Spring naar inhoud

- - - - -

vaderdag

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#31 Geplaatst 10 juni 2010 - 16:21

Vaderdag doe ik ook niet aan mee, mijn eigen pa weet zelfs niet wanneer ik jarig ben en denkt alleen maar aan zijn eigen. En mijn schoonvader heb ik ook al meer dan een dik jaar niet meer gezien, die is ook vergeten dat hij een zoon heeft.
En voor mijn eigen ventje koop ik pas bij zijn verjaardag op 19 juni ipv allerlei prullen te kopen bij valentijn, vaderdag ... leg ik het geld samen en koop hem een goede gps. :thumb:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#32 Geplaatst 10 juni 2010 - 18:47

vaderdag hebben wij al gevierd omdat mijn mama en stiefpapa op vakantie zijn
dit heb ik gemaakt voor mijn stiefpapa en ik heb nog een overtrek voor een tissue doos gekocht met daarop voor de allerliefste papa , ook nog een tas met papa op :)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#33 Geplaatst 10 juni 2010 - 18:55

Spanishke zei:

als er iemand iets verdient is het mijn papa wel, ik moet toegeven dat ik echt wel gezegend ben op dat vlak :)

Idem dito hier. Hij staat altijd maar dan ook altijd klaar, met raad en daad.

Maar van mij krijgt hij geld, dan kan hij lekker kopen wat hij graag wil.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#34 Geplaatst 10 juni 2010 - 19:04

Zeg daar, ik schrok toch, dacht huh is het aanstaande zondag al vaderdag, maar gelukkig niet dus hier is eht pas volgende week pffffffffffffff..
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 10 juni 2010 - 19:36

ow da s volgende week .... haha ik heb vandaag iets gestuurd
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 11 juni 2010 - 00:53

kiki zei:

Mijn papa is vandaag tien jaar dood dus voor mij geen vaderdag meer....helaas.

oh, meid wat erg voor je

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 11 juni 2010 - 00:54

clyde zei:

vaderdag hebben wij al gevierd omdat mijn mama en stiefpapa op vakantie zijn
dit heb ik gemaakt voor mijn stiefpapa en ik heb nog een overtrek voor een tissue doos gekocht met daarop voor de allerliefste papa , ook nog een tas met papa op :)

wow, knap gemaakt hoor

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 11 juni 2010 - 13:36

Ik heb een barbecque boek besteld voor mijn papa (hij is er wel nog niet, dus hij zal nog effe moeten wachten).  

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 11 juni 2010 - 17:15

Voor wie nog rap iets lekker wil geven: ik bestelde dit voor mijn papa en mijn man:
http://www.kattensit...oekt-thuis.html

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#40 Geplaatst 11 juni 2010 - 18:49

Ik ga een klein etentje geven sie :) Daar is ie altijd blij mee!

Ik vind het wel heel erg om te lezen hoe veel mensen hier geen of weinig contact hebben met hun vader. Ik ken natuurlijk jullie verhaal niet he, dus ik wil niet oordelen hoor! Maar ik wil wel even zeggen dat ik de andere kant heb gezien, de kant van opgroeien met alleen een vader. En ik heb gemerkt dat heel veel vaders echt verdrukt worden bij een scheiding. Ze durven ook vaak geen contact meer te leggen, zeker niet als het al even geleden is. Dus ik wil gewoon even zeggen: als de problemen met je vader zijn van toen je nog klein was, bedenk dan eens dat er toen mss veel meer gaande was dan je dacht en dat het dan steeds escaleert. De schuld van een situatie ligt maar heel zelden volledig bij één persoon. (ik wil helemaal niet zeggen dat alle vaders hier waar een slecht contact mee is in die situatie zitten he, ik wil gewoon zeggen, denk ook kritisch na en doe soms wat water in de wijn)

En dat zeg ik gewoon omdat ik een absoluuuuuut geweldige vader heb! Ik heb altijd alleen maar hem gehad, maar veel liever alleen mijn papz dan een flutgezin met veel ruzies. Mijn papz rocks :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#41 Geplaatst 12 juni 2010 - 09:33

Knap gemaakt Clyde!

tash
tash
  • 7 katten

#42 Geplaatst 12 juni 2010 - 11:13

ik doe helemaal ni mee aan die dingen :oops:
Ik heb fantastische ouders en tracht hen het hele jaar door op mijn manier iets te geven.
ik hou nu eenmaal ni van het "opgelegd systeem" van vader en moederdag
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 12 juni 2010 - 11:23

Vosse zei:

Ik ga een klein etentje geven sie :) Daar is ie altijd blij mee!

