Spring naar inhoud

- - - - -

Kat zonder gezicht

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Guest_Nico van sarahtje_*

#1 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:38

Eerst en vooral : NIET VOOR GEVOELIGE KIJKERS , ECHT NIET :misselijk: :misselijk:

Ik weet niet wat ik hier van moet vinden:
Het is moedig de poes een 2de kans te geven.
Maar heeft dit beestje niet enorm veel afgezien vraag ik mij dan af.

Want denken jullie ervan ?
Misschien een "interessante" discussie , waar ligt de lijn van een waardig leven en hoe beslis je dat ?

Laten we hopen dat NIEMAND hier ooit die keuze moet maken.
Nogmaals niet voor gevoelig kijkers !!!!

De link :
Chase. Cat Without Face (19 pics)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#2 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:41

omg ik werd hier even niet goed van, ben er helemaal emotioneel door :( dat beestje moet toch verschrikkelijk hard afzien :(

#3 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:42

Moest zeggen we zijn er ook niet goed van, krop in de keel.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:42

Ik ga niet klikken :(

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#5 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:44

Ocharme toch, is dat dan niet gevaarlijk voor infecties en zo. Eerlijk gezegd ik zou ze laten inslapen want ik vind dit niet waardig leven meer. Ik begrijp dat je fel gehecht bent aan je kat maar dit is erover, zelf egoistisch van de baasjes. :evil: :o :evil:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#6 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:47

Wat afgrijselijk! Als je een beetje menselijkheid in je hebt dan moet dat beestje uit zijn lijden helpen. :(

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:47

Ocharme, dutske :(
Hij heeft wel geen pijn staat erbij dus das wel een hele geruststelling, hopelijk heeft hij goede baasjes die er voor zorgen dat zijn oogjes vochtig blijven.
Het ziet er wel niet uit :cry:

Guest_Florisje_*
Guest_Florisje_*

#8 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:48

Ohh, hoe erg!! Krijg er kippelvel en tranen van!!! :(
Ik zou ze ook laten inslapen! Dit moet vreselijk zijn voor het beestje zelf ... en als baasje toch niet meer aangenaam om naar te kijken...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:49

Ik vind dit geen waardige manier van leven voor dat beestje..

#10 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:52

idd, ik ben ook van mening dat dit diertje zo geen waardig leven heeft.
Dit is zo erg, inslapen was hier beter geweest.

Zoals zoveel keer al verkondigd hier op het forum, altijd eerst aan het dier denken en niet aan jezelf.

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:52

als die kat geen pijn heeft, geen echte ongemakken en dat baasje zorgt er goed voor, waarom niet dan? Dat ongeluk was van toen ze 4 weken was en ze lijkt me nu toch al een pak ouder, dus blijkbaar wordt er wel goed voor gezorgd. Ik denk ook niet dat het echt een open wonde is hoor, maar eerder lidtekenvlees. 't is alleen echt niet mooi om naar te kijken.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:52

catherine zei:

Ocharme toch, is dat dan niet gevaarlijk voor infecties en zo. Eerlijk gezegd ik zou ze laten inslapen want ik vind dit niet waardig leven meer. Ik begrijp dat je fel gehecht bent aan je kat maar dit is erover, zelf egoistisch van de baasjes. :evil: :o :evil:

Volledig mee akkoord ,je kan je kat zo graag zien maar dit zou ik niet over mijn hart kunnen krijgen :(
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 14 juni 2010 - 21:54

Ik durf niet kijken :( .
Geplaatste afbeelding

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 14 juni 2010 - 22:05

wea zei:

als die kat geen pijn heeft, geen echte ongemakken en dat baasje zorgt er goed voor, waarom niet dan? Dat ongeluk was van toen ze 4 weken was en ze lijkt me nu toch al een pak ouder, dus blijkbaar wordt er wel goed voor gezorgd. Ik denk ook niet dat het echt een open wonde is hoor, maar eerder lidtekenvlees. 't is alleen echt niet mooi om naar te kijken.

Ik sluit me hierbij aan. Het is niet omdat het niet mooi is om naar te kijken dat de kat daarom ook geen waardig leven meer heeft.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 14 juni 2010 - 22:54

Oh... vreselijk :cry: :( , ik kreeg er echt tranen van, arm katje, zolang het beestje niet af ziet waarom dan niet?
Maar ik denk dat het wel verschrikkelijk hard is om met zo'n katje samen te leven, dat moet toch pijn doen voor die mensen om zo je klein prutske te zien. :cry: