Spring naar inhoud

- - - - -

bloed

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 14 april 2009 - 09:41

Het is nu al de derde keer dat ik een druppeltje bloed vind, 1x in de badkamer en 2x voor de kattebak. Als ik het dan opraap met een doekje zie ik er zo gelijk een beetje slijm in, denk wel dat het is nadat ze grote boodschap hebben gedaan.Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#2 Geplaatst 14 april 2009 - 09:45

Ik heb het gehad met Muizepoes, zijn stoelgang binnen gedaan. Het kwam door de voeding. Nu staat hij op exigent van rc, geen last meer gehad.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 14 april 2009 - 09:46

Tprobleem is dat ik niet weet van wie het is :(

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#4 Geplaatst 14 april 2009 - 09:50

Ik had het ook maar door toen ik hem betrapte. Aan de poes zelfs zie je niets hé.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 14 april 2009 - 09:52

oei t is nog steeds....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 14 april 2009 - 09:52

Idd, je ziet niets aan de poes zelf. Zal mij er eens een dagje moeten op toeleggen om het in de gaten te houden van zodra er een poes naar de kattebak gaat. Het is ook maar heel af en toe dat ik het zie, niet altijd, was dat bij Muizepoes ook zo?

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#7 Geplaatst 14 april 2009 - 09:55

Telkens hij van de verkeerde voeding at (er stond hier kitten eten ook) en als ik teveel snoepjes gaf. En toen de dierenarts de uitslag had viel mijne euro helemaal. Het was direct opgelost met het andere eten weg te nemen voor hem en minder snoepjes te geven.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 14 april 2009 - 10:02

Er staat sinds kort ook Indoor 27 van RC, ervoor enkel kittenbrokjes en toen heb ik het nooit gezien. Mss dat het aan dat eten ligt.

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#9 Geplaatst 14 april 2009 - 14:15

Zou kunnen, misschien moeten ze het nog wat gewoon worden?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 14 april 2009 - 14:24

Willow had dat vroeger ook. Tot ik RC Sensible met hun andere brokjes ben beginnen mengen - toen is het overgegaan.
Geplaatste afbeelding