Spring naar inhoud

- - - - -

Snoopy nergens te vinden

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:11

Vanmorgen was het hier grote paniek. We vonden Snoopy nergens! Ik had hem nochtans nog gezien om 7u30. Mijn vriend dacht al dat hij ontsnapt was langs ons slaapkamerraampje. Maar dat raampje stond op de kip. Dat zou betekenen dat:
1) Snoopy zich langs het raam en het horregaas gewrongen had
2) het horregaas opzij geduwd had
3) van de 1e verdieping naar beneden gesprongen was

Omdat het horregaas inderdaad een stukje los was, dachten we echt dat Snoopy weg was. Wij in alle staten natuurlijk!

Toen ik op school was heeft mijn vriend alles doorzocht. Geen Snoopy te zien. Daarjuist zat ik in de zetel toen ik... jawel, de zetel voelde bewegen! Dus ik verschuif de zetel en zie een bult. Toen ik de velcro van de achterflap los trok bleek het dus inderdaad Snoopy te zijn. Echt de gekste plaats waar ik ooit een kat heb moeten zoeken. En ook een plaats waar je totaal niet aan denkt. Ik wist zelfs niet dat die flap los zat.

Ik heb Snoopy eens goed geknuffeld (jawel, hij liet het toe dat ik hem aaide) en meteen zijn bakje met brokjes en water bij hem gezet. Hij had grote dorst hoor.
Gekke Snoopy Geplaatste afbeelding

Dat raampje gaat mooi niet meer open voorlopig, brrr ik heb er een schrik van opgedaan. Eerst moet er kippengaas voor. Zodat ik zeker ben dat er echt geen poes langs daar weg kan.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:14

Amai!! Ik zou ook niet gerust zijn!!!

Ik heb dit ook voorgehad toen Sloeber nog een kitten was. We vonden hem nergens en hij moest in het app. zijn! Maar nergens te vinden... En na een tijdje viel onze Frank dat er een bultje zat onder de zetel.
Meneer had het stof onderaan losgemaakt en was dus 'in' de zetel gekropen :o .

Gekke poezels he!!

Gelukkig is hij niet weg!!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:22

Kan je je voorstellen dat een volwassen kater daar tussen geraakt? Hij kon zelfs niet meer weg. Gelukkig maar dat ik hem gevonden heb, want hij mauwde niet! Ook niet wanneer ik hem riep. En hij moet daar toch een aantal uren gezeten hebben :catscratchhead

Achteraf bezien zou Snoopy toch al héél lenig geweest moeten zijn om via het raam te ontsnappen. Het stond op de kip, en dan nog eens horregaas ervoor...

Het horregaas moet dus al langer los geweest zijn zonder dat we het gezien hebben. Gek dat je zulke dingen pas ziet als er iets aan de hand is. Maar ja, dan zie je ook sneller alles en beeld je je veel sneller vanalles in.

Haha Snoopy ligt nu onder de flap die ik heb losgemaakt. Die maak ik niet meer vast hoor. Voor het zelfde geldt kruipt hij er nog eens tussen. Je weet nooit.

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:23

Fijn dat hij terecht is.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:36

Gelukkig is hij terecht :thumb: :thumb:
Pas wel op met ramen die op kip staan, het is niet de eerste poezel die zich eraan verhangt. Dus ofwel raam volledig open ofwel toe en anders zorgen dat hij er niet bij kan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:40

Gelukkig heb je hem teruggevonden

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:42

PeggyJ zei:

Pas wel op met ramen die op kip staan, het is niet de eerste poezel die zich eraan verhangt. Dus ofwel raam volledig open ofwel toe en anders zorgen dat hij er niet bij kan.

Bedankt voor de goede raad!

Guest_twixtje_*
Guest_twixtje_*

#8 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:54

Jaja onze Snoopy toch he :o ..

T'blijft een avonturier, oppassen dus :) . Maarja heb je al gemailed Tinne.

Ben toch opgelucht dat hij al niet gaan lopen was..

Grtjs

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:21

PeggyJ zei:

ja idd! Toen ik hier nog maar net woonde en de tuin nog niet afgezet was probeerde Thaira langs een kiep boven naar buiten te gaan , Gelukkeig zag ik het op tijd!, maar die raam gaat dus niet meer open
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#10 Geplaatst 10 juni 2010 - 08:44

Dat dutske zoekt zijn plaatske nog.Letterlijk dan :)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 13 juni 2010 - 16:46

was hier in de week ook een kitten kwijt, doodsangsten sta je dan uit hè, gelukkig heb je hem gevonden, wel een goede verstopplek hoor :ha

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 13 juni 2010 - 21:41

Daar is nu toch ook de laatste plaats waar ik zou aan denken :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 13 juni 2010 - 21:42

:s :s :s