Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Valse stambomen? Cattery Kipir Kipir

• Log in om te reageren
136 reacties op dit onderwerp
Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 15 november 2009 - 22:32

kipir kipir zei:

Misschien moet je eerst eens navragen of datgene wat je ter ore gekomen is wel klopt en zeker niet zo maar op een forum zetten. Niet netjes in elk geval.
Ik ben daar niet mee begonnen en daarbij zeg ik toch niet dat ik het met eigen ogen heb gezien?

Die verhalen komen die allemaal uit de lucht vallen dan?

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#62 Geplaatst 15 november 2009 - 22:34

MissKitty zei:

Ze fokken overigens ook Australian Shepherds. Misschien dat mensen die daar een pup gehaald hebben zich dan wel dezelfde zorgen moeten maken?
Mensen die een kitten bij mij ooit gekocht hebben en zij die een pup bij mij gekocht hebben hoeven zich nooit ergens zorgen over te maken. Misschien hadden jullie allemaal eerst eens prive een mailtje naar mij moeten sturen via mijn website die jullie blijkbaar zo goed hebben gevonden. Dat was heel wat netter geweest voor hier allerlei onzin te gaan verkondigen.
Groetjes Ricky van Cattery Kipir Kipir

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#63 Geplaatst 15 november 2009 - 22:36

Havvanur zei:

Ik ben daar niet mee begonnen en daarbij zeg ik toch niet dat ik het met eigen ogen heb gezien?

Die verhalen komen die allemaal uit de lucht vallen dan?

Dus omdat je er niet mee begonnen bent kun je gewoon alles vertellen wat je ter oren komt??? Ja laster en smaad komt vaak  uit de lucht vallen omdat mensen iets anders gedaan willen krijgen, maar vooral om iemand zwart te maken.

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#64 Geplaatst 15 november 2009 - 22:43

Pixel zei:

Ik weet het niet, hopelijk niet hè.
Nee want niemand heeft er een kat / kitten met een stamboom die niet klopt.

Guest_kailo_*
Guest_kailo_*

#65 Geplaatst 15 november 2009 - 22:44

kipir kipir zei:

Dus omdat je er niet mee begonnen bent kun je gewoon alles vertellen wat je ter oren komt??? Ja laster en smaad komt vaak uit de lucht vallen omdat mensen iets anders gedaan willen krijgen, maar vooral om iemand zwart te maken.

Nou leg alles maar is uit dan zal ik zeggen. Komt hier binnen vallen qoute alles. Roept van alles over laster en smaad. Maar ja die verhalen moeten toch ergens vandaan komen lijkt me? Neem aan dat er dan heus wel een kern van waarheid in moet zitten.
Heb je al voorgesteld dan?
Kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent maar op deze manier los je niks op. Als die poes er zo vreselijk uit zag toen, nou laat maar foto zien van hoe ze er nu uitziet. Als het goed is zijn de haartjes weer aan gegroeid toch?

Bewerkt door kailo, 15 november 2009 - 22:46.

Guest_kailo_*
Guest_kailo_*

#66 Geplaatst 15 november 2009 - 22:50

kipir kipir zei:

Nee want niemand heeft er een kat / kitten met een stamboom die niet klopt.

Volgens de saint pro dus wel of klopt dat ook niet?

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#67 Geplaatst 15 november 2009 - 22:56

kailo zei:

Nou leg alles maar is uit dan zal ik zeggen. Komt hier binnen vallen qoute alles. Roept van alles over laster en smaad. Maar ja die verhalen moeten toch ergens vandaan komen lijkt me? Neem aan dat er dan heus wel een kern van waarheid in moet zitten.
Heb je al voorgesteld dan?
Kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent maar op deze manier los je niks op. Als die poes er zo vreselijk uit zag toen, nou laat maar foto zien van hoe ze er nu uitziet. Als het goed is zijn de haartjes weer aan gegroeid toch?
Als ik hier nu neer schrijf dat er bij jouw katten zijn die er slecht uitzien en dat ik dat gehoord heb. zou dat dan kloppen??? Iedereen kan alles neerschrijven en gehoord hebben maar of het waar is, is de vraag? Waarom zou ik iets uit moeten leggen?? Omdat ik een kat heb laten scheren?? en omdat iemand totaal illegaal een foto van mijn kat hier plaatst?? en er dan bij zet dat Kipir Krepeer en dat de L.I.D. zegt dat het allemaal niet klopt hier??? Als ik nu dus zeg dat de dierenbescherming hier al vele malen geweest is en niets doet omdat alles hier in orde is? wat moet ik dan nog uitleggen?
Groetjes Ricky van Cattery Kipir Kipir die zich gewoon netjes voorgesteld heeft hoor.

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#68 Geplaatst 15 november 2009 - 22:57

kailo zei:

Volgens de saint pro dus wel of klopt dat ook niet?

nee dat klopt niet en daarvan heb ik de politie rapporten hier in huis. Men roept op die site ook mensen op om zich te melden en niemand meldt zich omdat er niemand is.

Bewerkt door kipir kipir, 15 november 2009 - 22:58.

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 15 november 2009 - 22:58

kipir kipir zei:

Dus omdat je er niet mee begonnen bent kun je gewoon alles vertellen wat je ter oren komt??? Ja laster en smaad komt vaak  uit de lucht vallen omdat mensen iets anders gedaan willen krijgen, maar vooral om iemand zwart te maken.
Dus AL die mensen doen dit alleen om jou zwart te maken?
inclusief verenigingen??
Zullen wel jaloers zijn dan of niet?

En ja ik mag best iets zeggen over wat mij ter oren is gekomen. Als ik laster en smaad zou verspreiden doe ik dat op een heel andere manier en dat is niet wat ik heb gedaan :wi

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 15 november 2009 - 23:03

De dierenbescherming is nu niet bepaald een referentie om trots op te zijn.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_kailo_*
Guest_kailo_*

#71 Geplaatst 15 november 2009 - 23:03

kipir kipir zei:

Als ik hier nu neer schrijf dat er bij jouw katten zijn die er slecht uitzien en dat ik dat gehoord heb. zou dat dan kloppen??? Iedereen kan alles neerschrijven en gehoord hebben maar of het waar is, is de vraag? Waarom zou ik iets uit moeten leggen?? Omdat ik een kat heb laten scheren?? en omdat iemand totaal illegaal een foto van mijn kat hier plaatst?? en er dan bij zet dat Kipir Krepeer en dat de L.I.D. zegt dat het allemaal niet klopt hier??? Als ik nu dus zeg dat de dierenbescherming hier al vele malen geweest is en niets doet omdat alles hier in orde is? wat moet ik dan nog uitleggen?
Groetjes Ricky van Cattery Kipir Kipir die zich gewoon netjes voorgesteld heeft hoor.

Het feit dat de dierenbescherming vaak bij je langs geweest is vind ik persoonlijk al raar en vreemd. Als er niks aan de hand is hoeven ze niet zo vaak te komen. Als blijkt dat men na een paar keer voor niks komt voor valse beschuldigingen komen ze niet meer.
Ach er worden zo vaak illiegaal foto's van me katten geplaast en gebruikt, boeit me niet.
Als jij de poes kaal heb moeten scheren om medische redenen vraag ik me af waar je dan zo druk om maakt.
Inderdaad die naam die gebruikt wordt vind ik ook te ver gaan.
Groetjes Chris

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#72 Geplaatst 15 november 2009 - 23:04

Havvanur zei:

Dus AL die mensen doen dit alleen om jou zwart te maken?
inclusief verenigingen??
Zullen wel jaloers zijn dan of niet?

En ja ik mag best iets zeggen over wat mij ter oren is gekomen. Als ik laster en smaad zou verspreiden doe ik dat op een heel andere manier en dat is niet wat ik heb gedaan :wi

Dus ik mag zo maar zeggen dat mij ter ore is gekomen dat het bij jouw een bende is??? ook al is dat totaal niet waar?? Sorry hoor maar ik vind dat in elk geval niet netjes en IK vind dat laster en smaad en zo gebruik je internet en fora's niet.

Guest_kailo_*
Guest_kailo_*

#73 Geplaatst 15 november 2009 - 23:05

kipir kipir zei:

nee dat klopt niet en daarvan heb ik de politie rapporten hier in huis. Men roept op die site ook mensen op om zich te melden en niemand meldt zich omdat er niemand is.

Ik neem aan dat de saint maar niet zo maar wat plaatst toch, daar zullen ze zo hun redenen wel voor hebben gehad lijkt me. Is namelijk nogal wat om zoiets op de site te zetten.

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#74 Geplaatst 15 november 2009 - 23:08

kailo zei:

Het feit dat de dierenbescherming vaak bij je langs geweest is vind ik persoonlijk al raar en vreemd. Als er niks aan de hand is hoeven ze niet zo vaak te komen. Als blijkt dat men na een paar keer voor niks komt voor valse beschuldigingen komen ze niet meer.
Ach er worden zo vaak illiegaal foto's van me katten geplaast en gebruikt, boeit me niet.
Als jij de poes kaal heb moeten scheren om medische redenen vraag ik me af waar je dan zo druk om maakt.
Inderdaad die naam die gebruikt wordt vind ik ook te ver gaan.
Groetjes Chris

Foutje, elke keer als er iemand klaagt komen ze weer. En dat is hier wat er gebeurd omdat er mensen zijn die andere mensen aanzetten om te klagen.
Ik maak me niet druk om die kat hoor met haar gaat het prima, ik maak me druk dat men hier zomaar van alles aanneemt zonder dat degene waar het over gaat hier zelfs zat.
Groetjes Ricky van cattery Kipir Kipir

Guest_kipir kipir_*
Guest_kipir kipir_*

#75 Geplaatst 15 november 2009 - 23:08

Spanishke zei:

De dierenbescherming is nu niet bepaald een referentie om trots op te zijn.
Zeker niet maar als die zeggen dat er niets aan de hand is dan is dat wel een goede referentie.