Spring naar inhoud

- - - - -

Stronghold oplikken

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 15 juni 2010 - 11:23

Het was weer ontvlooi-tijd voor de katten hier. Sammie geen probleem, maar Jaro verandert in een monstertje dan :x . Ik hield hem vast en ons mama deed de pipet in zijn vacht. Maar Jaro was bijna niet te houden, en er is een groot deel van de stronghold op zijn schouder terecht gekomen. Ikzelf kwam er ook niet heelhuids vanaf, heb een grote kras op mijn buik, auw!

Nadat hij een paar rondjes door de veranda had gerend (Jaro gaat altijd rondrennen nadat hij ontvlooid is :onzeker: ) is hij de stronghold van zijn schouder beginnen likken. Ik vrees dat hij een groot deel opgelikt heeft.

Mijn vragen:
Kan dat kwaad voor Jaro? En werkt het spul dan nog? Kan hem toch pas binnen een maand eventueel weer ontvlooien, niet?

Snoet moet ook nog, straks of morgen.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 juni 2010 - 12:44

Ik dacht dat het niet echt kwaad kan. Ze kunnen er wel enorm van gaan speekselen.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#3 Geplaatst 15 juni 2010 - 13:00

Dacht ook niet dat het kwaad kon, heb je al eens op de bijsluiter gelezen?
Bébé die doet ook altijd zo wild met stronghold. :)

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 15 juni 2010 - 15:28

Kan geen kwaad, maar ze kunnen inderdaad overmatig speeksel ontwikkelen een een uurtje of 4 kwijlen.
Probeer ze af te leiden met iets lekkers volgende keer ;)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 15 juni 2010 - 19:21

arifiene zei:

Kan geen kwaad, maar ze kunnen inderdaad overmatig speeksel ontwikkelen een een uurtje of 4 kwijlen.
Probeer ze af te leiden met iets lekkers volgende keer ;)

Hij bleef maar wassen en ik zag inderdaad dat er veel kwijl aan zijn vacht hing, maar na het wassen heeft hij niet meer gekwijld.
de deugniet was in zijn tentje gekropen en liet zich niet afleiden met zijn favoriete veer. Iets lekkers is een goed idee voor volgende keer, als hij wil want als hij ontvlooid is, is hij helemaal uit zijn doen.

@catherine: de bijsluiter, dat ik daar niet aan dacht :s

Maar het product zal nu wel niet zo goed werken?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 15 juni 2010 - 20:17

Ik dacht toch dat de pipetjes speciaal in hun nek moesten omdat ze daar moeilijk kunnen likken en dus het produkt niet kunnen oplikken, maar of het echt kwaad kan weet ik niet. Misschien toch eens de bijsluiter raadplegen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 15 juni 2010 - 21:56

Ik heb dat ook eens voorgehad met één van mijn katers. Wel geen Stronghold, maar.... (naam effe kwijt).
Toen zeiden ze me hier eigenlijk wat Peggy zei.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 16 juni 2010 - 21:33

PeggyJ zei:

Ik dacht toch dat de pipetjes speciaal in hun nek moesten omdat ze daar moeilijk kunnen likken en dus het produkt niet kunnen oplikken, maar of het echt kwaad kan weet ik niet. Misschien toch eens de bijsluiter raadplegen.

Inderdaad maar das ook logisch, want als ze het oplikken werkt het niet meer he :p .
Maareh, je moet het natuurlijk niet te drinken geven, dat is helemaal niet goed :x

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 17 juni 2010 - 09:49

:) :) :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 17 juni 2010 - 10:14

PeggyJ zei:

Dat denk ik er ook van. :)

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 17 juni 2010 - 12:55

ik weet het niet, hoppelijk kan het geen kwaad want sommige poezels zijn echte acrobaten om iets te doen dat niet mag.