Spring naar inhoud

- - - - -

wat nu ?

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 14 juli 2010 - 21:16

fannie zei:

Hier gaat het al een week of 3 heel erg slecht in het huishouden. Mijn vriend behandelt mij nogal slecht. Als ik gewoon doe wat ik moet doen en maar niet op zijn hulp moet rekenen gaat alles nog redelijk. Vanaf er ergens een moeilijkheid optreed ( ik ben ziek, kan ergens niet zelfstandig graken omdat ik niet met de auto rij of mijn werk betaald me niet voor een halve dag economisch werkloos zijn enz...) gaat hij agressief en kinderachtig doen.
Vorige week betrapte ik hem ook weer op chatten met andere vrouwen voor de zoveelste keer...
Ik word hier zot, kan niets goed doen en voel mezelf stilletjes aan de dieperik ingaan...Ik kan nergens terrecht want ben mijn vriendenkring uit het oog geraakt toen ik van West-vlaanderen naar Oost- vlaanderen kwam. Mijn familie heeft me al altijd gezegt dat hij niet volwassen genoeg was, ik durf er dus ook niet mee naar huis toe gaan...
Alleen en in stilte is het moeilijk om te dragen, ik denk dat ik er misschien een eind moet aan maken aan dat hele gedoe. Probleem is dan weer dat ik geen kanten opkan....Wat met mijn katjes die echt wel het belangrijkste zijn in men leven nu , zeker na alles wat ik er al bij meegemaakt heb. Kan met mijn loon niet eens voor mezelf zorgen, mijn werk opgeven zou een ramp zijn....

Heeft iemand zich ooit al eens in zo'n situatie bevonden ? Geen kant om op te gaan ? Hoe zijn jullie daar uit geraakt ?

groetjes

tja fannie sorry van dit te horen en ik kan me best voorstellen hoe jij je nu voelt.. ik heb jarenlang in zon situatie geleefd.
Vrienden had ik niet door persoonlijke omstandigheden, mijn ouders trokken altijd partij voor een ander (want alles is mijn fout ik ben de slechterik in hun ogen) ben 4 x naar een advokaat gestapt maar dierf de stap tot scheiden toch niet aan ook omwille van het financiele aspect.
Nu moet ik toegeven na jarenlange ellende dat de zaken beetje gekeerd zijn.. mijn man is "leefbaarder" geworden dus zijn we na 28 jaar nog altijd samen.

Het agressiever reageren zal wel te maken hebben met dat gechat met andere vrouwen.. als je niet "happy" bent in je huidige situatie ga je automatisch op zoek naar liefde en begrip zelfs op een chat....

Bewerkt door miranda, 14 juli 2010 - 21:18.