Ik vind het wel heel erg om te lezen hoe veel mensen hier geen of weinig contact hebben met hun vader. Ik ken natuurlijk jullie verhaal niet he, dus ik wil niet oordelen hoor! Maar ik wil wel even zeggen dat ik de andere kant heb gezien, de kant van opgroeien met alleen een vader. En ik heb gemerkt dat heel veel vaders echt verdrukt worden bij een scheiding. Ze durven ook vaak geen contact meer te leggen, zeker niet als het al even geleden is. Dus ik wil gewoon even zeggen: als de problemen met je vader zijn van toen je nog klein was, bedenk dan eens dat er toen mss veel meer gaande was dan je dacht en dat het dan steeds escaleert. De schuld van een situatie ligt maar heel zelden volledig bij één persoon. (ik wil helemaal niet zeggen dat alle vaders hier waar een slecht contact mee is in die situatie zitten he, ik wil gewoon zeggen, denk ook kritisch na en doe soms wat water in de wijn)

En dat zeg ik gewoon omdat ik een absoluuuuuut geweldige vader heb! Ik heb altijd alleen maar hem gehad, maar veel liever alleen mijn papz dan een flutgezin met veel ruzies. Mijn papz rocks :)

Ik begrijp die opmerking ergens wel hoor, maar het water in de wijn doen moet dan ook van twee kanten komen. En in sommige gevallen (zoals bij mij) is het ook niet terug te leiden tot enkel maar een beetje water in de wijn doen. Ik ben blij dat er veel mensen wel goeie contacten hebben met hun vader, maar wat mij betreft zijn er in het verleden dingen gezegd en gebeurd die ervoor hebben gezorgd dat er absoluut geen weg terug is, omdat ze gewoon te erg zijn en te diepe wonden hebben nagelaten. En het ergste is dat ik ook weet dat bij een latere partner (na de scheiding met mijn moeder) en die haar dochter net dezelfde dingen zijn gebeurd. Dus nee... voor mij is er absoluut geen enkele mogelijkheid tot verzoening meer!! :evil:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#44 Geplaatst 12 juni 2010 - 12:19

Karolientje zei:

Ik begrijp die opmerking ergens wel hoor, maar het water in de wijn doen moet dan ook van twee kanten komen. En in sommige gevallen (zoals bij mij) is het ook niet terug te leiden tot enkel maar een beetje water in de wijn doen. Ik ben blij dat er veel mensen wel goeie contacten hebben met hun vader, maar wat mij betreft zijn er in het verleden dingen gezegd en gebeurd die ervoor hebben gezorgd dat er absoluut geen weg terug is, omdat ze gewoon te erg zijn en te diepe wonden hebben nagelaten. En het ergste is dat ik ook weet dat bij een latere partner (na de scheiding met mijn moeder) en die haar dochter net dezelfde dingen zijn gebeurd. Dus nee... voor mij is er absoluut geen enkele mogelijkheid tot verzoening meer!! :evil:

Daarmee dat ik zei, ik weet niet hoe het zit met de situaties hier hé. Ik wil ook he-le-maal niet oordelen! Dat is echt niet aan mij om te doen. Ik zeg het alleen maar omdat ik echt veel leed heb gezien bij vaders die wel willen, maar tegen gehouden worden door de moeder. Na een tijdje krijg je dan veel vijandigheid van de kinderen en ja, dan valt het nog maar moeilijk op te lossen.

Ik ben in ieder geval heel dankbaar dat ik, ondanks heel veel pech met het verlies van mijn moeder, altijd een ongelofelijke vader heb gehad. Ik heb twee grootmoeders hé, en die gaan altijd eten maken als ik de tijd niet heb, en nekeer mee gaan winkelen, en weet ik veel wat. Maar mijn vader en mijn grootvaders, dat zijn de mannen die mee denken met mij en mee advies geven over alle grote problemen en keuzes. Zonder hen stond ik niet half zo ver als waar ik nu sta. (wat niet wil zeggen dat ik niet graag een moeder zou hebben enzo he, ik heb gewoon veel beter dan andere kinderen mogen ervaren wat een vader ook kan zijn)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#45 Geplaatst 12 juni 2010 - 14:15

Ik stuur altijd een smsje op de dag zelf en als ik hem dan eens toevallig zie binnekort krijgt hij een flesje wijn.
Mijn papa hoor ik maar heel weinig, maar heel erg vind ik dit niet.
Hij is nooit geïnteresseerd in wat er gebeurd in mijn leven, maar iedereen moet wel interesse hebben in hem, *zucht*