Spring naar inhoud

- - - - -

Pff hotmail

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 09 juni 2010 - 18:53

Sinds de examen periode begonnen is/dichterbij komt, lijkt het wel of de server van hotmail constant overbelast is. Ik moet altijd veel moeite doen om in mijn inbox te geraken. En als ik er dan in geraak, dan kan het zijn dat de verbinding na een kwartier ofzo alweer weg is :trance:

Nu snap ik wel dat je af en toe je mails checkt, dat doe ik ook. Maar als je moet studeren zit je toch niet de hele tijd te mailen? Vind ik dan he.

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#2 Geplaatst 09 juni 2010 - 18:54

Ik heb eigenlijk geen problemen met hotmail :catnoknow

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:17

Dat is nu juist het gekke. Als mijn vriend zich aanmeldt, lukt dat direct. Ik ben ondertussen weer een half uur aan het proberen en het lukt niet. Gek hoor.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#4 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:25

Ik heb ondertussen al enorm lang hotmail en ik heb nog nooit problemen gehad :)

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:42

Bij mij is het de eerste keer dat ik zo'n last heb. En dat sinds gisteren avond.
We zijn nu bijna een uur verder en ik ben eindelijk terug in mijn inbox geraakt.

Ben ik dan de enige met dit probleem :o

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#6 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:25

Ik heb er gisteren ook last mee gehad en de dagervoor met internet explorer. Vandaag is alles terug in orde.
Mss je pc eens goed scannen en opkuisen met ccleaner. Er zitten veel spams in de msn ook die automatisch berichten naar je contacten doorstuurt. Dat kan allemaal je hotmail verstoren.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:49

Hier worden blijkbaar niet alle mails verzonden.
Ze staan wel in mijn 'verzonden berichten', maar blijven blijkbaar onderweg hangen. Ook niet fijn!