Spring naar inhoud

- - - - -

(MIELO KOMT TOCH NIET) uitleg pg3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
82 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 15 juni 2010 - 17:33

Gefeliciteerd. Het ziet er een schat uit!
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#32 Geplaatst 15 juni 2010 - 17:46

Leuk... die valt daar weer met zijn poepeke in de goei boter :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 15 juni 2010 - 17:49

:thumb: :thumb: Proficiat met de nieuwkomer :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 15 juni 2010 - 19:00

Proficiat met je knappe poezel!

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 15 juni 2010 - 20:06

Ow wat fijn voor je :hug: een mooi dolletje, :love: :love: ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben, :heart: :love3: :love4: veel geluk er mee :geluk: :geluk: :geluk:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 15 juni 2010 - 21:00

OOohhhh Catherine wat een prachtig ragdolletje ,je ziet het kan rapper gaan dan je denkt.Gefeliciteerd hoor ze gaat een prachtig leven tegemoet bij jou en je andere schatten. :loveshower: :loveshower: :loveshower: ....... :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#37 Geplaatst 15 juni 2010 - 21:56

Vanavond heeft die vrouw me terug opgebeld met het slechte nieuws dat ze Mielo bij haar ouders gaat brengen. Haar mama wil haar in hun gezin opnemen, zij heeft al 2 katten. Zo kan die vrouw en haar dochtertje Mielo nog dikwijls zien.
Er is mss één sprankje hoop: één van dan die katten bij de ma is heel dominant en als het niet lukt na een week mag ze alsnog naar mij komen.
Maar hier ga ik niet op hopen want dan ben ik nog meer telleurgesteld.
We hadden al nieuwe speeltjes en een nieuw mandje bijgekocht.
Dus zal ik waarschijnlijk opnieuw op zoek moeten gaan.
Voel me hier heel super rot mee we hadden haar in ons gedacht al opgenomen in ons gezin. :cry: :cry: :cry:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 15 juni 2010 - 21:58

Jah, vind ik wel niet mooi hoor van die dame. Ik begrijp wel dat ze het liever ergens plaatst waar ze haar nog veel zal zien, maar kon ze dat dan niet op voorhand weten vooraleer iemand anders te laten hopen enz.

Heel jammer voor jou, maar er komt zeker nog een andere ragdoll op je pad voorbij. Ik denk altijd dat iets gebeurt met een reden en dat er daarna nog iets komt die veeeeeeeeeeel beter zal zijn.
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#39 Geplaatst 15 juni 2010 - 21:59

Nahhh jaahhhh zeg...... hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken.
Hoe belachelijk is dit zeg. Kan me voorstellen dat je je vreselijk rot moet voelen.
Snap best dat ze haar nog graag zien en zeker ook haar dochter maar dat bedenk je dan toch voordat je haar gaat laten herplaatsen.
Hele dikke :hug: en veel sterkte

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#40 Geplaatst 15 juni 2010 - 21:59

catherine zei:

Vanavond heeft die vrouw me terug opgebeld met het slechte nieuws dat ze Mielo bij haar ouders gaat brengen. Haar mama wil haar in hun gezin opnemen, zij heeft al 2 katten. Zo kan die vrouw en haar dochtertje Mielo nog dikwijls zien.
Er is mss één sprankje hoop: één van dan die katten bij de ma is heel dominant en als het niet lukt na een week mag ze alsnog naar mij komen.
Voel me hier heel super rot mee we hadden haar in ons gedacht al opgenomen in ons gezin. :cry: :cry: :cry:

Gedver! Dat is wel helemaal niet leuk he! Heb je je daar al helemaal op ingesteld! Hadden ze dat niet eerder kunnen voorzien? Voor jullie je al helemaal gehecht hadden? :(
Dikke knuffel en ik hoop op het best mogelijke scenario voor je :hug:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#41 Geplaatst 15 juni 2010 - 22:08

:hug: :hug: :hug:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#42 Geplaatst 15 juni 2010 - 22:23

:hug:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#43 Geplaatst 15 juni 2010 - 22:30

o nee, ik lees het nu pas :(

Wat dom zeg, kan die dame dat nu idd. niet vroeger bedenken!
Zo hatelijk! Alles lijkt perfect en dan opeens gaat het weer niet meer door :evil:
Bereid je voor en ondertussen blijf ik heel hard duimen :duim:

En anders help ik weer mee zoeken ;)

:hug:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 15 juni 2010 - 22:31

catherine zei:

Wat een teleurstelling Catherine ,dat hadden ze toch op voorhand kunnen plannen. Voor ze haar aan jou hadden toegezegd,maar laten we hopen dat er snel een ragdolletje je pad mag kruisen.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#45 Geplaatst 15 juni 2010 - 22:31

:hug: :hug: :hug: :hug: