Spring naar inhoud

- - - - -

Vandaag gaat het voorlopig goed... Tijger past zich niet aan...

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 16 juni 2010 - 08:23

Gisterenavond heb ik dus de grote poezen boven gezet, de kleintjes beneden met de deur toe. Tijger heeft nog even aan de deur gezeten en geblazen naar Sloeber.
Toen mijn vriend kwam slapen, lagen ze allebei op bed :goofy: . Tijger wel aan mijn voeten (normaal aan borstkast/hoofd), maar hij lag op bed!
's Nachts is hij dan hoger en hoger gekomen. Deze morgen werd ik gewekt doordat Sloeber Tijger zijn kopje aan het likken was :heart: :heart: .  Ze lagen tegen mijn borskast. Hij liet het toe!
Heb lekker geknuffeld met hen twee.

Het eten ging deze morgen ook heel goed. Tijger heeft meegegeten met de rest en alles opgegeten :dancer: :dancer: .

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 16 juni 2010 - 08:24.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#17 Geplaatst 16 juni 2010 - 08:25

dolfjeweerwolfje zei:

Gisterenavond heb ik dus de grote poezen boven gezet, de kleintjes beneden met de deur toe. Tijger heeft nog even aan de deur gezeten en geblazen naar Sloeber.
Toen mijn vriend kwam slapen, lagen ze allebei op bed :goofy: . Tijger wel aan mijn voeten (normaal aan borstkast/hoofd), maar hij lag op bed!
's Nachts is hij dan hoger en hoger gekomen. Deze morgen werd ik gewekt doordat Sloeber Tijger zijn kopje aan het likken was :heart: :heart: . Ze lagen tegen mijn borskast. Hij liet het toe!
Heb lekker geknuffeld met hen twee.

Het eten ging deze morgen ook heel goed. Tijger heeft meegegeten met de rest en alles opgegeten :dancer: :dancer: .

Zie je wel... Niet te snel wanhopen! Goed nieuws! :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#18 Geplaatst 16 juni 2010 - 08:36

Van de rescue doe je telkens 4 druppels op zijn natvoer, en verwen hem maar met 2 keer per dag natvoer.
Voor de rest is het tijd dat hij nodig heeft :hug: Bij Gebbie is het op het moment hetzelfde. Al een geluk dat ik een afgesloten terras heb waar ze naartoe vlucht nu.  Maar ook 's nachts binnen en Baziel apart zodat Gebbie haar kan ontspannen. Vannacht sliepen zij en Bix in mijn armen, heerlijk gewoon.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 16 juni 2010 - 08:39

Lies zei:

Van de rescue doe je telkens 4 druppels op zijn natvoer, en verwen hem maar met 2 keer per dag natvoer.
Voor de rest is het tijd dat hij nodig heeft :hug: Bij Gebbie is het op het moment hetzelfde. Al een geluk dat ik een afgesloten terras heb waar ze naartoe vlucht nu. Maar ook 's nachts binnen en Baziel apart zodat Gebbie haar kan ontspannen. Vannacht sliepen zij en Bix in mijn armen, heerlijk gewoon.

Ik heb ook erg genoten van mijn nachtje met de poezels! Het zou natuurlijk nog fijner zijn met allevier, maar zal nog maar wat geduld hebben.
Tijger heeft deze nacht een goede nachtrust gehad en daar ben ik blij om.
Hij schrok nog wel van het minste lawaai, maar hopelijk gaat ook dit terug over.
Straks ga ik hem die druppels geven... Bedankt voor de tip.
Zou ik de Feliway vervangen (hij is zo goed als op)??

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#20 Geplaatst 16 juni 2010 - 09:21

dolfjeweerwolfje zei:

Ik heb ook erg genoten van mijn nachtje met de poezels! Het zou natuurlijk nog fijner zijn met allevier, maar zal nog maar wat geduld hebben.
Tijger heeft deze nacht een goede nachtrust gehad en daar ben ik blij om.
Hij schrok nog wel van het minste lawaai, maar hopelijk gaat ook dit terug over.
Straks ga ik hem die druppels geven... Bedankt voor de tip.
Zou ik de Feliway vervangen (hij is zo goed als op)??

Ja feliway zeker laten insteken.
Als je wil kan ik je ook het mailadres geven van iemand in Geel die ook bezig is met bach bloemen. Kan je bij haar misschien een samengesteld flesje gaan halen. Dus met remedies in waarbij het aanpassen makkelijker gaat en hij minder schrikachtig is.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 16 juni 2010 - 11:54

Lies zei:

Ja feliway zeker laten insteken.
Als je wil kan ik je ook het mailadres geven van iemand in Geel die ook bezig is met bach bloemen. Kan je bij haar misschien een samengesteld flesje gaan halen. Dus met remedies in waarbij het aanpassen makkelijker gaat en hij minder schrikachtig is.

Je mag me dit zeker in pb sturen!
Vind het zo erg voor Tijger (en Sloeber!)...

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 16 juni 2010 - 12:41

:hug: :hug: :hug:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:26

Tijger heeft gewoon tijd nodig. Onze Rambo moest eerst ook absoluut niets weten van de kittens. En toen waren ze nog met 4, dus ongelooflijk druk... Hij heeft Sushi nu aanvaard en speelt zelfs een beetje mee. Maar wel veel te ruw. En hij laat haar ook duidelijk weten wanneer ze moet ophouden.

Het komt vast wel goed allemaal! ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 16 juni 2010 - 20:37

:geluk: :geluk: :geluk: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag