Spring naar inhoud

- - - - -

Niezen

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 11 juni 2010 - 18:11

Lily heeft maandag haar 2de inenting gekregen voor niesziekte, dit was toen ze nog in de cattery was. Inge zei dat ze daardoor wel eens kon niezen. En inderdaad, ze niest af en toe (een paar keer na elkaar, vind het eigenlijk wel schattig :oops: ) Maar hoelang duurt dat nu eigenlijk, dat ze wat niest door haar inenting? Ze heeft voor de rest geen loopneusje of oogjes.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#2 Geplaatst 11 juni 2010 - 18:15

Elmo had dit ook als reactie op de inenting, maar bij hem is het dus wel degelijk echte niesziekte geworden, maar hij is ondertussen helemaal bovenop.
Dus goed in de gaten houden dat ze geen groen snot heeft en geen korstjes aan de ogen ;)

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 11 juni 2010 - 18:32

Sarah en Erik zei:

Elmo had dit ook als reactie op de inenting, maar bij hem is het dus wel degelijk echte niesziekte geworden, maar hij is ondertussen helemaal bovenop.
Dus goed in de gaten houden dat ze geen groen snot heeft en geen korstjes aan de ogen ;)

Daar heeft ze momenteel nog geen last van, ik zal het zeker goed in de gaten houden. Van zodra ik iets uit haar neus of oogjes zie komen, sta ik bij de da