Spring naar inhoud

- - - - -

Wat was het nu?

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 10 juni 2010 - 21:30

Twee weken geleden was mijn kat goed ziek(zie vorige posts),stevige koorts,geen beweging in te krijgen,niet eten of drinken.Verschillende bloedtesten die alleen een beetje te hoge leverwaarden aangaven.5 dagen geen stoelgang en 2 dagen geen urine.Dat is toch al fameus ziek.Na een antibioticakuur is hij beter,maar wat was de oorzaak dan?De da weet het niet.T'was wel een week na zijn spuit,maar zo ziek kan niet zei hij,behalve als ze Fiv of Leucose hebben.Ik heb de indruk(vind altijd dat een baasje zijn dier het beste kent)dat het zijn tandvlees of tanden waren die zo fel ontstoken waren.Omdat hij pas na een paar dagen antibiotica zijn brokken at zonder moeite.Neen,zegt de Da,katten maken geen koorts van hun tanden.Ik krijg de indruk dat hij mij gewoon niet serieus neemt,terwijl hij toch een goede reputatie heeft.De antibiotica is op,en nu ben ik bang dat hij opnieuw ziek zal worden.Wou het gewoon even kwijt,is zo lastig als je met twijfels blijft zitten,hij was er zo erg aan toe...

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 10 juni 2010 - 22:04

Mhh, als hij een ontsteking heeft op zijn tanden kan hij daar best koorts van maken denk ik...

Geplaatste afbeelding