Spring naar inhoud

- - - - -

Normaal gewicht?-->recente foto's p9

• Log in om te reageren
373 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#316 Geplaatst 19 juni 2010 - 11:50

Ze moet haar hier wel héél erg verantwoorden voor zowat alles,vind ik.Ze antwoord op iets en krijgt meteen een vraag weergekaatst.Ik begrijp het wel,maar ik vind het toch wel hard.Misschien ligt het aan mij(softie O:) ),maar ik denk niet zo zwart-wit.Gini ziet er toch goed uit vind ik.Dat ze over een tweede moet nadenken ben ik akkoord,maar ik zie in mijn job veel ergere dingen,hoor en heel regelmatig.Ik denk zelfs dat mensen die zoals wij voor onze katten zorgen(kattenfreaks)in de minderheid zijn.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#317 Geplaatst 19 juni 2010 - 12:02

xantippe zei:

ge moet dat niet afleren, ge moet gewoon zien dat hij voldoende krabmogelijkheden heeft. een krabpaal is wel het minste dat een katje nodig heeft hoor.
ik krijg ook de indruk dat het niet meer enkel cilia is die nu nog zit te typen... of ligt dat aan mij :)

en ik blijf erbij dat ik vind dat je nellebelle moet terugbetalen.

Ik heb dit ook al gedacht. Haar zinsvorming en woordgebruik ligt ineens hoger. Cilia, dit is geen aanval op jou!! Begrijp me niet verkeerd!
Maar soms kan je gewoon aan de schrijfwijze, zinsvorming,... al weten van wie het komt.

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#318 Geplaatst 19 juni 2010 - 12:55

dolfjeweerwolfje zei:

Ik heb dit ook al gedacht. Haar zinsvorming en woordgebruik ligt ineens hoger. Cilia, dit is geen aanval op jou!! Begrijp me niet verkeerd!
Maar soms kan je gewoon aan de schrijfwijze, zinsvorming,... al weten van wie het komt.

Huh?
Al weten van wie het komt?
Ik typ wel zelf hoor ;)
Ik heb gewoon een grote woordenschat omdat ik veel lees;
En door meetelezen op ks leer je al erg veel over katten ;)

Bewerkt door Cilia, 19 juni 2010 - 12:55.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#319 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:24

je hebt dan wel een grote woordenschat maar toch blijft je kennis over katten heel klein ....

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#320 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:35

Laat haar dan de kans om op haar tempo bij te leren. Ze doet haar best (als dat zo blijft dan is het nog beter).

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#321 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:36

clyde zei:

je hebt dan wel een grote woordenschat maar toch blijft je kennis over katten heel klein ....

Ik probeer zoveel mogelijk bij te leren ;)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#322 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:36

Cilia zei:

Huh?
Al weten van wie het komt?
Ik typ wel zelf hoor ;)
Ik heb gewoon een grote woordenschat omdat ik veel lees;
En door meetelezen op ks leer je al erg veel over katten ;)

Ik bedoel dat je vaak, gewoon door het bericht te lezen zonder je weet van welk lid het is, kan zien van wie het komt.
Niet enkel bij jou hoor!
Maar zo zal ik steeds Vosse haar berichtjes eruit kunnen halen. Of ze moest ineens (expres) anders gaan typen :lachen: .
En daar bedoel ik helemaal niets fouts mee he Vosse!!!

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#323 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:40

dolfjeweerwolfje zei:

Ik bedoel dat je vaak, gewoon door het bericht te lezen zonder je weet van welk lid het is, kan zien van wie het komt.
Niet enkel bij jou hoor!
Maar zo zal ik steeds Vosse haar berichtjes eruit kunnen halen. Of ze moest ineens (expres) anders gaan typen :lachen: .
En daar bedoel ik helemaal niets fouts mee he Vosse!!!

Ach zo ;)
Maar ik vindt (persoonlijk) dat ik al anders typ dan in het begin ;)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#324 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:42

Tinne zei:

Laat haar dan de kans om op haar tempo bij te leren. Ze doet haar best (als dat zo blijft dan is het nog beter).

Natuurlijk moet je haar de kans geven om bij te leren :d , maar ze moet nog willen ook he. Ergens wil ze wel, maar toch moet ze precies telkens met haar hoofd tegen de lamp lopen, alvorens ze iets wil aannemen van echte kattenkenners hier op het forum. En dan heb ik het helemaal niet over mezelf.
Zelf heb ik hier ook al zeer veel bijgeleerd. Ik neem ook niet klakkeloos over wat ze me allemaal vertellen :) , maar ik weet wel dat er hier op het forum mensen zitten die VEEL meer van katten afweten dan ikzelf. En wanneer 10 mensen dezelfde mening hebben, het wel vaak de goede is (ivm de katjes).
Ik ben gewoon een liefhebster die 4 HTK katjes heeft.

