Spring naar inhoud

- - - - -

op aanvraag / mijn verhaal

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
96 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#31 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:25

als je dyslectisch bent schrijf je heel anders hoor ;)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#32 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:26

Sarah en Erik zei:

ik heb ook dyslexie en zo'n fouten zal je mij niet zien maken hoor.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#33 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:33

Sarah en Erik zei:

aha ok ik ben daar niet in thuis. nou jacqueline ik hoop dat je nog het 1 en ander gaat uitleggen maar dan gewoon in " schrijf" taal zodat we het begrijpen. zoals ik me kan herrineren hing er ook slierten uit een kat zijn klont en je ging niet naar de dierenarts? ben even kwijt wat je daarop schreef maar uitleg zie ik nog steeds niet.

sorry maar ook ik geloof het nog steeds niet
Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#34 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:34

Nouja, dyslectisch of niet...het is gewoon niet duidelijk. Dat staat vast denk ik.

Misschien kunnen we wat vragen op een rijtje voor haar zetten? Waar ze specifiek op kan antwoorden??

Bewerkt door Kattenpoot, 08 juni 2010 - 14:35.
Reden van bewerken: schrijffoutje!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#35 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:52

jacqueline er staat in je begin post hier " ik dacht dat ik alles goed uitgelegt had". mag ik vragen waar en wanneer? iedereen stelde iedere keer vragen (in het begin nog uit belangstelling) waar je geen responsen op heb gegeven. nee je maakte het zelfs erger je liet al je topics sluiten op dit forum. hoe vind je dit uitleggen? ik bedoel dit als een vraag en geen aanval maar dat klopt niet. je krijgt op een gegeven moment dat mensen geen vragen gaan stellen maar boos worden en andere dingen gaan roepen. kom met een duidelijk verhaal en leg alles echt uit zonder eerst alles hier te laten ontploffen en dan dingen te sluiten. mensen raken gefrustreerd en boos.
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#36 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:53

Hier ga ik:

Jordy

na bijna 9 maanden merkte we dat hij bleef hoesten maar vaker achter  elkaar
weer nade da deze keer werd het werd er gezecht hij heeft keel  ontsteking
Dat was op 9 maanden, dus hij was toen al ziek.
3 maanden later wordt het opeens erger

na iets meer dan een jaar ging het heel slecht met jordy
hij stikte bijna in het hoesten
in de avond met spoed weer na de da
weer ee nab kuur gehad met pijnstillers
de volgende dag lag hij meer dood dan leven op zijn kamer
we hebben besloten dat hij genoeg geleden had
En ineens is doodziek. Want je gaat naar de DA en de volgende dag beslissen jullie dat hij genoeg heeft afgezien. Dan spreek je van een geboren hartafwijking, maar je zegt niets over een sectie. Hoe weet je het dan van dat hart?

Roy:
Wordt ziek na de dood van Jordy, ervoor was er nooit iets aan te zien. Je moet hem (maak ik er uit op) zelf AD voeding geven om hem te doen aansterken. En dat terwijl er eerder niets aan hem te merken was. Maar omdat hij niet sterk genoeg is voor meer onderzoeken plakken jullie een tijd erop dat hij moet genezen. En opeens plast hij bloed en sterft door de tumoren (die via sectie vastgesteld zijn). Raar dat de DA nooit iets heeft gevoeld in de buik. Want volgens mijn beperkte medische kennis is een tumor een gezwel en moet een gezwel voelbaar zijn bij een uitwendige controle. En zeker als ze aan een tumor sterven, dan moet dat toch al ver gevorderd zijn.

