Spring naar inhoud

- - - - -

(MIELO KOMT TOCH NIET) uitleg pg3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
82 reacties op dit onderwerp
Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 16 juni 2010 - 18:10

Ach, wat een teleurstelling! :( Dat hadden die oude eigenaren wel wat eerder kunnen bedenken zeg. :s
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#77 Geplaatst 16 juni 2010 - 18:15

Smitten Kitten zei:

Ok ja... beloofd is beloofd, maar we hebben het wel over een levend wezen, deel van de familie... Voor hen toch des te beter dat de kat toch naar mensen kan gaan die ze kennen? Stel jezelf eens in de plaats... jij kent de kat nu een paar daagjes en ze zit in je hart, maar voor die mensen is het beestje al heel wat langer hun huisdier en waarschijnlijk ook zo geliefd dat het afstaan een moeilijke beslissing is.

Niettemin komt jouw ragdolletje er vast ook nog wel Catherine, niet opgeven! ;)

Volledig mee akkoord Hanne! Maar ik vind toch dat ze dat even van tevoren hadden kunnen bedenken... Dan was Cath ook een hele hoop hartzeer bespaard gebleven! Toch? :evil:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 16 juni 2010 - 19:26

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#79 Geplaatst 16 juni 2010 - 19:28

lizke zei:

Volledig mee akkoord Hanne! Maar ik vind toch dat ze dat even van tevoren hadden kunnen bedenken... Dan was Cath ook een hele hoop hartzeer bespaard gebleven! Toch? :evil:

Als je al eens een kat hebt moeten herplaatsen weet je dat dat geen gemakkelijke beslissing is. Je hoofd zegt ja, je hart zegt nee en dan weer andersom.
Die mensen zullen dat echt niet hebben gedaan om Cath te kwetsen, maar hun mening zal veranderd zijn of ze zullen nu het "echt" werd mss alles in werk hebben gezet om de kat toch dicht bij hun te houden.
Eerlijk gezegd begrijp ik dat wel hoor. Zij zullen dit vast even lastig vinden en eerlijk gezegd vind ik het juist goed dat ze nog de moeite doen om de kat dicht bij zich te houden.
Denk dat deze mensen wel om de kat geven anders gaven ze haar wel met de eerste de beste mee.
Ik vind de opmerking dat ze dat op voorhand hadden moeten bedenken een beetje misplaatst... net alsof het slechte mensen zijn die dit express doen om Catherine te kwetsen. Als zij dit op voorhand hadden kunnen bedenken hadden ze dit vast niet gedaan, toch?!

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 16 juni 2010 - 19:43

:hug: hug: :hug:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#81 Geplaatst 16 juni 2010 - 20:08

Wat jammer Catherine, je had je je er al zo op verheugd :(
:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 17 juni 2010 - 12:46

Ach Cathje, wat erg voor je............., je had Mielo al helemaal in je hart gesloten he..... :hug: :hug: :hug: .
Ik vind het toch ook echt niet kunnen hoor!! Voor je je kat definitief aan iemand beloofd (jij dus), moet ze zeker eerst alle mogelijkheden uitsluiten! Dat doe je toch vooraf, niet nadat er al iemand blij me gemakt hebt!??
Kom maar babbelen op msn als je me'r ziet :hug: :hug: :hug:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#83 Geplaatst 19 juni 2010 - 20:23

Hier mag ook een :slot: op.