Spring naar inhoud

- - - - -

ons katerke is thuis

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
Guest_karmen_*
Guest_karmen_*

#31 Geplaatst 06 juli 2010 - 10:42

hoi hoi,

De kennismaking met onze kater cuddles verloopt beter en beter wat al een pak van mijn hart is. Onze Simba (zo hebben we dus uiteindelijk dat bolletje wol genoemd) hebben we deze morgen gewogen voor hij at en weegt vandaag 470 gram wat een 40 gram meer is of gisteren. Zijn oogjes zijn ook al stukken beter en van de vlooien heeft hem precies ook niet zoveel last meer van. Heb hem gisteren ook ontwormd al met catminth kon ik gerust zelf doen zei de apotheker. Morgen avond naar dierenarts voor inenting en kijken of hij gezond is. Eet heel heel veel, en slaapt ook nog veel maar als hij op stap is moet je goed opletten voor je tenen want is verzot op tenen :LOL: . Dus volgens mij gaat het wel de goede richting uit juist dat hij niet ontwormd is op twee weken maar wel op 6 weken dus weet ik nu eigenlijk niet of ik hem terug moet ontwormen op 8 weken en daarna op 12weken of dat ik van de eerste keer een maand moet wachten maar dat kan ik nog vragen aan dierenarts ook morgen.
groetjes,

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 06 juli 2010 - 11:00

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_karmen_*
Guest_karmen_*

#33 Geplaatst 24 juli 2010 - 12:23

hoi hoi,

eventjes een update van onze kleine simba. Is ondertussen al flink wat aangekomen weegt al het dubbele van sinds hij hier geariveerd is namelijk een goede 900 gram dus gaat echt wel de goede kant op met hem. Spelen doet hij gelijk de beste en bijten ook dus vooral de tenen zijn favoriet speeltje. Voor de rest doet hij het dus heel heel prima ook met onze grote kater cuddles.
groetjes,
karmen

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 24 juli 2010 - 14:55

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 24 juli 2010 - 19:29

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#36 Geplaatst 24 juli 2010 - 22:10

Super dat het zo goed gaat met simba, hij heeft duidelijk zen gouden mandje gevonden. Toevallig nog nieuwe foto's van hem? :d

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 24 juli 2010 - 22:14

kei tof dat het goed gaat :geluk:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 24 juli 2010 - 23:02

Fijn dat het goed gaat met Simba :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#39 Geplaatst 25 juli 2010 - 08:46

Goed dat hij zo bijkomt,vond dat hij er op dat fotootje jonger uitzag dan 6 wweken,maar héél goed dat hij goed gaat.

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 25 juli 2010 - 11:04

:flower: :flower: :flower: