Spring naar inhoud

- - - - -

vaderdag

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:04

:help:

Ik heb nog niets en ik weet niets :help:

Gisteren wist ik het! De humo, een abonnement op de humo, ideaal voor hem. Tot ik juist keek wat dat kost :o 115 euro is mij wat veel.

Maar wat kan ik dan halen...

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:30

Zoiets?

Vivabox Belgium - Product info

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:35

Mijn papa is vandaag tien jaar dood dus voor mij geen vaderdag meer....helaas.

Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#4 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:42

mijn ouders zijn dan altijd op vakantie dus word nooit gevierd
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#5 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:45

heel simpel van ons krijgt hij gewoon zijn verzorgingsproductjes en afterbalsem en dergelijke die hij altijd gebruikt. :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 10 juni 2010 - 09:48

Och nee, is dat dit weekend al? :8

Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#7 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:02

geef een mooi rood potlood met een mooie strik rond komt goed van pas :ha :ha :ha :ha :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:05

Zelf doe ik niet mee aan vaderdag. De man die zich biologisch mijn "vader" mag noemen, heeft zich nooit iets van mij aangetrokken, dus voor mij is vaderdag altijd al gewoon een dag als een andere geweest.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#9 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:08

Karolientje zei:

Zelf doe ik niet mee aan vaderdag. De man die zich biologisch mijn "vader" mag noemen, heeft zich nooit iets van mij aangetrokken, dus voor mij is vaderdag altijd al gewoon een dag als een andere geweest.

hier hetzelfde

vroeger gaf ik mama dan in de plaats iets, maar nu koop ik gewoon over t jaar iets als ik toevallig iets tegenkom dat echt voor haar is, daar heeft ze veel meer aan dan dat ik iets koop gewoon om te kopen omdat het moeder/vader dag is :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#10 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:17

Ik weet het :dans:

Vader-dochter tijd. Nu opzoek naar een museum ofzo.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:25

Karolientje zei:

probleem is dat die van mij zich altijd geheel beledigd en gekwetst voelt als ik niet aan hem denk... dus stuur ik meestal nog een smsje of zo...

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:26

xantippe zei:

probleem is dat die van mij zich altijd geheel beledigd en gekwetst voelt als ik niet aan hem denk... dus stuur ik meestal nog een smsje of zo...

Bij mij is het op dat vlak simpeler: ik heb er geen contact meer mee. En dat wil ik ook liefst zo houden na alle ellende waar hij voor gezorgd heeft. Voor mij bestaat hij niet meer. Of hij zich daardoor beledigd of gekwetst voelt, is wel het laatste van mijn zorgen. Hij heeft zich ook nooit vragen gesteld bij wat hij in het verleden allemaal heeft aangericht.

Bewerkt door Karolientje, 10 juni 2010 - 10:28.

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:28

Karolientje zei:

Bij mij is het op dat vlak simpeler: ik heb er geen contact meer mee. En dat wil ik ook liefst zo houden na alle ellende waar hij voor gezorgd heeft. Voor mij bestaat hij niet meer.

ooit, als ik niet meer studeer en echt géén geld of steun of niks niet meer van hem ontvang, zal dat bij mij hetzelfde zijn... :hug: hopelijk heb je een leuke schoonvader in de plaats :)

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:29

xantippe zei:

ooit, als ik niet meer studeer en echt géén geld of steun of niks niet meer van hem ontvang, zal dat bij mij hetzelfde zijn... :hug: hopelijk heb je een leuke schoonvader in de plaats :)

Oh maar geld of steun heb ik dus ook nooit van hem gehad. Heeft altijd geweigerd om alimentatiegeld te betalen en dergelijke... en da's nog maar t topje van de ijsberg. Dus voor mij hoeft t echt allemaal niet meer.

Edit: een leuke schoonvader heb ik wel in de plaats ja. :) Maar door de afstand zie ik die wel niet zo vaak...

Bewerkt door Karolientje, 10 juni 2010 - 10:30.

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 10 juni 2010 - 10:32

Karolientje zei:

Oh maar geld of steun heb ik dus ook nooit van hem gehad. Heeft altijd geweigerd om alimentatiegeld te betalen en dergelijke... en da's nog maar t topje van de ijsberg. Dus voor mij hoeft t echt allemaal niet meer.

Edit: een leuke schoonvader heb ik wel in de plaats ja. :) Maar door de afstand zie ik die wel niet zo vaak...

véél financiële steun niet, en als het aan hem lag betaalde ik al van in mijn eerste jaar alles zelf, maar toch nog altijd iets. en zolang hij dat nog doet voel ik mij toch verplicht iéts te sturen :)
alle, een geluk dat je een leuke schoonvader hebt! en we zijn precies een beetje off topic he, lies. tenzij je je vader blij wil maken met een smsje :ha

Geplaatste afbeelding