Spring naar inhoud

- - - - -

Dode poes op de weg :(

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 19 juni 2010 - 14:24

:( :(

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 19 juni 2010 - 19:06

wat verschrikkelijk! ik zou de poezel ook aan de kant leggen. Arm beest. Ook al is het dood.
Mensen hebben toch geen respect he. :cry: :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 19 juni 2010 - 19:10

Ik vind het ook een vreselijk gezicht, zoiets blijft je de hele dag bij hé? Zo akelig om te zien. Ik moet er toch niet aandenken dat het één van mijn eigen katten zou zijn, brrr... :(
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 19 juni 2010 - 20:30

Dat gebeurd ook zo veel. :(

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#20 Geplaatst 20 juni 2010 - 22:39

Ik heb nog niet zo lang geleden een aangereden eekhoorn aan de kant gelegd . Hij was nog warm en slap de sukkelaar....
Overtijd reed ik over een bolletje egel (te laat gezien) maar ik zag hem in mijn achteruitkijkspiegel verder oversteken , gelukkig .

Onlangs was er in de dierenkliniek ,toen ik er moest zijn ,een aangereden poes binnengebracht . Het dier lag halfdood op de rijbaan en voorbijgangers waren gestopt en hadden haar binnengebracht . Het dier kreeg de eerste zorgen (kaak was gebroken maar hoofdje bleek verder ok) . Heel toevallig werd de eigenaar gevonden (die woonden 3km verder) maar die wist niet of ze die kaak wilde laten operen (kost geld hé)......Het dier kreeg in de dierenkliniek al enkele dagen vloeibare krachtvoeding en deed het goed . Als het mijn het mijn kat was geweest liet ik haar toch meteen opereren !

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 26 juni 2010 - 11:11

Ik heb mijn eerste kat zo gevonden :( Ik vind het nog altijd schandalig dat verschillende buren hem hebben zien liggen en hem niet aan de kant hebben gelegd of niks zijn komen zeggen.
Ik probeer dus ook katjes die op de weg liggen aan de kant te leggen, heb het nog nooit voorgehad en ik weet niet of ik het zou kunnen, heb er een beetje schrik van.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#22 Geplaatst 26 juni 2010 - 11:21

als ze er nog redelijk ongehavend uitzien, zou ik ze wel aan de kant leggen. maar als ik zie dat er al enkele malen is overgereden (je weet wel wat je dan allemaal ziet... :( ) dan blijf ik er toch liever vanaf... heb het gelukkig nog niet moeten doen! wel al meerdere katjes langs de kant zien liggen, dus gelukkig zijn er nog mensen die respectvol omgaan met dieren! heb wel al een paar keer gestopt om een egeltje van de baan de helpen! :) het enige wat ik ooit heb doodgereden is een rat... alé, mijn vriend zei dat het een rat was (ik had het niet goed gezien) maar toch was het echt niet leuk.. sorry voor de omschrijving maar ik hoorde het kraken onder mijn wiel... :cry: was er ook al zo slecht van, voor een gewone rat, dus kan me echt niet voorstellen hoe ik me zou voelen als ik een kat doodrijd... :onzeker: zou er dagen en weken slecht van zijn, denk ik! (ooit zo al eens op een paaltje gereden, om een poes te ontwijken... twas poes of paaltje, dusja, het is het paaltje geworden! zo'n plastiek geel paaltje, maar er was toch beetje schade aan auto...iedereen verklaarde me zot, maar ik was blij dat ik poes niet had meegehad!!! :) )

Bewerkt door Nele, 26 juni 2010 - 11:21.

Geplaatste afbeelding