Spring naar inhoud

- - - - -

Trots op mijn kindje

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#31 Geplaatst 17 juni 2010 - 20:05

hihi, die luistert idd goed naar zijn mama :LOL:

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 17 juni 2010 - 20:41

:LOL: :LOL:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#33 Geplaatst 17 juni 2010 - 20:52

:heart: :heart: :heart:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 18 juni 2010 - 17:13

Onze Rambo kan ook zo mooi luisteren :heart:
Als hij niet in een slechte bui is tenminste. Want dan moet je niets verwachten.

Guest_Cindy_*
Guest_Cindy_*

#35 Geplaatst 18 juni 2010 - 17:18

Das wel grappig dat ze soms toch zo goed kunnen luisteren.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 18 juni 2010 - 19:49

Joloka zei:

Gisterenavond zaten ze allemaal buiten in de ren en op een bepaald ogenblik roep ik "katjes allemaal binnenkomen" en ik ga naar de keuken. En... alle katjes kwamen binnen en keken zoooooooooo lief dat ik ze allemaal een snoepje heb gegeven :heart: .

Dat veranderd nog wel O:) , voor je het weet sta je een half uur met een snoepje aan de tunnel om de poezen eruit te lokken :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 18 juni 2010 - 22:14

Solotje zei:

Tuurlijk er zijn verschillende cursussen waar dat je ze mag inschrijven. :LOL:
*cursus bootje varen
*cursus vliegen
*cursus apporteren
*cursus tafelmanieren
*.....

Den Dave volgt ook cursus bij mij en hij zit in zijn laatste klasje! :ha

Apollo heeft het allemaal onthouden hoor !

maar heeft een beetje problemen met het onthouden van alles
1. bootje varen wilt ie doen bij Pieter in het bad, maar vergeet dat hij een bootje nodig heeft en is al een paar keer zo in het water gevallen hihi
2. vliegen : hij kruipt tot in het topje van de kleine appelboom en zit te kijken naar de vogels in de dakgoot : dan denkt ie waarschijnlijk ; waar is Anja met haar plateau ? ik wil vliegen ..... :)
3. apporteren doet hij als de beste, is enigste dat hij alles van onthouden heeft
4. tafelmanieren : ik weet niet wat Anja daarmee bedoelt, maar wij hebben hem dus moeten leren om NIET op de tafel te zitten als wij eten hihi
of bedoelde je daar iets anders mee misschien :)

Ik ben trots dat Apollo van bij Anja en Dave komt hoor, zij hebben hem zoooo goed opgevoed, dat we een engeltje in huis hebben nu :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 18 juni 2010 - 22:39

seonimtje zei:

1. bootje varen wilt ie doen bij Pieter in het bad, maar vergeet dat hij een bootje nodig heeft en is al een paar keer zo in het water gevallen hihi
2. vliegen : hij kruipt tot in het topje van de kleine appelboom en zit te kijken naar de vogels in de dakgoot : dan denkt ie waarschijnlijk ; waar is Anja met haar plateau ? ik wil vliegen ..... :)
3. apporteren doet hij als de beste, is enigste dat hij alles van onthouden heeft
4. tafelmanieren : ik weet niet wat Anja daarmee bedoelt, maar wij hebben hem dus moeten leren om NIET op de tafel te zitten als wij eten hihi

Ik ben trots dat Apollo van bij Anja en Dave komt hoor, zij hebben hem zoooo goed opgevoed, dat we een engeltje in huis hebben nu :)

Oooh kleine Apollo :love: , ik ben blij dat hij zo goed onthoud. :love3:
Probeer je het dan niet zelf met een plateau? :LOL:
En ja die tafelmanieren bedoelde ik eigelijk naast je bord zitten zonder dat er een pootje af toe in je bord verschijnt maar ik denk dat ze dat allemaal niet geleerd hebben :ha , er zijn nog broertjes van Apollo die het hebben gedaan :LOL: maar dat vind ik toch het minste, dat is zelfs heel snel afgeleerd. :)
Ik ben al heel blij dat hij bij zo'n goede lieve poezenmoeder is terecht gekomen, ook leuk om te horen dat hij zo aan Pieter hangt. :)
Ik wil Apollo nu nog wel eens zien he? Foto'kes!!! :p
En je weet ik hoop dat ik binnenkort eens kan langstkomen kan wel met vertraging zijn omdat het met Dave niet zo gemakkelijk is maar dat begrijp je wel he?
Dikke knufjes. :hug: :hug: :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 19 juni 2010 - 08:10

seonimtje zei:

