Spring naar inhoud

- - - - -

2 vraagjes

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Shaq_*
Guest_Shaq_*

#1 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:01

hey,
Ik ga dinsdag om ons htk katje, het is van vrienden en we krijgen dit gratis. Nu zou ik graag iets geven: ofwel voor hun ofwel voor de mamapoes. Heeft er iemand een idee want ik weet helemaal niet wat ik moet geven.

Als het katje dan bij ons is zou ik er in de eerste week mee naar de dierenarts gaan: kan iemand mij een dierenarts aanraden in de regio gent, sint-amandsberg? en kan je eventueel je persoonlijke ervaring geven?

dank jullie wel! :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:14

Wij gaan in Lochristi bij  De Cubber en ik ben er heel tevreden van :thumb: .

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#3 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:28

Als cadeau mss een speelgoedje?
Of wat kattensnoepjes?
Je kunt (achteraf) mss een fotoboekje maken van foto's van het katje bij ullie thuis ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:38

Ik zou een cadeautje meenemen voor de mamapoes.
Inderdaad een speeltje, een kattensnoepje, iets dat ze nog kunnen gebruiken,....

Zelf woon ik niet in de buurt, dus mijn DA gaat wat ver voor je zijn :) .

:geluk:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:40

Wij gaan bij Clos Fleuri. Daar zit je echt fantastisch, het is een heel dierenartsenteam. :thumb: . Ze hebben hun praktijk in Sint-Denijs-Westrem.

Met onze katten hebben we in het totaal zeker vier dierenartsen afgelopen. Uiteindelijk hebben we hen ontdekt en ik wil er nooit meer weg. Ze zijn daar heel lief en doen echt hun best om de oorzaak van het probleem te vinden en aan te pakken. Ook al verhuizen we nu naar Aalst, ik zou nog liever een half uurtje rijden met de wagen dan weer bij één of andere incompetente DA te moeten gaan zitten.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:46

ik ga bij dierenkliniek Malpertuus in Heusden... heel goede dierenartsen zitten daar

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 21 juni 2010 - 06:52

Je kan je vriendin een bijdrage geven voor de sterilisatie van haar kattin O:)

Guest_Shaq_*
Guest_Shaq_*

#8 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:43

dankjullie wel voor de tips!

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:47

Lies zei:

Je kan je vriendin een bijdrage geven voor de sterilisatie van haar kattin O:)

Kwou net hetzelfde zeggen :)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#10 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:52

En ik dacht ook hetzelfde 8) Omdat het vrienden zijn kan je een kleinigheid geven,maar anders vind ik dat ze al tevreden mogen zijn dat ze de katjes wegkrijgen in deze tijd :) Veel succes met je kleintje!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 21 juni 2010 - 12:52

Fagot in Gent is ook een goede DA. Zijn praktijk is gelegen in de Visserij.

Ik zou snoepjes en speeltjes meedoen voor de mamapoes. :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 23 juni 2010 - 10:55

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 23 juni 2010 - 11:14

Ik zou ook wat speelgoed, eten, snoepjes... geven, daar zullen ze heel dankbaar voor zijn. :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 23 juni 2010 - 11:23

Of het nu om ons htk'tje ging of om onze raskatjes, ik heb eigenlijk toch ook altijd nog een extraatje cadeau gedaan aan de fokkers van onze katjes. Al komt dat natuurlijk ook omdat ik met die mensen een goede band heb. Ik denk (t is al ff geleden voor sommige van onze poezels) dat wij voor de fokkers zelf een bloemetje hebben cadeau gedaan en/of een leuk uitgezocht kaartje, en voor de katten is een speeltje wel leuk. Zo heb ik de fokkers van Axxes en Esme bvb nog een play cube tentje cadeau gedaan de eerste keer toen we Esme gingen bezoeken.
Geplaatste afbeelding

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#15 Geplaatst 25 juni 2010 - 23:33

Als kadootje gewoon iets lekkers :mrgreen: (speelgoed voor de kleintjes misschien maar denk niet dat mamapoes nu zin heeft om te spelen) Mandje kan ook een lekkere zachte :d
Bij ons zijn ze qua lekkers dol op van die catessy sticks of boxby snoepjes (heel natuurlijk en zonder rare toevoegingen) zakje/blikje natvoer?

Qua DA kan ik je niet helpen helaas, misschien is gewoon bellen naar de verschillende DA's ? beetje rondvragen wat het kost en wat dingetjes waar jij ze op zou kunnen beoordelen..