Spring naar inhoud

- - - - -

Antwoord gekregen. Zooplus: artikel vergeten - niet verzonden

• Log in om te reageren
59 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 13 juni 2010 - 09:45

Ik had allerlei dingen bij Zooplus besteld. Bij het openen van het pakket bleek er een zak voeding van Sanabelle te ontbreken en was wel betaald.
Geen probleem. Dit kan nog nagezonden worden, staat op het blad.

Na 5 dagen niets, dus ik een mail...
Krijg ik dit vandaag terug... Langs de ene kant begrijp ik dit, langs de andere kant is het hun fout!

Geachte mevrouw Dierckx,

Hartelijk dank voor uw mededeling.

Onze excuses voor het ontbrekende artikel.

Om logistieke redenen kunnen wij het Sanabelle Light kattenvoer niet nazenden.
Wij vragen uw begrip dat het nasturen van dit artikel voor zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn.

Zullen we de aankoopprijs van *** EUR (met aftrek van de verkregen kortingen) terugstorten?
Voor het terugstorten van het bedrag hebben wij uw internationale bankgegevens, IBAN en SWIFT/BIC nodig. Deze gegevens zijn te vinden op uw bankafschrift en te vinden op de website van uw bank. Graag zien we uw gegevens tegemoet.

Wij hopen het probleem hiermee naar tevredenheid op te lossen. Indien u nog vragen heeft dan horen wij die graag.

Hartelijk dank en met vriendelijke groet,

uw
service-team van zooplus

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 15 juni 2010 - 13:02.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 13 juni 2010 - 09:48

Ah neen, ik zou een boze mail terugsturen.
Ik zou duidelijk maken dat jij gerekend had op die voeding en dat jouw katten die voeding gewoon zijn en dat je dit merk in geen enkele winkel in de buurt kan vinden. Het is niet JOUW probleem dat zij het niet met jouw andere spullen hebben kunnen verzenden. JIJ hebt een bestelling gedaan BOVEN de 29 euro, waardoor je geen verzendkosten zou moeten betalen. Dat ZIJ dat niet samen hebben verstuurd, waardoor de verzendingskosten nu te hoog zullen oplopen is HUN probleem. Ik zou eisen dat zij het sturen, want dat ze anders toch wel een heleboel klanten kunnen kwijtraken en dat je dit geen manier van werken vindt noch klantenservice.

Je kan maar proberen hé :d en willen ze niet, moet je wel het terugstorten aanvaarden :x .

Edit: en als je daar veel bestelt, zou ik toch ook wel eens duidelijk maken dat je toch wel een goede klant bent en dat voor betere klanten maar eens een inspanning moet gedaan worden om die te houden ;) .

Bewerkt door Mieke'tje, 13 juni 2010 - 09:49.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 13 juni 2010 - 10:01

Ik heb dit ook al eens gehad met filter materiaal voor mijn aquarium, ze hebben me toen ook netjes terug betaald. En ben de filters dan maar in de winkel gaan halen en die waren toen zelfs nog goedkoper.
Ik had 2 weken geleden de cat mate water fontein besteld en de zaterdag dus de betaling gedaan. Een week later op een zondag hebben ze mij die geleverd. :o
Stond er helemaal stom van dat die mensen van tnt ook zondags leverden.
En er staat nu geen verzendingskosten vanaf 19€.
Hoeveel koste je voeding?
Ik had toen ook een mail naar ze gestuurt maar zij storten altijd het geld terug stond toen in die mail.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 13 juni 2010 - 10:09

Deze zending was maar klein (ben net gaan kijken). Slecht voor 38 euro.
De zak was er maar eentje van 400 gram, om te proberen of ze dat hier lusten (Sloeber).
Maar ik heb al vaak grote bestellingen gedaan. Zal eens even zien...
Vanaf 2009 zo'n 1000 euro. Toch al genoeg niet voor een jaartje. (Kocht eerst geen eten -korrel- bij hen, pas sinds kort).

Het gaat mij niet om het bedrag. Maar Sanabelle kan je niet hier in de buurt verkrijgen. Dus het is op zich vrij gek om een zakje van 400gr na te sturen, maar het is hun fout! Het gaat me om het principe!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 13 juni 2010 - 10:10

En de light is Sloeber al van het eten. Dit weerhoudt hem aan de kittenkorrel van RC te zitten.
Het gaat trouwens over de Hair en Skin. Dacht dat ik het misschien verkeerd gemaild heb, maar bij nazicht heb ik inderdaad 'Hair en Skin' getypt.

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 juni 2010 - 11:07

Het is hun fout, dus ze moeten het nasturen. Dat de verzendkosten voor 1 artikel dan hoog liggen is hun probleem.

Trouwens, als je iets bestelt wat onder de 19 euro is, zijn de verzendkosten 1,90 ofzo? In ieder geval onder de 2 euro.

Met het oog op service en dat het aan hun ligt, vind ik dat ze zich niet zo op moeten stellen en het gewoon ASAP nasturen!

Bewerkt door eve, 13 juni 2010 - 11:08.
Reden van bewerken: tikfoutje

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 13 juni 2010 - 11:26

Net een mail teruggestuurd à la het berichtje van  Mieke'tje.
Ben benieuwd naar hun reactie.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#8 Geplaatst 13 juni 2010 - 12:01

ik heb het idee dat ze met vakatiekrachten werken nu.

Wij hebben ons pakket in delen gekregen, 1 doos (met voer) vrijdag en 2 dozen (met 2 vervoersmandjes) gisteren. Meteen gemaild: we hebben 3 mandjes besteld, die staan ook op de pakbon, maar we hebben er 2 gekregen.
Meteen erbij gezet dat we de mand alsnog zsm willen ontvangen en dat ik pas betaal (heb achteraf betalen gekozen dit keer) als we de mand hebben.

Ik vind trouwens ook dat het nasturen hun probleem is hoor, zij 'vergeten' het in te pakken, dan moeten zij het ook nasturen. Helemaal als je al betaald hebt!
Ben benieuwd naar de reactie

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Kattenhuis_*
Guest_Kattenhuis_*

#9 Geplaatst 13 juni 2010 - 12:04

Ik vind het niet klantvriendelijk van hun. Zij hebben de fout gemaakt door het niet mee te zenden met de bestelling. Ze moeten verlies  (extra verzendkosten) dan maar voor lief nemen.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 13 juni 2010 - 12:14

Ik vind het zeker niet netjes wat ze doen, jij hebt recht op kostenloze verzending, dat zij een fout maken kun jij niks aan doen, jou terugbetalen is dan ook geen goeie oplossing, omdat je dat voer nodig hebt, beetje stom dat ze dat niet inzien.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#11 Geplaatst 13 juni 2010 - 13:45

Ik had nu een bestelling en een fles was uitgelopen, ik moest er foto's van nemen en opsturen, ze stuurden dezelfde mail dat de kosten te hoog waren om het opnieuw na te sturen. Ik heb achter een waardebon gevraagd en gekregen omdat ik er toch alles bestel.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 13 juni 2010 - 16:40

Ik zal zien hoe ze reageren. Heb dan ook liever een waardebon.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 14 juni 2010 - 23:42

heb er ook last mee, heb een soort net gekocht om hond achter in auto te houden, ze vinden mijn betaling niet terug terwijl het op mijn uittreksels staat dat het betaald is, ze zijn op zoek naar mijn geld, :p

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 15 juni 2010 - 07:00

Vind het wel allemaal gek. Volgens mij werken ze echt met vakantiegangers ofzo.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 15 juni 2010 - 12:47

Deze mail teruggehad. Dus ja...

Geachte mevrouw Dierckx,

hartelijk dank voor uw e-mail.

Om logistieke redenen kunnen wij het artikel helaas echt niet nazenden.
Wij vragen uw begrip dat het nasturen van dit artikel voor Zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn, de leveringskosten zouden hoger zijn dan de kosten van het artikel zelf.
Omdat we u uiteraard volledig schadeloos willen stellen, kunnen wij u aanbieden om de aankoopprijs terug storten. Voor het terugstorten ontvangen wij graag uw internationale bankgegevens: IBAN en SWIFT/BIC, deze gegevens zijn te vinden op uw bankafschrift (meestal ergens onderaan) en zijn ook te vinden op de website van uw bank.

Met vriendelijke groet,

uw service-team van zooplus