Spring naar inhoud

- - - - -

Show Genk 26 Sept

• Log in om te reageren
268 reacties op dit onderwerp
Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#211 Geplaatst 26 september 2010 - 22:34

ook ik ben weer thuis:

vermoeiende show en hard gewerkt

Blue Eldar's Man in the Mirror, lilac, cacib, best in varieteit, nominatie best in show , en nominatie best Adult voor brittenspecial

Blue Eldar's Topsecret blauw 6 mnd oud: u1, best in varieteit , nominatie best in show
Blue Eldar's Sweet Sapphira Cacib in het blauwe volwassen geweld.

een gezellige show heb genoten

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#212 Geplaatst 26 september 2010 - 22:36

Froetske zei:

zal ik je wat snoepjes electronisch doorsturen :ha :ha

YES!!! :cheer:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#213 Geplaatst 26 september 2010 - 22:39

Adsagsona zei:

Daar ben ik donderdag heen geweest, serieus de moeite ook ;)

Veel plezier in Genk allemaal! :)

ja was leuk

voor 50 euro boeken :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: en dan kaartjes , knutselgerief ..... kerstcadeautjes :)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#214 Geplaatst 26 september 2010 - 22:43

sneeuwwitje zei:

YES!!! :cheer:

Voila ze zijn onderweg ;)
Laat ze smaken :)

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#215 Geplaatst 26 september 2010 - 22:49

Ben ook geweest om te zien wat ons meisje Nanu deed en ik ben heel fier want ze heeft haar U1 gekregen. Normaal ging ze ook voorgedragen worden voor de BIV maar omdat ze wat knorrig was ging die naar het katertje. Jammer maar begrijpelijk.Ben op zoek gegaan naar jullie en Hanne bij jou ben ik een gaan vragen of je er was maar helaas was je net weg. Ben twee keer daar geweest maar helaas. Heb wel Ria ( van de Karwendel) ontmoet maar die zei dat je daar ook net weg was. We moeten nog een seconde naast je gestaan hebben.
Maar de gordijntjes waren heel mooi. Ik herkende ze meteen. Zeer netjes gedaan.Nanu zat op de allereerste rij als je binnen kwam. Helaas had haar eigenaar haar gordijntjes niet gestreken en dat vond ik wel erg jammer.
Heb ook nog je poesje van je taart gezien maar de taart was toen al op.
Nogmaal allemaal hartelijk gefeliciteerd met de mooie uitslagen. Ria bedankt voor de bubbels! :thumb:
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#216 Geplaatst 26 september 2010 - 22:54

Ik ben uiteindelijk nog heel veel mensen mislopen blijkbaar, Nicky. Ik heb wat afgelopen vandaag. Ooit hebben wij trouwens naast elkaar op de show gezeten. Het was toen een van de laatste shows van ons poesje Billie en voor jullie was het toen de allereerste show. Inmiddels is dat zo'n jaar of 2 geleden. Herinner je je dat nog? Jullie hadden toen een heel levendig rood katertje mee dat gek was op de Tuna Caviar waar men toen staaltjes van uit deelde. De gordijntjes hadden hier en daar wat schoonheidsfoutjes hoor, het recht stikken begon op den duur wat tegen te zitten, maar al bij al ben ik tevreden, het zag er leuk uit vind ik ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#217 Geplaatst 26 september 2010 - 23:05

Ik heb de show net als vorig jaar weer gemist. Mona besloot net nu krols te worden en moest dus naar de dekkater. Hopelijk komt er nog een derde editie in Genk of in de buurt en geraak ik er dan eindelijk ook eens. Proficiat aan al degenen die het weer goed gedaan hebben vandaag :thumb:

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#218 Geplaatst 26 september 2010 - 23:29

Smitten Kitten zei:

Mooie foto's hoor ;) Je had je beter wel komen opdringen :ha Achteraf waren Solotje en ik nog aan het napraten tijdens de rit terug en viel ineens mijn frank dat ik jou dus inderdaad niet had gezien! Jammer!

Doe je nu in Halle (Tica) mee met Caya? Ik kom dan wss als bezoeker.

Dankje! En volgende keer doe ik dat zeker :ha

Deze Tica show doe ik nog niet mee, ben nog niet aangesloten bij een vereniging en ik denk dat het toch wel handiger is om je via hen te registreren voor een show. Bovendien heb ik nog geen tijd gehad om showgordijntjes te kopen/maken. Ik vind wel dat er veel komt kijken bij het showen :louche: :oops: Ik zou het dan ook direct helemaal goed willen doen, met prachtige kooi-uitrusting enzo :LOL:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#219 Geplaatst 26 september 2010 - 23:35

Louise zei:

Dankje! En volgende keer doe ik dat zeker :ha

Deze Tica show doe ik nog niet mee, ben nog niet aangesloten bij een vereniging en ik denk dat het toch wel handiger is om je via hen te registreren voor een show. Bovendien heb ik nog geen tijd gehad om showgordijntjes te kopen/maken. Ik vind wel dat er veel komt kijken bij het showen :louche: :oops: Ik zou het dan ook direct helemaal goed willen doen, met prachtige kooi-uitrusting enzo :LOL:

Ik doe zelf mee in Mons (tica) als je mee wilt geef je maar een seintje ;)
Ik ga wel eerst eens zelf in Halle kijken hoe Tica in zijn werk gaat.

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#220 Geplaatst 26 september 2010 - 23:59

Smitten Kitten zei:

Ik doe zelf mee in Mons (tica) als je mee wilt geef je maar een seintje ;)
Ik ga wel eerst eens zelf in Halle kijken hoe Tica in zijn werk gaat.

Ik ga ook kijken in Halle denk ik! Dan kom ik je daar lastigvallen :cathiss :LOL:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#221 Geplaatst 27 september 2010 - 00:00

hallo iedereen ,wil jullie feliciteren voor jullie prachtige poezels ,jammer dat er maar een paar ragdolls aanwezig waren ,maar ik heb de showkriebels te pakken gekregen ga wel wachten tot volgend jaar als mijn schatjes een jaar geworden zijn en ik moet nog veel oefenen ,ook wil ik wat meer te weten komen hoe alles in zijn werk gaat en hoe je aan die gordijntjes voor de kooien geraakt ,in kortessem is er in november ook een show en in december in mechelen met een special ragdolls ,ik zal er zijn wel zonder mijn ragdolls voorlopig ,grtjes :d

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#222 Geplaatst 27 september 2010 - 03:36

Iedereen een dikke proficiat met de resultaten! :thumb:
En na de reacties te lezen heb ik zin om ook een keertje naar een show te komen kijken ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#223 Geplaatst 27 september 2010 - 07:31

Proficiat iedereen! Waren lekkere snoepjes :h

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#224 Geplaatst 27 september 2010 - 08:11

Proficiat iedereen :thumb: :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_fanabe_*
Guest_fanabe_*

#225 Geplaatst 27 september 2010 - 08:22

Ik was ook daar als bezoeker, proficiat allemaal voor de behaalde resultaten