Spring naar inhoud

- - - - -

Vrouwen diëeten, mannen six-pack?

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_DaTeo_*
Guest_DaTeo_*

#1 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:37

Hoi Iedereen,

Als één van de weinige mannen op dit forum kom ik regelmatig op polls van vrouwen die zich aan het klaarstomen zijn voor de zomer. Diëeten, zonnebanken, Waxen al dan niet?, ... . Vrouwen steken duidelijk erg veel moeite in hun zomerse voorkomen en daarvoor chapeau! Maar nu komt de vraag:
Vinden jullie dat mannen evenveel moeite zouden moeten steken in hun strand-kostuum?
Ik bedoel daarmee: mooi afgetraind, een beetje gebruind, mooie zwembroek.
Of mag het anders, hangbuikje, borst-en rughaarbegroeiing, speedo, ...?

Met andere woorden: Waar knappen jullie volledig op af wat betreft het uiterlijk voorkomen van de beach-boy en wat is volgens jullie een ideaal?

Groentjes,

DaTeo

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#2 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:41

DaTeo zei:

Hoi Iedereen,

Als één van de weinige mannen op dit forum kom ik regelmatig op polls van vrouwen die zich aan het klaarstomen zijn voor de zomer. Diëeten, zonnebanken, Waxen al dan niet?, ... . Vrouwen steken duidelijk erg veel moeite in hun zomerse voorkomen en daarvoor chapeau! Maar nu komt de vraag:
Vinden jullie dat mannen evenveel moeite zouden moeten steken in hun strand-kostuum?
Ik bedoel daarmee: mooi afgetraind, een beetje gebruind, mooie zwembroek.
Of mag het anders, hangbuikje, borst-en rughaarbegroeiing, speedo, ...?

Met andere woorden: Waar knappen jullie volledig op af wat betreft het uiterlijk voorkomen van de beach-boy en wat is volgens jullie een ideaal?

Groentjes,

DaTeo

een complete afknapper, is rughaar, en natuurlijk het vreemde speedobroekje.
Geef mij maar een mooi verzorgde, en daarom niet percé afgetrainde man, met een zwemshort :)
en vind ook dat mannen moeten zorgen voor een goed voorkomen :)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#3 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:48

Wat dacht jezelf :ha .

Ik heb toch liever dat er een beetje een verzorgde man naast mij ligt op de strandstoel. Borsthaar prima, rughaar walgelijk, hangbuik jekkie, hangborsten nog erger. Het moet echt geen six-pack zijn maar een beetje sporten kan toch geen kwaad lijkt mij. Een speedo zou ik ook maar thuis laten :oops: .

Alle voor zover mijn mening telt...... ik zou maar mijn best doen :ha :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:49

:LOL: Ik vind toch ook wel een beetje dat hij moeite mag doen maar moet niet perfekt zijn, bestaat trouwens ook niet ;) , als hij zijn eigen maar niet laat hangen, verzorging vind ik eigelijk toch nog het belangrijkste, zweetlucht vind ik één van de dinges waar ik totaal van afknap en daarna haar over het lichaam. :oops:
Six-pack is altijd welkom :LOL: oh ik heb er één thuis zitten die dat heeft. :cheer:
Een licht gebruind huidje is ook mooi ene waar ik ook totaal op afknap is een man die weet dat hij knap is en te veel streken heeft.
Een snor vind ik ook niet mooi, een stoppelbaard vind ik dan weer wel leuk, hangt af bij wie want je moet daar wel met staan.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#5 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:53

Solotje zei:

:LOL: Ik vind toch ook wel een beetje dat hij moeite mag doen maar moet niet perfekt zijn, bestaat trouwens ook niet ;) , als hij zijn eigen maar niet laat hangen, verzorging vind ik eigelijk toch nog het belangrijkste, zweetlucht vind ik één van de dinges waar ik totaal van afknap en daarna haar over het lichaam. :oops:
Six-pack is altijd welkom :LOL: oh ik heb er één thuis zitten die dat heeft. :cheer:
Een licht gebruind huidje is ook mooi ene waar ik ook totaal op afknap is een man die weet dat hij knap is en te veel streken heeft.
Een snor vind ik ook niet mooi, een stoppelbaard vind ik dan weer wel leuk, hangt af bij wie want je moet daar wel met staan.

oh man ja zweetlucht :misselijk: zo van die mannen die nog gehoord hebben van axe :misselijk:
en inderdaad ja six-pack is altijd leuk meegenomen, maar is geen vereiste :) mijn ventje had zo een mooie blokjesbuik, maar waar die naartoe is in de loop van de jaren :x
en een stoppelbaardje kan idd wel iets hebben :oops: :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:55

Beetje moeite mag altijd! :LOL: Six pack hoeft voor mij niet (ieder zijn smaak, ik vind dat niet zo sexy :ha ), maar toch wel wat strak (ik ben gek van gespierde armen :love: , en een platte strakke buik). Een mooie zwemshort is zeker een aanrader! Ook goed ruiken :love:
En aub, niet te veel borsthaar! Zo'n klein beetje mag, maar eens dat half de borstkas al volhangt... of de rug... bweik bweik bweik! weg ermee! Stoppelbaard, maar niet te lang, zo dat het zo'n drie dagen gestaan heeft! Sommige mannen scheren ook hun okselhaar en alles weg, ik vind dat persoonlijk niet mooi. Ik heb graag een mannelijke man ;) Maar dat is natuurlijk ieders mening denk ik
Verzorgde handen en voeten vind ik ongelofelijk leuk :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:57

Sarah en Erik zei:

oh man ja zweetlucht :misselijk: zo van die mannen die nog gehoord hebben van axe :misselijk:
en inderdaad ja six-pack is altijd leuk meegenomen, maar is geen vereiste :) mijn ventje had zo een mooie blokjesbuik, maar waar die naartoe is in de loop van de jaren :x
en een stoppelbaardje kan idd wel iets hebben :oops: :)

Ik vind dat zoiets verschrikkelijk zweetlucht jakkie... :misselijk: , oh nog iets vergeten, wat ik ook niet alles vind is mannen die hun bukken en dat we hun spaarpot kunnen zien. :ha

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#8 Geplaatst 14 juni 2010 - 08:59

Solotje zei:

Ik vind dat zoiets verschrikkelijk zweetlucht jakkie... :misselijk: , oh nog iets vergeten, wat ik ook niet alles vind is mannen die hun bukken en dat we hun spaarpot kunnen zien. :ha

oh man ja :misselijk: de bouwvakkersspleet :misselijk:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 14 juni 2010 - 09:00

Sarah en Erik zei:

oh man ja :misselijk: de bouwvakkersspleet :misselijk:

:ha :ha :ha De bouwvakkersspleet. :thumb:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#10 Geplaatst 14 juni 2010 - 09:00

zweetlucht dat is gewoon idd het ergste wat er is....... gadsie maar dan zou ik er nog niet naast gaan liggen :ha

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 14 juni 2010 - 10:07

Ik vind een echte man mooi. Er mag zeker haar zijn, maar niet overdreven. Ik vind een beetje borsthaar wel iets hebben, maar een bos haar op borst, buik, rug enz. vind ik dan weer TE ;) . Ik heb dan ook graag dat een man een getrimde baard heeft dat er toch nog wat stekkers zijn. Ook dit is afhankelijk van de groei van de baard. Sommige mannen staan er gewoon niet mee en dan is het NOT DONE :) .
Ik vind dat het al dan niet hebben van een buikje afhangt van de bouw van de man. Je hebt mannen die wat kloeker gebouwd zijn, maar je hebt dan van die tengere met een buikje...

Afknappers:
- bouwvakkersspleet
- sandalen met kousen in of korte broek met schoenen, maar kousen opgetrokken tot aan de knieën ;) .
- zweetlucht :misselijk:
- te lange vinger en/of teennagels
- zo'n onderbroekzwembroekje (geef mij maar liever een short)

Bewerkt door Mieke'tje, 14 juni 2010 - 10:08.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 14 juni 2010 - 10:35

En dan zeggen dat vrouwen moeilijk zijn? we zeggen hier toch allemaal hetzelfde?! :LOL: :LOL:

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#13 Geplaatst 14 juni 2010 - 10:42

Ligt er maar net aan. Als de man waarmee ik op het strand ligt verwacht dat ik er alle moeite voor doe om haarloos, strak, bruin en slank naast hem te liggen, dan verwacht ik natuurlijk wel wat terug. Wordt een beetje moe van die mannen met buikjes en tietjes, met haar op hun rug en bleekschetig die dan wel vinden dat een vrouw met béénhaar (!) verschrikkelijk is. Moet wel van twee kanten komen! :o

Gelukkig heb ik een man die me mooi vindt zoals ik ben en ik hem ook. Tuurlijk doe ik wel wat moeite, maar ga me echt niet helemaal suf eten in de sla, zodat ik strak in badpak ben. Ben toch al getrouwd... :p