Wanneer een persoon, omwille van welke reden dan ook, niet snel leert en misschien te veel en te gekke vragen stelt zonder er even logisch over na te denken (ik denk bv. aan 100-den topic met DA vragen). DAAR heb ik MEER dan ALLE begrip voor!!!!!! Echt waar. Maar Cilia moet perse telkens met haar hoofd tegen de lamp lopen en slaagt zeer goede commentaren en goed bedoelde zaken weg van haar.

Hopelijk leert ze inderdaad hier veel van het forum!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#325 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:42

Cilia zei:

Ach zo ;)
Maar ik vindt (persoonlijk) dat ik al anders typ dan in het begin ;)

ik hoop dat je ook anders bent gaan denken dan int begin
maarja nu je spreekt over een 2 de kitten .... ik weet het niet meer

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#326 Geplaatst 19 juni 2010 - 13:51

dolfjeweerwolfje zei:

Wanneer een persoon, omwille van welke reden dan ook, niet snel leert en misschien te veel en te gekke vragen stelt zonder er even logisch over na te denken (ik denk bv. aan 100-den topic met DA vragen). DAAR heb ik MEER dan ALLE begrip voor!!!!!! Echt waar. Maar Cilia moet perse telkens met haar hoofd tegen de lamp lopen en slaagt zeer goede commentaren en goed bedoelde zaken weg van haar.

Dat komt ook omdat ze soms te snel reageert, en haar denkwijze nog heel anders is dan die van ons. Dat is zeker niet slecht maar komt inderdaad raar over. Ik begrijp heel goed dat niet iedereen zich op dezelfde manier en met dezelfde snelheid ontwikkelt (geen aanval op jouw he Cilia). Ik ken mensen die al heel volwassen zijn voor hun leeftijd, zoals mijn 14 jarige broer. Maar ik ken evengoed mensen van 18-19 jaar die ongelooooflijk onvolwassen zijn.

Daarom zal ik ook niet te snel conclusies trekken. Meestal is dat dan toch verkeerd. En het is niet leuk om mensen te kwetsen. Daarom HAAT ik ook ruzies, die ga ik dan ook uit de weg. Je zegt veel te snel dingen die je niet meent.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#327 Geplaatst 19 juni 2010 - 18:21

Dit is nu eens een topic waar ik verschrikkelijk moe van word.
Niet enkel van Cilia haar 1001 ( meestal onnuttige en met momenten zelfs stompzinnige vragen) maar ook van de vele hardvochtige reacties die ze te slikken krijgt.

Pfff als er één iets zegt dan volgt er gelijk een hele resem.
Is dit een kindertuin zeg? :o
Je kunt ook iets op een normale manier zeggen ipv constant te schelden en met de beschuldigende vinger te staan wijzen.
Djeezus, ze heeft haar katje toch niet vermoord ofwel?
En Cilia voor de allerlaatstse keer: grow up meid en neem pas een katje als je deze eerst fatsoenlijk kunt groot krijgen.
We willen je allemaal bijstaan met raad en daad maar sla die raad dan niet in de wind!

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#328 Geplaatst 19 juni 2010 - 21:39

Kiki heeft gelijk dit is het 327 ste bericht dat nu in dit topic gepost is
ik ga me er niet meer over druk maken , want kheb de indruk nadat ze zoveel topic's heeft geopend , zoveel raad en tips gekregen heeft nog niet verder kan denken en de goede raad aan te nemen
zo mij zie je niet meer hier in dit topic ;)

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#329 Geplaatst 19 juni 2010 - 21:50

kiki zei:

Dit is nu eens een topic waar ik verschrikkelijk moe van word.
Niet enkel van Cilia haar 1001 ( meestal onnuttige en met momenten zelfs stompzinnige vragen) maar ook van de vele hardvochtige reacties die ze te slikken krijgt.

Pfff als er één iets zegt dan volgt er gelijk een hele resem.
Is dit een kindertuin zeg? :o
Je kunt ook iets op een normale manier zeggen ipv constant te schelden en met de beschuldigende vinger te staan wijzen.
Djeezus, ze heeft haar katje toch niet vermoord ofwel?
En Cilia voor de allerlaatstse keer: grow up meid en neem pas een katje als je deze eerst fatsoenlijk kunt groot krijgen.
We willen je allemaal bijstaan met raad en daad maar sla die raad dan niet in de wind!

Je hebt gelijk Kiki :)
Cilia, ik geloof best dat je je best doet voor Gini.
Maar ik zou toch nog ff wachten met een 2de. Je moet Gini eerst nog opvoeden en zien hoe hij evolueert. Stel dat het een heel rustige kat wordt, of mss wel een hele drukke en dan een 2de drukke erbij. Wacht af tot je wat meer zicht hebt op de situatie. Dan kan je daarna nog altijd doen wat je wil he. Ik heb ook 6 maanden gewacht met een 2de kat ;)

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#330 Geplaatst 19 juni 2010 - 23:30

Zo heb dit topic bijna helemaal eens zitten lezen, maar echt ,Cillia is 15 jaar, en dan met zijn allen tegen haar , ik vind dit echt triest.

Ieder mens is uniek, we zijn allemaal anders en reageren anders, maar anders is niet altijd slecht..
Geplaatste afbeelding