Spring naar inhoud

- - - - -

Snoopy: update p6

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 15 augustus 2010 - 17:12

:geluk: :geluk: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 02 september 2010 - 14:36

De tweede kat zal nog even moeten wachten, gezien mama haar jongste hond echt katten haat. Ik merk ook dat Snoopy het niet erg vindt om de enige kat te zijn. Wat hij niet leuk vind is te lang alleen zijn. En natuurlijk wil hij graag naar buiten. Ik ben nog aan het bekijken met mijn vader hoe we dit gaan oplossen. Op het balkon laten gaat niet, want dan springt hij gewoon op het afdak en zo de tuin in. De tuin afzetten wordt ook al moeilijk, aangezien de fruitboom niet zo erg ver van de schutting staat in de rechterhoek achterin de tuin. De garage staat dan weer in de linkerhoek achteraan. Snoopy een tuigje aandoen dat gaat niet lukken. Hij is het niet gewend en schrikt nogal snel van geluiden die hij niet kent. Dus de beste optie blijft een ren of het balkon afzetten. Maar aangezien het balkon bij de slaapkamer van mijn zus hoort... Nog even nadenken dus.

Ondertussen is de Litter locker II gekocht en ik ben er tevreden van :) Snoopy heeft ook verschillende balletjes en wat muisjes om mee te spelen. Als ik de kattenhengel bovenhaal dan wordt hij helemaal wild. Zo leuk vind hij dat :love3: Ik heb er dus ineens 2 gekocht, die lekker stevig zijn, omdat ze anders te snel stuk gaan :ha

Bij Zooplus heb ik gisteren nog 2 navullingen besteld voor de Litter locker en ook het volgende speeltje: Met batterijen kattenspeelgoed goedkoop bij zooplus: FroliCat Bolt Laser kattenspeelgoed Het is nieuw en er zijn nog geen reacties geschreven van mensen die het al in huis hebben, maar het kan nooit kwaad om het uit te proberen he ;)

Straks ga ik nog eens aan mijn zus vragen of ze nu eindelijk de foto's van Snoopy op de pc wil zetten en doorsturen naar mij. Ze heeft een aantal heel mooie foto's gemaakt. Zelf lukt mij dat niet want ik heb nog geen digitaal fototoestel. Dat ga ik vragen als kerstcadeautje denk ik :x

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 02 september 2010 - 15:09

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 03 september 2010 - 13:59

1 van mijn bestellingen is al aangekomen vandaag. Ik had woensdag online 'De grote kattenencyclopedie' besteld van Esther Verhoef. De verkleinde versie, dus die zal makkelijk in mijn boekenkast passen. Ale ik ga binnenkort een 3e kolomkast moeten bij plaatsen denk ik :ha Ik heb veel leesboeken maar ook vanalles over de natuur: paarden, honden, katten, vogels, vissen,...

Ook kreeg ik bericht dat mijn bestelling van Zooplus onderweg is, dus ik denk dat die er volgende week zal zijn :d

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 29 september 2010 - 15:25

Na enkele weken zeuren bij mijn zus om de foto's die zij gemaakt had van Snoopy naar mij door te mailen, ben ik dan gisteren gewapend met een USB-stick haar kamer binnen gevallen. Anders had ik nog lang op die foto's kunnen wachten 8)

Aangezien ik niet kon kiezen uit al die foto's ga ik gewoon de volledige reeks posten. Snoopy is gewoon veel te schattig :love3: Hier zijn ze:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Tinne, 29 september 2010 - 15:27.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 29 september 2010 - 15:30

Van zijn nieuwe krabpaal heb ik nog geen foto's. Dat ben ik rats vergeten :oops: De Frolicat Bolt die ik gekocht had via Zooplus valt in de smaak. Het is zoooo grappig om te kijken hoe hij op dat lichtje jaagt. En natuurlijk vindt hij het ook enorm leuk om met een kattenhengel te spelen. Dan drukt hij zich tegen de grond met zijn oortjes plat, poep lichtjes omhoog... om dan plots aan te vallen :ha
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 29 september 2010 - 15:52

Leuke foto's.  Vooral die in dat mandje!

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 29 september 2010 - 16:05

:loveshower: Ik heb een zwakje voor witte katten sinds onze Angel.
Heeft Xanti dat bij jou geleerd? In zo'n mini plastic bakje liggen :louche: :lachen: :lachen:
Zij doet dit ook altijd :lachen:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 29 september 2010 - 16:32

Anja zei:

Leuke foto's. Vooral die in dat mandje!

Ja he :heart: Ik begrijp niet hoe hij daar in past. Zo groot is zo'n mandje echt niet he :catscratchhead Maar nee hij moest en hij zou daar in liggen :ha
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 29 september 2010 - 16:33

dolfjeweerwolfje zei:

:loveshower: Ik heb een zwakje voor witte katten sinds onze Angel.
Heeft Xanti dat bij jou geleerd? In zo'n mini plastic bakje liggen :louche: :lachen: :lachen:
Zij doet dit ook altijd :lachen:

Eigenlijk niet, want ik had toen zo geen plastic bakjes. Misschien heeft ze het van 1 van de 'grote broers' geleerd :lachen:
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#56 Geplaatst 29 september 2010 - 18:37

Snoopy is inderdaad super schattig!
Wat een mooi schatje! :loveshower:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 30 september 2010 - 13:05

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#58 Geplaatst 01 oktober 2010 - 16:12

:heart: :heart: Mooie foto's van een hele mooie poezel. :love4: :love4:

Xnelextje
Xnelextje
  • 117 berichten
  • 1 katten

#59 Geplaatst 01 oktober 2010 - 17:06

Schoon katertje :heart:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 17 november 2010 - 22:22

Ik was eigenlijk aan het proberen om foto's van de garnalen in mijn mini aquarium te maken, maar die wilden niet goed poseren. En Snoopy wel. Dus ziehier de foto's. Je ziet goed dat hij gele oogjes heeft hihi!

Bijgevoegde thumbnails

• DSCF0013.JPG
  • DSCF0017.JPG
  • DSCF0020.JPG
  • DSCF0021.JPG
  • DSCF0042.JPG

Bewerkt door Tinne, 17 november 2010 - 22:23.

Geplaatste afbeelding