Spring naar inhoud

- - - - -

Overstap naar ander natvoer ook geleidelijk?

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 juni 2010 - 11:16

Ik heb voor Alfie kittenbrokjes van Animonda in huis gehaald en kitten natvoer van Hills.

Ik weet dat ik zijn brokjes moet mengen met wat hij nu krijgt (Tom Poes :knuppel: ) en dan steeds geleidelijker over moet gaan op het nieuwe voer.

Ik vraag me af of dat ook voor natvoer geldt? Ik heb dat alleen over brokjes gelezen namelijk.

Hij krijgt nu natvoer van een supermarkt huismerk volgens mij (al heb ik toen ik op kraamvisite kwam wel stiekem een zakje Iams meegenomen.. helaas niet genoeg voor alle weken).
Moet ik dat mengen met natvoer van Hills (lijkt me een yuk bedoening hehe)? Of is het bij natvoer iets wat ik gewoon kan switchen, omdat ze dat niet de hele dag doorkrijgen (denk ik) als droogvoer?

Alvast bedankt!
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 juni 2010 - 12:16

Natvoer heb ik altijd gewoon veranderd zonder te mengen, k`heb er ook nooit over nagedacht eigelijk :s nooit geen problemen mee gehad :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 juni 2010 - 20:21

Natvoer zou ik ook niet gaan mengen, lijkt me :misselijk: :misselijk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 juni 2010 - 20:43

Leek me inderdaad ook een beetje vieze bedoening, maar dubbelchecken kan nooit kwaad ;)
Geplaatste afbeelding