Spring naar inhoud

- - - - -

nerveus

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 12 juni 2010 - 14:18

Morgen vertrek ik alleen op vakantie.  Ik vlieg naar Athene en pak dan de dag nadien de ferry naar het eerste eiland op de planning.  Ik zie er niet tegen op om alleen te gaan ofzo maar vanaf deze middag heb ik ineens echt stress...  Sinds enkele dagen weet ik dat de vriend van m'n beste vriendin kanker heeft (zij is 8 maanden zwanger van tweede kindje) en m'n mama vertelde eergisteren dat ze een vlekje heeft op haar lever en dat dit moet onderzocht worden.  Voor mij al redenen genoeg om serieus te overwegen van niet te   gaan maar daar willen de twee dames in kwestie niks van weten.  
Dus ik ga toch gaan maar nu ineens heb ik zo'n zenuwen... maag ligt in een knoop.  Ik weet dat ik dat wel kan maar ik ben nu ineens onzeker... :s
Stressssssss...   :help:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 12 juni 2010 - 14:51

In ieder geval al veel plezier!!
Ik begrijp je zeer zeker hoor, dat je niet wil vertrekken! Momenteel wil je er nu gewoon zijn voor hen. En heb je iets van : Waarom zou ik daar lekker plezier gaan maken, terwijl zij zoiets moeten verwerken??

Ga toch maar hoor, ontspan er lekker. Dan ben je daarna eens te meer klaar om beide personen te steunen. Desnoods hou je contact. Of je nu gaat of niet, de problemen zullen spijtig genoeg niet verdwijnen. Hoe spijtig ook!!!

:geluk:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 12 juni 2010 - 15:20

Het is niet leuk met zoiets in je achterhoofd te vertrekken, maar met hier te blijven verandert er ook niets aan hun situatie.
Ik zou zeggen, geniet er nu van.
Als je terug thuis bent kan je hen ook terug steunen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 12 juni 2010 - 16:21

tiny zei:

Het is niet leuk met zoiets in je achterhoofd te vertrekken, maar met hier te blijven verandert er ook niets aan hun situatie.
Ik zou zeggen, geniet er nu van.
Als je terug thuis bent kan je hen ook terug steunen.

Inderdaad, ga je batterijen eerst maar eens goed opladen en geniet een beetje van je verdiende vakantie. Als je terugbent heb je dan de nodige energie om deze mensen te steunen waar nodig is.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#5 Geplaatst 12 juni 2010 - 16:27

Helemaal meen eens. Met thuis te blijven los je de problemen niet op. Stop met stressen, geniet van je vakantie en wees er voor hen op het moment dat t nodig is. :hug:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 12 juni 2010 - 17:49

alaantje zei:

Helemaal meen eens. Met thuis te blijven los je de problemen niet op. Stop met stressen, geniet van je vakantie en wees er voor hen op het moment dat t nodig is. :hug:

van'tzelfde!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 12 juni 2010 - 19:06

idd, hoe moeilijk het ook is, probeer je batterijtjes op te laden voor nadien :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 12 juni 2010 - 19:57

Jee wat een rot situatie zeg, maar idd ze zullen je nog hard nodig gaan hebben, dus ik zou zeggen probeer nu te gaan genieten meis, en als je terug ben dan kan je er helemaal voor 100% voor hun zijn..

Een fijne vakantie en heel veel sterkte nog xx
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 12 juni 2010 - 21:15

Wat een moeilijke situatie zeg.  

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 12 juni 2010 - 21:45

Oooh Marjan: is inderdaad geen leuke situatie. Veel sterkte :hug: :hug:
Maar probeer toch te genieten van je vakantie, je batterijtjes opladen, ...
Als je terug bent kan je hen volop bijstaan.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 12 juni 2010 - 22:13

Zo zegde m'n vriendin het ook, "ga maar en zorg dat je uitgerust bent want nadien ga ik je nodig hebben"   Bij m'n mama probeer ik er van uit te gaan dat het iets onschuldigs is, net zoals zij trouwens, zij is er van overtuigd zelfs.
Positief denken is al de helft dus dat ga ik ook proberen.
Ik ga voor de veiligheid toch maar wat bachdruppetjes mee nemen, baadt het niet dan schaadt het niet...

Bedankt voor jullie woorden...

Bewerkt door Marjananas, 12 juni 2010 - 22:13.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...