Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Valse stambomen? Cattery Kipir Kipir

• Log in om te reageren
136 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.876 berichten
  • 13 katten

#31 Geplaatst 27 mei 2009 - 19:29

Kat1 zei:

Foto spreekt voor zich... Behalve stambomen vervalsen en allerlei mensen bedonderen, zijn de dieren ook in staat van verwaarlozing en dus dierenmishandeling. :censored:

Even advocaat van de duivel spelen..... ;)

hoe weet ik nou dat dit een katje bij haar vandaan is? Dat zie ik nergens.....

(niet dat ik je niet geloof hoor, maar zou wel graag wat meer info voor ik iemand van dierenmishandeling ga betichten).

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#32 Geplaatst 27 mei 2009 - 19:38

Vraag ik mij eigenlijk ook wel af :)

Guest_Kat1_*
Guest_Kat1_*

#33 Geplaatst 27 mei 2009 - 19:44

Valkhyr zei:

Zij is zelf de dader, zij heeft de stamboom administratie van de vereniging een korte tijd gedaan. Zie Bestuursbericht
Hier is de vereniging zelf achter gekomen en heeft zelf de stappen ondernomen en is met dit nieuws naar buiten gekomen.

Kipir Krepeer

Bewerkt door Pixel, 27 mei 2009 - 21:11.

Guest_Kat1_*
Guest_Kat1_*

#34 Geplaatst 27 mei 2009 - 19:46

ginnie zei:

Even advocaat van de duivel spelen..... ;)

hoe weet ik nou dat dit een katje bij haar vandaan is? Dat zie ik nergens.....

(niet dat ik je niet geloof hoor, maar zou wel graag wat meer info voor ik iemand van dierenmishandeling ga betichten).

maar het is al geconstateerd door de welbekende instanties, dus er hoeft ook niks meer bewezen te worden

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.876 berichten
  • 13 katten

#35 Geplaatst 27 mei 2009 - 19:55

Kat1 zei:

maar het is al geconstateerd door de welbekende instanties, dus er hoeft ook niks meer bewezen te worden

er hoeft ook niks aan mij bewezen te worden. Maar je valt hier op het forum binnen, geeft aan met een foto waarvan niemand weet waar en wanneer en door wie die is genomen dat iemand haar dieren mishandeld.

We weten niet wie je bent en we weten niets van de foto. Dan zegt zo'n foto mij, hoe triest het katje dat erop staat er ook uitziet, helemaal niets. Vandaar mijn berichtje ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Kat1_*
Guest_Kat1_*

#36 Geplaatst 27 mei 2009 - 20:29

onlangs geconstateerd door de inspecteur van de landelijke inspectiedienst voor dieren...

Bewerkt door Pixel, 27 mei 2009 - 21:11.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.876 berichten
  • 13 katten

#37 Geplaatst 27 mei 2009 - 20:36

Kat1 zei:

onlangs geconstateerd door de inspecteur van de landelijke inspectiedienst voor dieren...

Vind je het heel erg als ik je niet op je woord geloof? Je hebt je niet eens voorgesteld, dus we weten niet eens wie je bent........

Ik weet er verder niets van, weet niet of het wel of niet zo is. Maar ik vind het nogal een beschuldiging. Zolang het niet is bewezen vind ik ook niet dat je het zo op een site mag zetten. Dat is smaad.

Buiten dat, je blijft met die foto komen, maar dat bewijst dus helemaal niets.

Kom maar met een bron, een link naar een instantie waar het staat en waar een officieel bericht staat.
Tot die tijd laat ik het in het midden wat de waarheid is. Ik ben nog nooit bij haar thuis geweest en kan er dus verder ook niets over zeggen.

De stamboomfraude is bewezen en er is een officiele klacht over ingediend. Die info staat online en in dit topic. Van mishandeling is vooralsnog geen sprake. Bewijs het maar zou ik zeggen.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#38 Geplaatst 27 mei 2009 - 21:16

Ik heb een paar keer de foto verwijderd. Meerdere keren dezelfde foto posten heeft absoluut geen meerwaarde, 1 keer is voldoende.

Het katje op de foto ziet er echt slecht uit vind ik, ocharme toch :(

Verder vraag ik me af waarom je hier ineens die foto komt posten met de mededeling dat cattery Kipir Kipir die kat verwaarloosd heeft? Hoe kom jij aan die informatie en aan die foto? En hoe kunnen wij ergens te weten komen dat dit ook effectief een kat van die cattery is en dat die cattery de kat zo verwaarloosd heeft?

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 27 mei 2009 - 22:32

dat poesje ziet er idd erbarmelijk maar kan me iemand zeggen wat ras deze kat is want voor mij ziet het zeker geen cattery kat uit maar een gewone HTK

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.876 berichten
  • 13 katten

#40 Geplaatst 27 mei 2009 - 22:35

ALS het een katje van Kipir Kipir is, dan zou het een Turkse Van moeten zijn. Maar in deze conditie is dat heel erg moeilijk te zien.
Het arme dier ziet er werkelijk niet uit :(

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#41 Geplaatst 27 mei 2009 - 23:39

Kat1: Ik apprecieer het trouwens niet dat je met die foto een kattenprofiel aanmaakt met alleen maar een massa commentaar en beschuldigingen in. Zo'n profiel dient niet om je gal te spuien. Het is ondertussen trouwens verwijderd.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 28 mei 2009 - 08:59

Wat een toestand hier :s
Heb maar 1 ding te zeggen: waar dat katje ook vandaan komt...ergens moet dit beestje zitten...ik vind het gewoon afgrijselijk!!! Dat beestje moet zo afzien :evil: :cry: :evil: :cry: :evil:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 28 mei 2009 - 09:14

net gaan zien op hun site en helaas moet ik wel zeggen dat er een foto van een kitten op staat die vreselijk veel lijkt op de kat die hier getoond werd :(

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 28 mei 2009 - 09:28

Ik zal zeggen dat het mij niet zou verbazen als dit klopt. Ik heb al veel meer verhalen gehoord over de cattery. Gehoord en dus niet gezien.

Wel denk ik dat je zonder bewijs/verhaal niet zulke dingen kan roepen.

Zou wel prettig zijn Katja1 als je er een wat uitgebreider verhaal erbij zou neerzetten. Misschien kun je dit alsnog doen?

Begrijp ik het goed dat de kat van de foto bij jou zit? Ik hoop iig dat hij snel weer de oude is. Met goede verzorging en een hoop tlc moet dat vast goedkomen (althans dat hoop ik dan maar)

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#45 Geplaatst 15 november 2009 - 21:43

Grappig dat ik hier van alles tegen kom over mezelf en dat de leugens hier volop vertelt worden zonder bij mij na te gaan of het waar is.  Walgelijk dat een forum beheerder dit toelaat. In elk geval zijn het allemaal leugens.
Groetjes Ricky van Kipir Kipir zelf