Spring naar inhoud

- - - - -

2 vraagjes

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Casperpoes_*
Guest_Casperpoes_*

#16 Geplaatst 17 augustus 2010 - 16:31

Voor de baasjes mss zo een speciaal mandje met wijn en koekjes,
of voor de mamapoes een speelgoedje of zo.

X O:)

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#17 Geplaatst 17 augustus 2010 - 21:38

Wij gaan naar Patrick Herbots, Brusselsesteenweg 35, Ledeberg

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#18 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:14

voor een goede dierenarts ??? Vraag even aan de mensen van "katzoektthuis" en/of "de poezenboot"  in Gent. Die weten zeker wie wel en wie niet ...
Arifiene (lid) is medewerkster van "katzoektthuis" en zal je zeker met raad en daad bijstaan.
Veel plezier met jullie kitten !!! Cadeautjes voor mama-poes en/of de vrienden ? Ach, alles kan, niets moet.  :heart:

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:36

Bibie zei:

Wij gaan bij Clos Fleuri. Daar zit je echt fantastisch, het is een heel dierenartsenteam. :thumb: . Ze hebben hun praktijk in Sint-Denijs-Westrem.

Met onze katten hebben we in het totaal zeker vier dierenartsen afgelopen. Uiteindelijk hebben we hen ontdekt en ik wil er nooit meer weg. Ze zijn daar heel lief en doen echt hun best om de oorzaak van het probleem te vinden en aan te pakken. Ook al verhuizen we nu naar Aalst, ik zou nog liever een half uurtje rijden met de wagen dan weer bij één of andere incompetente DA te moeten gaan zitten.
Clos is inderdaad goed :) .

Wij werken met De Groote in Zwijnaarde en Beekman te Gent. Voor ingewikkelde chirurgie enzo gaan we ook naar Clos.

Lies zei:

Je kan je vriendin een bijdrage geven voor de sterilisatie van haar kattin O:)

Mag ik dit nog even in de verf zetten?