Spring naar inhoud

- - - - -

Antwoord gekregen. Zooplus: artikel vergeten - niet verzonden

• Log in om te reageren
59 reacties op dit onderwerp
Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#16 Geplaatst 15 juni 2010 - 13:09

Geachte mevrouw,

hartelijk dank voor uw e-mail.

Als  vergoeding voor het beschadigde artikel willen wij u deze tegoedbon met een  waarde van xxx euro toesturen, die u bij uw volgende bestelling kunt  inwisselen in het actieveld.

De tegoedbon-code is: xxx
Deze bon is geldig tot: 31.07.2010

Voert u  in het actieveld nauwkeurig de tegoedbon-code in (let er daarbij op dat u geen  spaties invoert) en klik daarna op ?inwisselen?.
Het bedrag van de tegoedbon  wordt direct van het totaalbedrag afgetrokken.

Met vriendelijke  groet,

uw service-team van zooplus

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#17 Geplaatst 15 juni 2010 - 13:09

Deze kreeg ik dus.

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 15 juni 2010 - 13:19

Ik lees dit hier net.  Er zijn dus nog mensen die, dan wel andere, problemen hebben met Zooplus.  Of is het echt iets uitzonderlijks ?

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 15 juni 2010 - 13:22

Die zijn goed fout bezig :r
Hun fout, dus moeten ze de kosten voor hun rekening nemen!

Probeer misschien eens contact op te nemen met 4adogz, ik ben via hem aan staaltjes geraakt, hij is van Ruiselede, wel ver, maar hij heeft misschien ook wel klanten in jouw regio, wie weet?
4adogz

Ik ben er via Feroesti terechtgekomen, zeer vriendelijk, interessante prijzen en een direct contact.

Anders kun je de vraag stellen aan de grossist op België waar je staaltjes kan vinden, dit is de firma Grizo - Vandemoortele Voeders, Posterijlaan 5 te 8740 Pittem, telefoon: 051/464044

Ik heb van hen de dichtsbijzijnde verdeler doorgekregen, een cattery, maar ben dan via via bij 4adogz terechtgekomen :LOL:

Hier is de Sanabelle een groot succes, ze zijn er allemaal gek op!
Zit nog in de overschakelperiode, maar de Sanabelle korrels verdwijnen steeds als eerste!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 15 juni 2010 - 16:39

Ik bestel al 2 jaar bij hun en heb dit is de eerste keer. Ik begrijp hun langs de ene kant wel op zakelijk niveau, maar toch...
Een fout van hen he.

Zal maar gaan voor de terugstorting zeker??

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 15 juni 2010 - 17:21

Ik denk dat dat het beste is om de terugbetaling te aanvaarden dan.

Muizepoes zei:

Geachte mevrouw,

hartelijk dank voor uw e-mail.

Als vergoeding voor het beschadigde artikel willen wij u deze tegoedbon met een waarde van xxx euro toesturen, die u bij uw volgende bestelling kunt inwisselen in het actieveld.

De tegoedbon-code is: xxx
Deze bon is geldig tot: 31.07.2010

Voert u in het actieveld nauwkeurig de tegoedbon-code in (let er daarbij op dat u geen spaties invoert) en klik daarna op ?inwisselen?.
Het bedrag van de tegoedbon wordt direct van het totaalbedrag afgetrokken.

Met vriendelijke groet,

uw service-team van zooplus

Ik vind het wel al te gek dat er een vervaldatum op de tegoedbon staat :trance: :trance: , het gaat toch om jou geld hé, dat mag je toch uitgeven wanneer het jou past, hiermee zou ik niet akkoord gaan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 15 juni 2010 - 17:25

Die zijn goed zot! Bij mij moet zoiets dan maar niet gebeuren!
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#23 Geplaatst 15 juni 2010 - 19:06

ik vind ook: hun fout, zij betalen. Jij hebt netjes besteld! Dat ze het liever niet doen snap ik ook wel, maar ja, dan moeten ze het de eerste keer maar meteen goed doen.

Ik kreeg zelf een heel ander bericht. Namelijk excuses dat het niet goed was gegaan en dat ik het artikel zo snel mogelijk nagezonden kreeg. Een paar uur later kwam het bericht dat het is afgezonden. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 16 juni 2010 - 07:15

ginnie zei:

ik vind ook: hun fout, zij betalen. Jij hebt netjes besteld! Dat ze het liever niet doen snap ik ook wel, maar ja, dan moeten ze het de eerste keer maar meteen goed doen.

Ik kreeg zelf een heel ander bericht. Namelijk excuses dat het niet goed was gegaan en dat ik het artikel zo snel mogelijk nagezonden kreeg. Een paar uur later kwam het bericht dat het is afgezonden. :)

Mja, dit gaat om een bedrag van nog geen 4 euro. Daar gaan ze hun broek niet aan scheuren he...

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#25 Geplaatst 16 juni 2010 - 21:06

dolfjeweerwolfje zei:

Mja, dit gaat om een bedrag van nog geen 4 euro. Daar gaan ze hun broek niet aan scheuren he...

al was het een bedrag van 50 cent. Zij zijn fout, jij niet.

Al kan ik me voor 50 cent nog voorstellen dat ze dat niet doen ;)

Waar ik me wel in kan vinden is dat als ze een aanbod doen waar jij het mee eens kunt zijn dat je het dan aanneemt. Het gaat er tenslotte om dat jij tevreden bent.

Dus is dat nu de vraag. Kun jij je vinden in wat zij aanbieden? ;)

Wij hebben trouwens het pakket ontvangen, heel supersnel! Alleen wel dubbel :s Raar, maar waar. Nu heb ik dus 1 pakket wat ik niet verwachtte en 1 pakket wat we wel verwachtte. Nu ja, we zullen daar ook wel weer een mouw aan breien :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#26 Geplaatst 16 juni 2010 - 21:47

Het is inderdaad geen goede reclame die ze nu maken, voor hen is de moeite toch maar klein om je nazending te doen. enslotte is het hun fout en zullen ze zelf de verantwoordelijkheid moeten opnemen om je dit alsnog te bezorgen!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 17 juni 2010 - 06:39

Heb gevraagd om een bon om bij mijn volgende bestelling af te trekken. Aangezien Sanabelle duurder wordt en ik normaal het eten had (en nu niet) was ik wel genoodzaakt een nieuwe bestelling te doen.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#28 Geplaatst 17 juni 2010 - 09:29

:geluk:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 17 juni 2010 - 16:13

Zo'n bon ging niet. Ik had gezegd dat ik ook een bulkbestelling wilde doen en dus deze korting dan ook wilde hebben. Maar 2 ging niet.
Dus ze gaan het via mijn kredietkaart terugstorten.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#30 Geplaatst 18 juni 2010 - 10:43

Bij ons kwam de bestelling ook in 2x deze keer, eerst de eerste doos en dan 2 of 3 dagen later de 2de. Vond dit ook maar raar, dat moet op die manier toch duurder voor hun zijn zou je denken.