Spring naar inhoud

- - - - -

Show Genk 26 Sept

• Log in om te reageren
268 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#106 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:19

Solotje zei:

Ik wou eventjes melden dat er geen stoelen zijn!!!

Ik hoop dat ik bij jullie zit maar ik vrees daar voor, normaal gezien zitten de rassen bij elkaar :( , Chanel gaat niet mee dus ik zit al zeker niet bij de britjes :( , is er iemand bij met siamees en somali? Ik dacht het niet he?

Hebben jullie stoelen, Anja? Ik heb wel klapstoelen of krukjes van de Ikea die ik kan meenemen, ook voor jullie als dat nodig zou zijn. (En natuurlijk ook voor Frances en mijn andere kittenkoper)

Wel echt jammer dat je niet bij ons kan zitten, denk dat het meeste van KS met britjes gaat zeker? (Frances vroeg het nog aan mij of we dicht bij jou zouden kunnen zitten ;) )

Anders moet Frances haar connecties eens aanspreken, maar weet niet of dat wat uithaalt? :catscratchhead

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#107 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:27

Smitten Kitten zei:

Hebben jullie stoelen, Anja? Ik heb wel klapstoelen of krukjes van de Ikea die ik kan meenemen, ook voor jullie als dat nodig zou zijn. (En natuurlijk ook voor Frances en mijn andere kittenkoper)

Wel echt jammer dat je niet bij ons kan zitten, denk dat het meeste van KS met britjes gaat zeker? (Frances vroeg het nog aan mij of we dicht bij jou zouden kunnen zitten ;) )

Anders moet Frances haar connecties eens aanspreken, maar weet niet of dat wat uithaalt? :catscratchhead

Ik heb stoelen, toch bedankt. :)
Als ik nu al de volledige namen krijg van diegene die meegaan dan kan ik wel nog eens bellen om het te vragen, ik heb daarjuist 30 min met die mensen van de show gebeld en ze waren heel behulpzaam, een nee heb je en een ja kan je nog krijgen.
Die van Henny heb ik maar de rest niet! Dus sturen jullie een pb met volledige naam, please? :8 Tenzij jullie mij niet naast jullie willen hebben he! :ha O:)

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#108 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:45

Ik denk toch,omdat het een Brittenspecial is,de Britjes zoveel mogelijk bij elkaar zitten,beetje logisch omdat het een Special is.
Verder hoop ik echt dat ik niet meer zo'n giga end moet lopen,de zaal in Genk is best lang en we zaten met de Britjes achterin :o

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#109 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:57

Karwendel zei:

Ik denk toch,omdat het een Brittenspecial is,de Britjes zoveel mogelijk bij elkaar zitten,beetje logisch omdat het een Special is.
Verder hoop ik echt dat ik niet meer zo'n giga end moet lopen,de zaal in Genk is best lang en we zaten met de Britjes achterin :o
Al jij ook komt dan kunnen we elkaar eindelijk eens in het echt zien. Wij komen kijken naar een fokje van ons ( als ze tenminste showen leuk vindt) die helemaal uit het noorden van Nederland komt voor hier te kunnen showen.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#110 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:21

Anja! Je moet bij ons zitten! Kun je wat regelen?
Heb ik connecties, Hanne? Jij weet meer als ik dan :LOL:
Geen stoelen meer nodig? Heb er hier ook nog staan anders :) Laat maar iets weten!

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#111 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:24

Dat zou leuk zijn Nicky,ik ben er in ieder geval met 3 Britjes :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#112 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:25

Frances zei:

Geen stoelen meer nodig? Heb er hier ook nog staan anders :) Laat maar iets weten!

Ik ga morgen nog eens bellen. ;)

Het kan goed zijn dat ze iets kunnen regelen dat bv de groep Britten naast de somali komt te zitten want waarschijnlijk gaan er toch maar weinig of wel geen zijn en daarnaast de siamees :ha :ha , hopelijk dat dit voorstel lukt! Ik hou jullie op de hoogte! ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#113 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:54

Frances zei:

Als jij stoelen kan meebrengen is het voor mij ook goed hoor. Zal al genoeg mee te slepen hebben (twee showsets, een kat en de rest van mijn bazaar :d ) en ik ga waarschijnlijk mee rijden met Anja, want met mijn vriend kan je niet op een kattenshow komen (ligt achter de kooi te slapen, heel charmant 8) ) dus we zullen wel al een gevulde auto hebben denk ik ;)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:10

mssn dat ik toch de moeite ga doen om eens te komen kijken
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#115 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:28

Smitten Kitten zei:

Als jij stoelen kan meebrengen is het voor mij ook goed hoor. Zal al genoeg mee te slepen hebben (twee showsets, een kat en de rest van mijn bazaar :d ) en ik ga waarschijnlijk mee rijden met Anja, want met mijn vriend kan je niet op een kattenshow komen (ligt achter de kooi te slapen, heel charmant 8) ) dus we zullen wel al een gevulde auto hebben denk ik ;)

Onze auto gaat zeker heel gevuld zijn en zeker dat Hanne er bij gaat zijn. :ha

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:30

Oké, ik zal voor stoelen zorgen! Hoeveel??

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#117 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:47

Solotje zei:

Onze auto gaat zeker heel gevuld zijn en zeker dat Hanne er bij gaat zijn. :ha

Zeg zeg! Ik ben wel afgevallen he :oops: :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#118 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:48

Frances zei:

Oké, ik zal voor stoelen zorgen! Hoeveel??

3?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:50

Smitten Kitten zei:

3?

Zal er vier meebrengen voor de zekerheid ;) Okidoki!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#120 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:58

Smitten Kitten zei:

Zeg zeg! Ik ben wel afgevallen he :oops: :ha

:ha Ik bedoelde wel met al uw gerief he :p , geraakt die mega taart wel in de auto? O:)