Charley:
In de 7de hemel met je witte "maine coon" Maar toen hij een pers bleek te zijn ging het mis. Hij was opeens heel mager. Ja hij kwam goed bij bij jullie. En dan op 1, 2, 3

zondag avond merkte ik dat je weer slechter ging eten
maandag naar de da
we dachten dat je een terug val had
dinsdag leek je stabiel te blijven
woensdag ging het mis met je
eten en drinken deed je niet meer
weer na de da
je was uitgedroogt en afgevallen
je had pijn
we hebben je laten gaan
Wat had hij juist? Een kat die uitgedroogd is leggen ze aan een infuus. Charley niet, hij werd ingeslapen?

Fernando:
Hierover zeg je niets in je verhaal. Alleen dat zijn nieren slecht bleken na Sylvester zijn herplaatsing.

2 Kittens:
Je haalt ze als jonge herplaatsers in huis. Maar moeten na enkele dagen weer vertrekken wegens agressie? Daar is volgens mij nog iets misgegaan.

Sylvester:
Pest gedrag. Wat heb je ondernomen om dit gedrag bij te sturen? Misschien zag hij af door het komen en gaan van soortgenoten.

Nicky:
Eerst zeg je dat je hem weg doet, dan blijft hij. En uiteindelijk horen we via via dat hij niet meer bij jullie is. Je biedt je excuses hiervoor aan. Ok als Nicky nu gelukkig is des te beter voor hem.

Ik weet ook nog dat we in de chat aan het praten waren en dat je zei dat er een kat hoestte (vergeef mij ik weet echt niet meer dewelke) Echter toen we je aanraadde om naar de dierenarts te gaan deed je hier heel luchtig over. Ik had echt de indruk dat je niet naar de dierenarts ging ermee. Dat kon nog wel even wachten.

Toen fernando stierf zei je dat er voorlopig geen kat meer bij kwam. En toch:

toen fernando en sylvester hier allebij nog waren hadden we inderdaad  een kitten besteld
Er zitten nog heel veel onduidelijkheden in je verhaal.

Bewerkt door Lies, 08 juni 2010 - 14:57.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:56

Ik vind dit toch ook heel onduidelijk :s , ze moet het veel beter verwoorden!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 08 juni 2010 - 14:58

De samenvatting van Lies maakt duidelijk dat alles nog heel onduidelijk is... :catnoknow

Wat die 2 herplaatsters betreft... weet de fokker hier in kwestie zelf niet het eigen verhaal van (ik weet over wie het gaat, maar ga de naam hier maar niet vernoemen)

Bewerkt door Spanishke, 08 juni 2010 - 15:00.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#39 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:00

Dit berichtje nog eens te lezen!

http://www.kattensit...ch-vertelt.html

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#40 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:02

Jaja, borderline. Weten we.

Maar kan je dat als excuus gebruiken voor alles wat er daar met de huisdieren gebeurde?

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#41 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:04

Hmm...maar dat bordelrine heeft toch niks te maken met hoe je medisch met de katten omgaat? of wanneer je een kat aanschaft.
En met haar tekstopmaak?

En er staat steeds dat ze vragen wilt beantwoorden, maar ik zie zo weinig antwoorden....

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#42 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:06

Lies zei:

Jaja, borderline. Weten we.

Maar kan je dat als excuus gebruiken voor alles wat er daar met de huisdieren gebeurde?

Neen het is zeker geen excuus,
maar de waarheid kom je toch niet te weten, zeker niet op deze manier!

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#43 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:10

Sommigen hebben inderdaad het geloof in een eigen waarheid, wat wij soms aanzien voor liegen.

Dat zou natuurlijk kunnen spelen hier. Maar ze zegt vragen te willen beantwoorden, dus ik hoop dat daar toch iets uitkomt.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#44 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:10

Ja sorry jongens... ik weet dat jullie allemaal graag willen weten wat er exact gebeurd is maar denk dat je je erbij zal moeten neerleggen dat je dat uit J haar mond niet zal horen...

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#45 Geplaatst 08 juni 2010 - 15:11

borderline kan manifesteren op verschillende vlakken, maar denk dat hier meer aan de hand is dan enkel borderline.