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 19 juni 2010 - 11:44

Solotje zei:

Dit wil ik toch eventjes vertellen aan jullie want ben heel trots op mijn kindje! :love4:

Als mijn katten buiten zitten en ze moeten naar binnen dan gebruik ik altijd het zelfde woord en dat is "hop hop hop" en dan gaat iedereen naar binnen, deze keer zit ik in de tuin en wat zie ik! Angel graaft een putteke en wilt zich neerzetten en .... maar ik zag het opeens en ik roep luid van "helaba Angel dat mag niet foei op uwe bak!" hij rent naar binnen, stopt bij de kattenbakken en kijkt naar mij :8 , ik kijk terug, hij wilt verder gaan en ik zeg "Angel komaan he hop hop hop" dit deed ik 2 keer hij sprak tegen mij en ging toch netjes in zijn bakje pipi doen. :thumb:
Oooooh ik was zo trots, hij luisterde echt he, wel met gemem maar toch... echt een braaf kereltje. :love:
:ha :ha flinke Angel

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#41 Geplaatst 19 juni 2010 - 22:34

Solotje zei:

Oooh kleine Apollo :love: , ik ben blij dat hij zo goed onthoud. :love3:
Probeer je het dan niet zelf met een plateau? :LOL:
En ja die tafelmanieren bedoelde ik eigelijk naast je bord zitten zonder dat er een pootje af toe in je bord verschijnt maar ik denk dat ze dat allemaal niet geleerd hebben :ha , er zijn nog broertjes van Apollo die het hebben gedaan :LOL: maar dat vind ik toch het minste, dat is zelfs heel snel afgeleerd. :)
Ik ben al heel blij dat hij bij zo'n goede lieve poezenmoeder is terecht gekomen, ook leuk om te horen dat hij zo aan Pieter hangt. :)
Ik wil Apollo nu nog wel eens zien he? Foto'kes!!! :p
En je weet ik hoop dat ik binnenkort eens kan langstkomen kan wel met vertraging zijn omdat het met Dave niet zo gemakkelijk is maar dat begrijp je wel he?
Dikke knufjes. :hug: :hug: :hug:

Kleine Apollo is al groot geworden.
Anja, je weet dat je altijd welkom bent hé, hihi als je Apollo nog eens rapper wilt zien, ik kan hem altijd nog leren webcammen met je ;-)
Ik ben 4 weken in verlof in juli en augustus, er zal wel 1 dag zijn dat we kunnen afspreken zeker ?
Ik heb op dwingende aanvraag van jou :) nog wat foto's geplaatste op ks van Apollo

ps : ik denk dat ie nu verliefd is op Umika, die 2 komen zo goed overeen
met Jasmine kan ie stoeien en ravotten, met Umika ligt ie te luieren ....
aja : heb nog bij je cursuslessen vergeten te vermelden dat ze bij jou ook leren praten :) Apollo is echt een babbelkous hoor !!!

Bijgevoegde thumbnails

• 104_0348.JPG

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#42 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:53

seonimtje zei:

Kleine Apollo is al groot geworden.
Anja, je weet dat je altijd welkom bent hé, hihi als je Apollo nog eens rapper wilt zien, ik kan hem altijd nog leren webcammen met je ;-)
Ik ben 4 weken in verlof in juli en augustus, er zal wel 1 dag zijn dat we kunnen afspreken zeker ?
Ik heb op dwingende aanvraag van jou :) nog wat foto's geplaatste op ks van Apollo

ps : ik denk dat ie nu verliefd is op Umika, die 2 komen zo goed overeen
met Jasmine kan ie stoeien en ravotten, met Umika ligt ie te luieren ....
aja : heb nog bij je cursuslessen vergeten te vermelden dat ze bij jou ook leren praten :) Apollo is echt een babbelkous hoor !!!
Ja sech hij is inderdaad groot geworden :LOL: mooi manneke :loveshower: :love2: :loveshower: en ikke jouw dwingen neee :neen: zoiets doe ik niet. O:)

Alé dan zit je daar met 2 stoeipoezen :ha , dat babbelen heeft hij dan toch van mama Chanel, zij praat ook veel tegen mij, meer dan Sala, zij is dan Siamees. :s :lachen: