Spring naar inhoud

- - - - -

stomme huisbaas

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 14 juni 2010 - 23:17

Wat een toestand :hug:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#17 Geplaatst 15 juni 2010 - 07:55

Some people he... :knuppel:

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 15 juni 2010 - 14:38

ik ga straks een mailen of bellen naar de huurdersbond om ons contract na te pluizen ivm huuropzeg en waarborg enzo.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 15 juni 2010 - 16:03

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 19 juni 2010 - 21:10

En heb je al een oplossing gevonden ?

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 19 juni 2010 - 21:47

@ Bene: ik moet zowiezo 4 maand wachten omdat mijn man in het buitenland is voor zijn werk. Dat is een voordeel, want hij kan ons er niet uitzetten dan :-)
als mijn man terug is , gaan we  kijken wat we doen...

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 19 juni 2010 - 21:53

Ik zou als Jan terug is toch stilaan eens rond kijken ergens anders ;)

Geplaatste afbeelding

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 19 juni 2010 - 22:56

ja we gaan zien, want als de bouw bijna af is, waren we toch van plan om tijdelijk bij zijn ouders in te trekken op de bovenverdieping. das ook niet ideaal, maar beter dan weer huur te betalen en weer een hoop zorgen aan onze kop van eene huisbaas...

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 19 juni 2010 - 23:25

Hij heeft geen poot om op te staan hoor. Hij mag dat bij wet helemaal niet verbieden..

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 20 juni 2010 - 12:37

Neen inderdaad  je huisbaas heeft geen been om op te staan.  
Ik moet zeggen wij verhuren ook en bij ons staat het ook in het contract.  Waarom zou je vragen, wel omdat we niet willen dat het een echte beestenboel gaat worden.  Daarmee wil ik zeggen, 5 grote honden, 10 katten, 20 vogels, en de boel maar laten gebeuren en er niet naar omkijken.  Sorry, dat ik dit nu zo ga zeggen, maar we hebben echt sociale gevallen gehad met ongelooflijk veel onverzorgde dieren, die ik dan echt geweigerd heb, daarom dus.
Nu hebben de huurders wel dieren hoor en dat zet ik dat ook op het contract, dat dit geen probleem is.  Voor ons is het de moment dat ze komen kijken en het contract willen inzien, gewoon een stok achter de deur.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 20 juni 2010 - 12:42

Jeetje wat een gedoe!! Ik heb het idee (kan me vergissen hoor) dat ze bij jullie in België wel érg lastig zijn als het om dieren gaat. :trance:
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 20 juni 2010 - 12:45

Ik moet zeggen de meeste verhuurders doen er inderdaad moeilijk over.  Oke, ze hebben een waarborg, die nu maar 2 maand meer is, maar ze willen zogezegd liever voorkomen dan genezen.
Soms kan ik het begrijpen, maar soms krijg ook ik er grijze haren van als je sommige verhuurders hoort.  De meesten die overdreven reageren hebben zelf geen dieren, misschien vandaar sommigen hun reactie, maar toch.

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#28 Geplaatst 20 juni 2010 - 13:30

Ester zei:

Jeetje wat een gedoe!! Ik heb het idee (kan me vergissen hoor) dat ze bij jullie in België wel érg lastig zijn als het om dieren gaat. :trance:

Klopt Ester ik heb ook het idee dat het hier in NL  toch anders is wat betreft de dieren.
Moet er ook niet aan denken om mijn 7 katten en 2 honden weg te moeten doen, dan ga ik echt wel op zoek naar iets anders :thumb: en ik denk dat velen op dit forum er net zo over denken

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 20 juni 2010 - 14:29

Pff wat een gedoe zeg. Onze huisbaas maakt er gelukkig geen probleem van dat we huisdieren hebben. We hebben het hem netjes in het begin gevraagd of een kat een probleem was, en hij zei van niet. Zolang we maar geen grote hond zouden binnenhalen. Een kleintje mag wel, maar een grote niet. En dat zou ik ook niet doen want we hebben er gewoonweg de ruimte niet voor.

Ondertussen zijn we van 1 kat naar 2 katten gegaan. Snoes kreeg dan haar nestje. Daarvan hebben we Sushi gehouden. En toen is ons Snoopy erbij gekomen. 4 katten is hier wel het maximum. Ze moeten nog een eigen plekje hebben he.

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:31

heb ondertussen een duplex gezien. 600€ huur, twee slaapkamers en een dressing en ... op de site van de makelaar staat alvast niks over huisdieren...

maar ik kan niet weg zolang mijn man weg is he, want hij moet ook kunnen tekenen.

dus maar afwachten tot oktober dan