos. :s