Spring naar inhoud

- - - - -

zoektocht naar een 4 de gaat beginnen

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 23 juni 2010 - 18:45

Nahs zei:

even een vraagje adonis groeit nu langzaam naar volwassenheid wat als ie gaat sproeien? En wat met zijn oerbehoefte? Hij kan gaan mauwen om dametjes.

sterkte met het zoeken naar een mooi getypeerd brittenmeidje dat bij je kater past.

Denk wel dat je adonis zult moeten scheiden van je groep zodra je nieuwe jonge meisje richting 7 maanden gaat en krols wordt.

Succes met genetica leren, je verdiepen in het hoe en wat.

Inderdaad Adonis is nog maar 6.5 maand.
Wij zullen hem inderdaad van het eventueel poesje moeten scheiden als zij krols is.
Maar dat kunnen we regelen met het boven en beneden verdieping te scheiden van elkaar.
De andere 2 dames worden gesterliseerd dus dat kan geen probleem meer vormen, denk ik.
In Adonis zijn familie zitten geen sproeiers, dus laten we hopen dat hij dit geerft heeft.
Van genetica ken ik momenteel nog geen blaas van, ik hoop dat ik dit snel kan bijleren.
Zal veel info nog moeten inwinnen over van alles, zodat ik geen verkeerde keuze maak

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#32 Geplaatst 23 juni 2010 - 21:11

Heel veel succes met het zoeken van een mooi vriendinnetje voor Adonis. Zo'n knappe vent verdient dat wel.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 23 juni 2010 - 21:28

alaantje zei:

Heel veel succes met het zoeken van een mooi vriendinnetje voor Adonis. Zo'n knappe vent verdient dat wel.

dank je, we gaan ons uiterste best doen om een mooi meisje en goed meisje voor hem te vinden

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#34 Geplaatst 23 juni 2010 - 21:33

Veel succes met je zoektocht :LOL: