Spring naar inhoud

- - - - -

GEZOCHT!!!mensen die samen willen spannen om een beeld te geven in de media!!!!

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#16 Geplaatst 27 juni 2010 - 02:18

awel het valt me op dat er in de stip op vtm veel over dieren gedaan word , zoals laat je dieren niet achter als je op vakantie gaat , zeehonden met rust laten , opvanggezin gezocht , laat je kat sterilliseren ,
ze bieden ook babypoezen aan ..... :s katjes aangeboden , pups aangebode, mensen die voor hun dier een nieuw mandje zoeken ... ja ze kunnen altijd via deze weg proberen he , beter dan te dumpen lang de weg :cry:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#17 Geplaatst 27 juni 2010 - 02:19

Laat je kat niet achter | vtm hier een vb van een oproepje , tof dat ze initiatief nemen :thumb:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 27 juni 2010 - 15:09

peterwalker zei:

Jammer dat we hier geen organisatie hebben zoals in Engeland en Amerika van de e.s.p.n. Animal cops.

Dat vind ik ook jammer, dat we hier zoiets niet hebben!
Dierenpolitie en dierenambulance, als ik de lotto win, start ik dit zeker op!
Als je ziet hoe ze in Amerika en Australiƫ begaan zijn met de dieren, we kunnen er hier wel wat uit leren!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 27 juni 2010 - 18:39

de belgische animal cops zijn eigenlijk hier de inspecteurs van het FOD. Dus zie je dierenleed: kontakteer het FOD en zij zouden toch moeten komen.

neem foto's als bewijs, stuur ze op, bel ze op.

zodat eens volgende kringloop gebeurt: meer klachten - meer werk - meer inspecteurs - meer bekendheid - meer klachten - meer werk - meer inspecteurs - .....