Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus - natte producten

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 16 juni 2010 - 11:23

Neen, misschien niet.  Maar ik vind het gewoon niet kunnen dat ze een levering aan de deur zetten.  We gaan binnenkort de volledige voortuin ipv een haag afsluiten met een afsluiting en hekken.  Wat gaat hij dan doen, alles gewoon voor het hekken aan de straat zetten ?  Oke, we wonen in een wijk, maar dan nog.
Misschien dat het met GLS beter is, dat zij wel aanbellen.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 16 juni 2010 - 11:37

Ik heb dit probleem gelukkig nog niet gehad bij tnt, maar wel bij dhl (dat kon je vroeger ook aankruisen bij zooplus geloof ik), dat waren dan meestal vreemdelingen die het precies tegen hun zin deden.  Was ik niet thuis, of had ik de bel niet gehoord dan stond het vaak gewoon voor de deur en er was ook niet altijd goed met de dozen omgesprongen.  Ze gooiden er ook nogal mee, waardoor het deksel van mijn kattenbak bij het transport ook was gebroken.  Zooplus heeft er gelukkig dan wel een nieuwe achterna verzonden.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 16 juni 2010 - 16:18

Ik bestel ook regelmatig bij Zooplus, vooral het grid voor in de kattenbakken.
Ik zou er wel geen waardevolle zaken bestellen, want ze hebben hier ook al 3 keer de dozen gewoon aan de voordeur neergezet, zonder eerst aan te bellen (ik was telkens thuis!!) ! Het was GLS!!!!!!!!! Ik heb hun dit dan ook gemeld, en het enige wat ze zeggen is dat ik bij GLS zelf moet gaan klagen; tja zeg, dat ze daar zelf voor zorgen he!!!
2 anderen keren waren de dozen ook redelijk beschadigd........!

Guest_mel en pieter_*
Guest_mel en pieter_*

#19 Geplaatst 18 juni 2010 - 15:03

ik denk eerlijk gezegt dat het overal een beetje het zelfde is!
en ik heb al klachten ingediend dat dit niet kan maar of ze er iets aandoen?

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 18 juni 2010 - 17:09

Ik laat eigenlijk niks hier leveren (appartement in het midden van het stad aan het station) maar altijd bij m'n moeder die op den boerenbuiten woont :p

Guest_marja_*
Guest_marja_*

#21 Geplaatst 18 juni 2010 - 20:56

Wij bestellen ook al een tijd bij Zoo plus en ik heb in al die tijd  het een keertje gehad dat de zak kattenvoer beschadigd was.
Ik heb dit ook gemeld en kreeg netjes korting op mijn volgende bestelling.
En over de leveringen , het gaat hier eigenlijk altijd goed.