Spring naar inhoud

- - - - -

Belastingsaangifte - update pagina 5 bericht 73

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 21 juni 2010 - 06:41

xantippe zei:

ja ik kan moeilijk online invullen als ik niet ingelogd geraak he. heb dan maar een token aangevraagd :evil: :louche:

Hier is het gisterenavond erg vlot gegaan om die van Joris in te vullen via tax-on-web. Is het de eerste keer dat je het zo doet?

Geplaatste afbeelding

Guest_Sabinel_*
Guest_Sabinel_*

#47 Geplaatst 21 juni 2010 - 07:37

Raar! Heb gisteren met token doorgestuurd en geen probleem...  Waar vind je eigenlijk een bedrag hoeveel je terugkrijgt/dient te betalen?  Ik vond dat nergens terug....

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 21 juni 2010 - 08:18

Er staat daar bovenaan ergens een knop 'berekenen' ofzo

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 21 juni 2010 - 08:19

Met een token ging het perfect...

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#50 Geplaatst 21 juni 2010 - 08:22

Hier ging het gisteren ook perfect met de elektronische identiteitskaart...

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#51 Geplaatst 21 juni 2010 - 08:24

straks de mijn op de oude manier verzenden ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#52 Geplaatst 21 juni 2010 - 08:36

Alicia zei:

Er staat daar bovenaan ergens een knop 'berekenen' ofzo

yep. En niet vergeten tekenen voor akkoord he.
Hier kan je het ook berekenen: Belastingsprogramma 2010 Louis Raets

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:10

quid_faciendum zei:

Hier ging het gisteren ook perfect met de elektronische identiteitskaart...

wat voor een kaartlezer heb je als ik vragen mag?
@joloka: ja, het is de eerste keer dat ik het zo doe. het is ook de eerste keer dat ik het zelf moet doen en ik wil het echt online doen omdat ik gehoord heb dat er dan al veel is ingevuld. ik heb veel verschillende papieren die ik moet bekijken en voor mijn eerste keer is dat :trance:

voor alle duidelijkheid, ik heb dus nog NIET ingelogd met een token (heb dat niet) maar geprobeerd met mijn identiteitskaart. wat dus niet lukt he!!! ik heb nochtans al probleemloos met dat ding een adreswijziging aangevraagd in de stad leuven... dus het zou wel moeten werken :catscratchhead

Bewerkt door xantippe, 21 juni 2010 - 12:10.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:17

Het is inderdaad zo dat alles al ingevuld is, toch qua inkomsten. Maar als je bv giften gedaan hebt, moet je dat nog wel invullen, ook een lening en pensioensparen enz als ik met niet vergis.
Steven had niet al zijn papieren van zijn ex-werkgever gekregen, dus schriftelijk kon hij het gewoon niet invullen. Met tax on web was alles al ingevuld, enorm handig!

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:30

Frances zei:

Het is inderdaad zo dat alles al ingevuld is, toch qua inkomsten. Maar als je bv giften gedaan hebt, moet je dat nog wel invullen, ook een lening en pensioensparen enz als ik met niet vergis.
Steven had niet al zijn papieren van zijn ex-werkgever gekregen, dus schriftelijk kon hij het gewoon niet invullen. Met tax on web was alles al ingevuld, enorm handig!

giften heb ik niet gedaan, leningen, pensioensparen ook niet. ik wil het wel ns proberen schriftelijk maar dan wel om het online na te kijken of ik alles goed heb ingevuld. zucht en ik geraak er dus maar niet op :(

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:32

xantippe zei:

giften heb ik niet gedaan, leningen, pensioensparen ook niet. ik wil het wel ns proberen schriftelijk maar dan wel om het online na te kijken of ik alles goed heb ingevuld. zucht en ik geraak er dus maar niet op :(

Wacht gewoon tot je jouw token hebt. Heb die van mij ook pas vrijdag aangevraagd hoor ;) Gaat echt heel vlot! En dan kan je ook onmiddellijk berekenen hoeveel je terug trekt. Het is echt poepsimpel!

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#57 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:41

wij konden ook niet inloggen met de kaarlezer, maar omdat we van de vorige jaren al een token hadden, hebben we het dan maar zo gedaan en dat ging vanzelf.

Gelukkig lag deze keer de site niet plat wegens overbelast, want dat heb ik vorig jaar verschillende keren voor gehad.

Zo zalig dat je direct kan laten berekenen hoeveel je terugkrijgt. :x

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#58 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:45

@ xantippe, komt er na dat je login geklikt hebt een scherm met pagina kan niet worden weergegeven? Zoja, dan moet je gewoon even je computer herstarten.. Hebben het ook voorgehad en zo was het opgelost. Als je gehuwd bent en dus allebei moet ondertekenen met je identiteitskaart kan het zijn dat je nogmaals je pc moet herstarten.. :geluk:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#59 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:46

Ik moet het ook nog invullen. :oops:

Waar kan je zo'n indentiteitskaartlezer kopen? Ik heb ook gehoord dat het makkelijker is om het online in te vullen.
Mijn vriend zegt al maanden dat hij de belastingsbrief gaat invullen maar die ligt er nu nog steeds. Zelf ben ik niet zo'n held om dat in te vullen. :ha
Maar online lukt het me misschien wel. ;)

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:53

herstarten helpt niet.

arrow up verkoopt dat oa. ik had mijne van de cm gekregen...
Kaartlezers

Geplaatste afbeelding