Spring naar inhoud

- - - - -

Belastingsaangifte - update pagina 5 bericht 73

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#61 Geplaatst 21 juni 2010 - 13:02

Gewoon bij vandenborre, krefel, carrefour of computerzaak..
Is supermakkelijk want zo goed als alles staat al in gevuld.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 21 juni 2010 - 13:09

Token is gratis ;)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 21 juni 2010 - 13:14

i know. ma da duurt nog zo lang :p plus kaartlezer is altijd handig

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#64 Geplaatst 21 juni 2010 - 13:21

Frances zei:

Token is gratis ;)

Ah, ik ga daar eens voor kijken. ;)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 21 juni 2010 - 15:22

Ik maak ook altijd gebruik van het token en heb nog nooit problemen gehad.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 22 juni 2010 - 09:37

Hier gebruikt mijn man ook altijd het token!!
Die brieven zijn hier steeds in 1-2-3 ingevuld :)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 22 juni 2010 - 16:56

ja seg jullie weten naar wat je allemaal moet kijken :p

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#68 Geplaatst 22 juni 2010 - 17:08

De mijne is in het klad ingevuld. Nu nog wachten op de laatste gegevens van Dirk en dan dien ik hem ook in via Tax-on-web.

Zeg Anne, waar ik aan denk... heb je je certificaten laten goedkeuren? (dus als je je de eerste keer aanmeldt met je id bij tax-on-web moet je dat doen).

Bewerkt door Joloka, 22 juni 2010 - 17:09.

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 22 juni 2010 - 17:19

Joloka zei:

De mijne is in het klad ingevuld. Nu nog wachten op de laatste gegevens van Dirk en dan dien ik hem ook in via Tax-on-web.

Zeg Anne, waar ik aan denk... heb je je certificaten laten goedkeuren? (dus als je je de eerste keer aanmeldt met je id bij tax-on-web moet je dat doen).

heo doe ik da? hij vraagt wel zoiets en ik klik dan op ok mr ja...

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 23 juni 2010 - 22:30

xantippe zei:

heo doe ik da? hij vraagt wel zoiets en ik klik dan op ok mr ja...

Niet panikeren. Ik heb daarnet de belastingsbrief ingevuld via tax-on-web met de identiteitskaart. Ik kon me heel vlot inloggen, alles ingevuld en onderschreven. Dan moest ik nog inloggen met Dirk zijn identiteitskaart: plots kreeg ik een scherm dat de webpagina niet beschikbaar is, nog eens geprobeerd en nog eens... dan maar met de token. Ok, alles in orde, dacht ik :louche: . Krijg ik een melding dat ik ze nog niet onderschreven had. Ja, dag Jan... dus opnieuw ingelogd met mijn kaart... identieke problemen als bij Dirk dus dan maar met de token... en nu is alles in orde.
Dus het ligt niet aan je identiteitskaart, noch aan je toestel maar gewoon aan de site zelf. En toen ik net alles had ingevuld en op bewaren klikte en daarna op berekenen... waren al mijn gegevens plots verdwenen. Bibie kon terug beginnen.

Ik zal morgen voor de zekerheid nog eens bij Joris ook nakijken of alles onderschreven is (je kan nooit weten).

En nu het positieve nieuws: ikke krijg terug centjes terug :cheer: :dancer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#71 Geplaatst 24 juni 2010 - 00:33

Je hebt zo'n filmpje op de site van Tax on web. Heb je die al bekeken?

Indien je je belastingsbrief via token invult heb je dan ook tijd tot 14 juli?

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 24 juni 2010 - 07:21

elixeryen zei:

Je hebt zo'n filmpje op de site van Tax on web. Heb je die al bekeken?

Indien je je belastingsbrief via token invult heb je dan ook tijd tot 14 juli?

Normaal heb je via tax-on-web tot 14/7 maar  bij mij kwam er duidelijk op het scherm tot 30/6? Dat ding slaat dus weer eens tilt :louche: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 08 februari 2011 - 11:13

Pfff, na een vraag om inlichtingen heb ik dus de berekening van de belastingsaangifte ontvangen...

Scheelt "maar" een paar duizend Euro in ons nadeel met hetgeen we bij de aangifte uitgerekend hebben...

Toen ik de documenten voor de vraag om inlichtingen indiende waren ze daar zelfs al niet akkoord met hoe dit moest berekend worden voor mij en mijn vriend, ik heb er dus helemaal geen vertrouwen in dat dit ook juist is!

Waar kan ik terecht om dit te controleren?
De belastingsdienst zelf vertrouw ik niet meer, als ze het daar zelf al niet eens kunnen worden...

Ik heb niet veel kennissen, kom niet veel buiten en weet echt niet meer wat gedaan hiermee?
:help:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#74 Geplaatst 08 februari 2011 - 11:16

bij m'n mama komt er iemand van een verzekeringkantoor. Hij komt hier al jaren en het is altijd in orde. Hij is van kruishoutem denk ik, denk niet dat dat zo ver van kortrijk is.
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#75 Geplaatst 08 februari 2011 - 11:20

haemoglobine zei:

Pfff, na een vraag om inlichtingen heb ik dus de berekening van de belastingsaangifte ontvangen...

Scheelt "maar" een paar duizend Euro in ons nadeel met hetgeen we bij de aangifte uitgerekend hebben...

Toen ik de documenten voor de vraag om inlichtingen indiende waren ze daar zelfs al niet akkoord met hoe dit moest berekend worden voor mij en mijn vriend, ik heb er dus helemaal geen vertrouwen in dat dit ook juist is!

Waar kan ik terecht om dit te controleren?
De belastingsdienst zelf vertrouw ik niet meer, als ze het daar zelf al niet eens kunnen worden...

Ik heb niet veel kennissen, kom niet veel buiten en weet echt niet meer wat gedaan hiermee?
:help:

Verzekeringsagent of bank. Of ik kan wel opzoeken voor jou, ik ben belastingcomsulent, wel voor multinationals maar de basis van Personenbelasting heb ik ook onder de knie en we hebben berekeningsprogramma's voor de pb, dus trek maar aan de alarmbel ;)