Spring naar inhoud


- - - - -

Antwoord gekregen. Zooplus: artikel vergeten - niet verzonden


  • Log in om te reageren
59 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 1 katten
OFFLINE

#46 Geplaatst 25 juni 2010 - 19:38

Eleonora zei:

kan je niet gewoon eisen dat ze zich houden aan de gemaakte afspraak en dus het alsnog na zenden ZONDER extra kosten?
Het is toch belachelijk dat jij moet opdraaien voor iets dat zij fout hebben gedaan!

Idd! Vind ik ook!



Ik heb trouwens bij zooplus UK besteld, zo'n 2 weken geleden. Heb al betaald, het geld is al van mn rekening, maar nu staat er bij status 'not sent'. Heb dan eens een mailtje gestuurd en nu blijkt dat ze het geld nog niet gekregen hebben en na een tijd wordt dan de bestelling geannuleerd. Dan vraag ik mij toch af waar mijn geld gebleven is hoor want het is wel degelijk van mn rekening! :catscratchhead


Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
    • Locatie: Leuven
  • 2 katten
OFFLINE

#47 Geplaatst 25 juni 2010 - 22:53

Hm, dat is wel erg.
Ik heb vorige week mijn eerste bestelling gedaan maar heb alles goed nagekeken.
Na enkele dagen stond er ook nog steeds dat ze de betaling niet hadden gekregen en heb ik onmiddellijk een berichtje gestuurd dat ik wel degelijk betaald had en dat ik verwacht had dat het al lang zou verstuurd zijn geweest en dat ik graag zou hebben dat ze het zo vlug mogelijk in orde zouden brengen.
De dag nadien was de bestelling zogezegd verstuurd en pas de dag daarna kreeg ik antwoord op mijn berichtje en zeiden ze dat het mijn bestelling na 2 dagen zou toekomen, uiteindelijk heeft het nog 5 dagen geduurd eer mijn bestelling er was.

Ik heb hem spijtig genoeg nog niet kunnen nakijken of alles wel is aangekomen omdat ik woensdag naar kot moest komen en het pakketje pas gisteren (donderdag) is toegekomen.


nancytje
nancytje
  • 875 berichten
    • Locatie: zulte
  • 2 katten
OFFLINE

#48 Geplaatst 26 juni 2010 - 11:46

ik heb hun mailtje beantwoord in een gunste voordeel voor mezelf.
zij hebben namelijk een fout gemaakt en niet ik.
hieronder het mailtje


beste zooplus

is het niet logischer om de artikelen na te sturen ?
ik  heb namelijk geen fout gemaakt en zou alsnog de artikelen willen
ontvangen  zonder extra kosten.
ik heb namelijk verzendkosten betaalt voor 3 artikelen  en niet voor 1
artikel.
mijn excuses voor het ongemak die het met zich  meebrengt , maar ik zou graag
mijn artikelen ontvangen zonder nog eens  verzendkosten te moeten betalen.

met vriendelijke groeten


Bene
Bene
  • 3.069 berichten
    • Locatie: Zulte
  • 3 katten
OFFLINE

#49 Geplaatst 26 juni 2010 - 13:18

Goed geantwoord, maar ik denk dat je bot gaat vangen.
Hij mij is het ook niet gelukt.
Ze hadden dus natte pakken stro geleverd waar ik niets mee kon doen (zie ander topic).  Ze gingen het bedrag terugstorten.  Ik had ook gevraagd om nieuw te leveren, zonder de transportkosten te betalen, maar dat kon niet. (had enkel erbij nog hooi besteld toen bij die eerste bestelling)
Hopelijk lukt het bij jou wel, al betwijfel ik het.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
    • Locatie: Kempen
  • 4 katten
OFFLINE

#50 Geplaatst 26 juni 2010 - 13:29

Mij ook niet gelukt.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
    • Locatie: Leuven
  • 2 katten
OFFLINE

#51 Geplaatst 27 juni 2010 - 12:36

och we zoeken gewoon een andere internetshop :)

Geplaatste afbeelding


Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*
OFFLINE

#52 Geplaatst 27 juni 2010 - 18:23

xantippe zei:

och we zoeken gewoon een andere internetshop :)

kan ook :LOL: er zijn er genoeg :mrgreen:

Guest_Paola_*
Guest_Paola_*
OFFLINE

#53 Geplaatst 27 juni 2010 - 23:56

Ik heb gelukkig altijd alles netjes gekregen.
Maar inderdaad er zijn genoeg andere online shops.

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
    • Locatie: zulte
  • 2 katten
OFFLINE

#54 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:03

de aanhouder wint hé.
ik ga blijven proberen en hou jullie op de hoogte


Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
    • Locatie: Sedert jl Mei in Callosa De Ensarría (Alicante)
  • 4 katten
OFFLINE

#55 Geplaatst 28 juni 2010 - 16:11

Ik heb ook geen klachten over zoo.nl, ik had 40 kilo grit weegt toch wel wat, ik was er niet heeft die man toch mooi in onze garage gezet,ook de rest van de spullen waren er, alleen de kattenbak kwam de andere dag.

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
    • Locatie: Leuven
  • 3 katten
OFFLINE

#56 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:46

Ik heb overlaatst een bestelling gedaan bij hen van bijna 100 euro.. Ik zie net dat mijn pakje geretourneerd is naar de afzender.. Terwijl er helemaal niemand aan mijn deur is geweest.. Ik hoop deze dienst (POSTNL) morgen om 8u te bereiken. Want ik zou niet weten wat ik anders moet doen.
Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
    • Locatie: Berlare-Donk
  • 5 katten
OFFLINE

#57 Geplaatst 15 januari 2013 - 20:20

Denk dat het echt wel afhangt van de personen die het leveren. Hier nog nooit problemen gehad en toch de laatste 4 maand iedere keer daar besteld.

lathyrus
lathyrus
    • Locatie: oost-vlaanderen
  • 1 katten
OFFLINE

#58 Geplaatst 15 januari 2013 - 20:41

Bekijk berichtxantippe, op 24 juni 2010 - 10:14, zei:

Zolang ze niet beschadigd zijn... Heb ook al gedeukte blikken gehad

gedeukte blikken mag je niet aan je poezels geven.
Van t moment dat het gedeukt is kan het dat er langs binnen roest in je eten komt of bacteriën, iemand die in de verpakkingsbranche werkt zegt zelfs dat het praktisch onmogelijk is dat één van de twee of beiden niet zou voorvallen bij een gedeukt blik.
Dus gedeukt steeds terugsturen
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
    • Locatie: Kempen
  • 4 katten
OFFLINE

#59 Geplaatst 17 januari 2013 - 16:26

Bekijk berichtKimporters, op 15 januari 2013 - 19:46, zei:

Ik heb overlaatst een bestelling gedaan bij hen van bijna 100 euro.. Ik zie net dat mijn pakje geretourneerd is naar de afzender.. Terwijl er helemaal niemand aan mijn deur is geweest.. Ik hoop deze dienst (POSTNL) morgen om 8u te bereiken. Want ik zou niet weten wat ik anders moet doen.

Je contacteerd best gewoon zooplus zelf hoor, zij brengen het in orde voor je.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
    • Locatie: Leuven
  • 3 katten
OFFLINE

#60 Geplaatst 17 januari 2013 - 17:45

Ja ondertussen zijn de spulletjes aangekomen
Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou