Spring naar inhoud

- - - - -

wat een ochtend... poesjes alleszins tevreden!

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 16 juni 2010 - 12:37

toen ik beneden kwam, stond er een grote plas in de living. oké, elke morgen moet ik wel iets opdweilen van Cleo, maar nu was het echt een supergrote plas! ik dacht dan aan de honden ofzo, maar kon het moeilijk geloven. dusja, emmer en dweil gaan halen. toen viel me in om eens naar mijn visbokalen te kijken! enja hoor, een was volledig leeggelopen! (het rare is, het water stond ver van de bokaal, en er liep niet echt een stroompje naartoe) dus het zal door mijn kast zijn gelopen, volledig onder kast, en zo via een voegje naar het deel waar al het water stond. dus kast volledig naar de knoppen waarschijnlijk, want hij staat volledig op de grond... :(
nuja, alle guppietjes lagen dus gewoon in het droge op de steentjes. ik dacht dat ze wel dood gingen zijn, eventjes gecheckt, en ze bewogen nog! vlug vlug een kannetje water gevuld, en visjes voorzichtig uitgehaald (zodat ik ze niet zou kwetsen met de steentjes) en ze zwemmen allemaal gelukkig rond!!!! :LOL: hopelijk blijven ze leven, want mss hebben ze te hard afgezien en sterven ze alsnog...
gisteren had ik dus de bokalen gekuist en water ververst, dus moet ik ergens gestoten hebben waarschijnlijk, enja, onderaan een barstje... :( twas een redelijk dure bokaal, en kvind het echt jammer, kvond hem supermooi. tjah, heb hier ergens nog wel een andere staan, dus dat zal een tijdelijke oplossing zijn. (kwil ze niet bij mijn kleine gupjes steken, want heb gisteren veel tijd nodig gehad om de grote er van tussen te halen!)

alles opgedweild, en ging eens naar buiten naar vijver gaan kijken. en wat zie ik? of beter, wat zie ik niet??? LUNE!!!! :o kristof had grote honden buiten in ren gestopt, en kdacht dat hij haar mss daar had gestopt en dat ze dus terug was ontsnapt (want zaterdag is ze 2x ontsnapt!!) overal gezocht en geroepen, nergens te vinden. dus maar eens in gang kijken en roepen, enja, ze zit voor de livingdeur! ze moet dus in gang geglipt zijn toen ik beneden kwam... pff, dat was een pak van mijn hart dat ze dus toch niet was ontsnapt! hopelijk was dit alles geen voorbode voor de rest van de dag, hoor! :trance:

Bewerkt door Nele, 16 juni 2010 - 13:28.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 16 juni 2010 - 12:56

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 16 juni 2010 - 12:59

:hug: :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:01

Wij hebben dat hier ook eens aan de hand gehad met het aquarium, een grote vijver 's morgens op de grond en er stond nog 2 cm water in de bak, we hebben ze allemaal in een emmer gestopt toen en zijn na de kids naar school zijn vertrokken het was juist 1 sept. een nieuwe aquarium gaan halen.

Het idd verschieten en zo 's mmorgens, gelukkig leven ze nog. :thumb:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#5 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:27

het tijdelijke aquarium is goedgekeurd! de visjes zwemmen goed rond, hopelijk blijft het zo!

de poesjes zijn alvast tevreden, dit is veel minder hoog en veel gemakkelijker om uit te drinken! :) Gust overziet zijn nieuwe speelterrein! :x

Bijgevoegde thumbnails

• DSCN1760-800.jpg
  • DSCN1761-800.jpg
  • DSCN1762-800.jpg
  • DSCN1763-800.jpg
  • DSCN1764-800.jpg

Geplaatste afbeelding

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:33

hebben je katten nog nooit een visje gevangen op deze manier?
zijn lieve foto's :-) wel spijtig van je bak :(

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:37

Oei Nele geen prettige ochtend ,gelukkig leven de visjes nog .
En de tijdelijke aquarium is goedgekeurd door de poezels :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:38

Ohhhhhhh de Gust. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 16 juni 2010 - 13:50

aiaiaiai

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 16 juni 2010 - 14:02

:hug: :hug: :hug:
Wat jammer

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 16 juni 2010 - 14:53

deze nacht gaat er ééntje een badje nemen :ha :ha :ha schattige foto's wel heel jammer van je andere aquarium

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 16 juni 2010 - 14:59

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#13 Geplaatst 16 juni 2010 - 16:33

:hug:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 16 juni 2010 - 17:24

oei das pech hebben.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 16 juni 2010 - 18:26

Zoveel pech op een morgend, gelukkig is alles weer in orde :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag