Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

cattery de (B)engeltjes maine coon,en ragdoll

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#46 Geplaatst 10 juni 2010 - 00:52

Wat kan ik er nog aan toevoegen, niets! Alles is al gezegd :oops:
Ik heb wel nog heel wat vragen: ineens komt het britje ter sprake terwijl je toch maar met 2 rassen fokt?
Met alle testen, verzorging,..... zijn de kosten toch hoger dan die 325€, de stamboom is zeker die 275€ niet ?
Ik kan mijn ragdolls niet verkopen aan 325€, ik zou er erg mijn broek aan scheuren :d
Ik heb zoveel vraagtekens over heel dit verhaal, maar zal mezelf voorhouden: " ieder zijn waarheid"

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemoeke_*
Guest_poezemoeke_*

#47 Geplaatst 10 juni 2010 - 08:29

kijk,ik wilde gewoon mijn ervaringen met jullie delen,het leek mij leuk om het dagelijkse gangetje en mijn ervaringen te delen en van jullie te leren maar ik heb zoveel negatieve opmerkingen gekregen dat ik echt gefrusteert raakte,sorry voor mijn laatste post hij was misplaatst en volledig uit de context mijn excuses hiervoor,
ik probeer een serieuze cattery uit te bouwen met mijn heerlijke poezeltjes want ik geniet dagelijks enorm van hun,ook de contacten van kittenkopers vind ik schitterend als ze mij weer eens een mailtje sturen met foto's en ik hoor dat het allemaal goed gaat ben ik berentrots

ik verheug mij op de kittens van mijn coondames (ookal zijn het kruisinkjes)en hoop dat ik voor de kittens weer lieve mensen vind die de kittens een permanent huisje bieden,misschien kunnen jullie mij wel helpen,en ja elke opbouwende kritiek is welkom hoor kan ik alleen van leren,
ik ben er niet op uit om mensen geld uit hun zakken te halen door zieke kittens te verkopen (heb dat niet nodig) en verziekt ook mijn reputatie die ik graag op een mooie en goede manier opbouwen wil
dit is voor mij een pure en eerlijke hobby

nogmaals mijn excuses en ik hoop dat jullie misschien eens de moeite zullen nemen onze cattery een kans te geven en misschien eens een kijkje komen nemen bij ons
jullie zijn van harte welkom en ik verheug mij op verdere contacten met jullie
ik ben niet kwaad van zin,anders zou ik niet op jullie site komen en zou ik stilletjes doorgaan met mijn praktijken hoeveel broodfokkers zijn er wel niet die praktijken uitoefenen waar wij allemaal stil van worden

lieve groeten uit lommel Sandra en sorry sorry sorry

wat een goed nachtje erover slapen toch niet doen kan met een mens,

Bewerkt door poezemoeke, 10 juni 2010 - 08:51.

Guest_Morgenster_*
Guest_Morgenster_*

#48 Geplaatst 10 juni 2010 - 11:25

Succes Sandra, ik ken niets van verantwoord fokken of zo, maar geloof wel dat jij het beste voorhebt met de poezels en dat blijft het belangrijkste!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#49 Geplaatst 10 juni 2010 - 11:59

Zoals ik hier op het forum al eerder zei... er zijn hobbyfokkers en er zijn hobbyfokkers... 8)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#50 Geplaatst 10 juni 2010 - 12:25

:slot: ????

Guest_poezemoeke_*
Guest_poezemoeke_*

#51 Geplaatst 10 juni 2010 - 19:38

Morgenster zei:

Succes Sandra, ik ken niets van verantwoord fokken of zo, maar geloof wel dat jij het beste voorhebt met de poezels en dat blijft het belangrijkste!

dank je wel morgenster,dt ik het beste voor mijn meisjes voor heb is 100 procent waar,ik heb ook mijn werk opgezegt om me voor 1000 procent aan mijn gezin en dieren te wijden

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 10 juni 2010 - 23:03

:louche: hmmm, vreemd allemaal en verder reageer ik niet meer...
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#53 Geplaatst 11 juni 2010 - 06:42

poezemoeke zei:

dank je wel morgenster,dt ik het beste voor mijn meisjes voor heb is 100 procent waar,ik heb ook mijn werk opgezegt om me voor 1000 procent aan mijn gezin en dieren te wijden

amai, dan moet dat goed verdienen zo katten fokken. Als je er zelfs thuis voor kan blijven.

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#54 Geplaatst 11 juni 2010 - 23:46

Morgenster zei:

Als dat zo was zou ze niet kruisen dus naar mijn mening geen goeie bedoelingen want het is vragen om ellende.
En daarnaast is het geen erkende MC fokker want ze verziekt het ras.

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#55 Geplaatst 11 juni 2010 - 23:52

Lies zei:

amai, dan moet dat goed verdienen zo katten fokken. Als je er zelfs thuis voor kan blijven.

Tja of de helft na laten en alleen maar vangen.....een fokker die kruist is naar mijn mening geen goeie fokker die is alleen maar bezig om het ras te verklooie. Als je alles tegen elkaar af zet van dag 1 tot 13 weken en de kosten dan vallen die 600 euro wel mee alleen de fokker verdiend er niet veel aan....maar ja als je het anders doet dan misschien wel.

Maar sta je nou bekend bij de RMC Poezemoeke?of ga je daar geen antwoord opgeven.

Bewerkt door Claudia, 11 juni 2010 - 23:53.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 12 juni 2010 - 00:26

Lies zei:

Dat zijn onze zaken niet echt he... :x
Ik weet ook niets af van fokken en wat wel/niet hoort, maar ondertussen is 't wel duidelijk wat de boodschap van de meesten hier is, niet ?
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 18 juni 2010 - 20:49

Pfff vreselijk dat fokken niet méér beschermd is en dat zulk een wanpraktijken niet verboden kunnen worden!

Geplaatste afbeelding

Guest_elien89_*
Guest_elien89_*

#58 Geplaatst 18 juni 2010 - 21:18

Wat een discussie... aiaiai.
Ik vind, kittens zonder stamboom geef je eigenlijk gratis weg als het ware gewone katten waar je continu papiertjes ziet van hangen, gratis poesjes te verkrijgen.
Wie geeft nu zoveel geld aan een kitten en je hebt niets in handen?

Maar ik snap het principe wel, veel minder papierwerk, geen lid van een vereniging moeten zijn,
geen erkenningsnummer moeten hebben, en er toch mooi aan verdienen,
hoeveel mensen zouden dit eigenlijk niet willen?
Maar het is en blijft niet correct,
Waar gaat dan dan met de kattenrassen naartoe binnenkort als iedereen zo begint te doen en te kruisen????
Dan bestaat er binnenkort geen enkel ras meer en zal er voor geen enkel apart ras nog interresse zijn, want ja, ze worden gekruist, zijn overal aan spotprijzen te koop...
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel?
Maar sommige mensen maken het zelf allemaal kapot

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#59 Geplaatst 19 juni 2010 - 00:16

:s :s :s

Guest_lucky bunny_*
Guest_lucky bunny_*

#60 Geplaatst 19 juni 2010 - 23:48

Ik kan hier niet echt achter staan, kruising is in mijn ogen nog steeds HTK. Ik heb absoluut geen verstand van dit ras maar als ik zie wat wij doen als fokkers om een ras zuiver te houden kan ik dit niet goedkeuren.

Bewerkt door lucky bunny, 19 juni 2010 - 23:52.