Spring naar inhoud

- - - - -

Genieten van het lentezonnetje

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#16 Geplaatst 14 april 2009 - 00:11

leuke foto's :) :) :)
Knappe poezels :love3: :love3:
Die foto in die bloembak :ha :ha :ha , seffes schiet hiij wortels :LOL:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#17 Geplaatst 14 april 2009 - 00:49

Pixel zei:

Dat vroeg ik mij ook af. Handig als ze dit niet doen natuurlijk. Hier zou ik het niet vertrouwen. Nano springt al met gemak 2m hoog. :LOL: En sommige anderen kunnen ook best hoog springen. En zeker als ze eerst op die stoel of op die bloembak kruipen. Ik denk dat ik geen katje meer zou hebben na een minuut of 5 :ha Allemaal op verkenning dan :ha

Hangt echt van de poezels af denk ik. Hier kunnen ze ook wel over de afsluiting geraken als ze echt willen maar Luca lijkt dit zelfs niet te beseffen, laat staan dat hij er dan moeite voor zou gaan doen. Die zou ik volgens mij zelfs zonder toezicht in de tuin kunnen laten, al durf ik dat toch niet :LOL: Mona das een ander verhaal, daar moet ik echt streng op toekijken want die klimt overal op, hoe hoger hoe liever. Heb ze al met de ladder uit de boom kunnen halen (mijn pa bedoel ik dan, mij krijg je daar echt niet op ;) ), vond ik nu wel niet echt voor herhaling vatbaar dus sindsdien mag ze eigenlijk niet meer in dat deel van de tuin :p
Ik denk wel hoe groter de kat hoe moeilijker het hoog klimmen, of zo lijkt het toch.

Heel mooie foto's overigens ;) :heart:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 14 april 2009 - 10:01

Hele mooie foto's

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 14 april 2009 - 12:21

:LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 15 april 2009 - 15:46

mooie foto's, je ziet ze genieten !!
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 15 april 2009 - 16:29